Ball of light (eerste poging)

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Snellius85
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 309
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2009 07:57
WoonplaatsCOLON Zeist

Hallo!

Jullie hebben ze misschien al eens voorbij zien komen maar mijn interesse is hevig overgeslagen op de "ball of light". Het is erg lastig om een mooie ronde orb te maken.... maar oefening baart kunst zullen we maar zeggen. Dit is slechts mijn eerste poging en verschillende kleuren leds zijn al besteld. Graag hoor ik wat jullie er van vinden!

Zie hieronder mijn eerste poging :

21216

Gebruikers-avatar
viking_in_shorts
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 780
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2005 16:47
WoonplaatsCOLON Zweden (Göteborg)

Erg mooi! Heb zelf ook een paar keer geprobeerd te "schrijven met licht" ( :smile: ) maar een dergelijk resultaat is mij niet gelukt! Ben benieuwd naar je vorderingen ..
60D + 10-22 + 70-200 F4 IS USM + 24-105 F4 IS + 100 F2,8 Macro + 40 F2,8 STM
Kelly.
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2011 15:44

Mooi hoor.
Daar mag je best trots op zijn.

Groetjes
Gebruikers-avatar
RickvdK
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 176
GeregistreerdCOLON 06 Jan 2011 20:25
WoonplaatsCOLON Moriaanshoofd, Zeeland

Heel mooi, ik vind deze orbs het mooist in een tunneltje of in een bunker ofzo, want dan kan je de muren ook andere kleuren geven :P
Gebruikers-avatar
Dianawoman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1829
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2011 22:12
WoonplaatsCOLON Lepelstraat

Wauw mooi gedaan!
Hoe hoger ik de lat leg, hoe sneller ik er onder door ga... dus omlaag met die lat, dan kan ik er overheen stappen en verder gaan
Gebruikers-avatar
Snellius85
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 309
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2009 07:57
WoonplaatsCOLON Zeist

Dank jullie wel!

Dit is slechts het begin.... dit was ook eigenlijk maar alleen een test om te kijken of ik fatsoenlijke orbs kon maken, vandaar ook in de testcase. Ik ga hierin verder met verschillende kleuren leds en verschillende locaties met mooiere lichtere achtergronden. Ben benieuwd wat dat gaat worden!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar