Lovely lingerie

Voor strobist en alle portretten die je buiten of op een andere locatie hebt gemaakt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
evelyduis
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2014 15:48
CONTACTCOLON

Een totaal andere lingerie shoot dan mijn vorige. (te zien op http://www.evely.nl)
De vorige keer lief en zachte kleuren en dit keer gekozen voor een meer romantische donkere sfeer. Maar ook een klein tikje duister.

Hier alvast een foto van de reeks:
Afbeelding
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Nog steeds weinig feedback op eos zo te zien.
Ik vind het donkere hier wel passen, zeker gezien de onlogische omgeving voor een lingerieshoot. Soms kan een stenen muurtje toch nog wel een mooi uitpakken dus?
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
boko
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 779
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2009 10:33
WoonplaatsCOLON Rijssen

Ik heb niet veel kaas gegeten van deze soort fotografie , maar ben het wel met PP eens dat de feedback de laatste tijden hier erg belabberd is.
dat was 3 jaar terug wel anders.
wat ik toch jammer vind.
Canon 7D MK2 , EF 500/F4 L IS II , 1.4x TC III , Canon 10-22mm ,Canon 24-70/F4 L IS . Ooit kom ik er wel :D
Anoniem 3

Ik heb ook totaal geen kaas gegeten van deze tak van sport, maar heb wel een mening over de foto, die ik kennelijk gemist heb....

1. Jammer dat het model zo afgesneden is. De rechterelleboog was kennleijk niet spannend genoeg.
2. Ze kijkt teveel weg van de camera en dus van ons.
3. Als lingerie het onderwerp is, zou ik alle lingerie laten zien.

Sorry, deze foto kan me niet bekoren.
Gebruikers-avatar
Rick T
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1187
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2008 19:06
WoonplaatsCOLON Stegeren
CONTACTCOLON

Op zich geen verkeerde foto! Maar voor mijn gevoel zit er geen wauw element in en voelt een beetje veilig aan.

Wel vind ik hem aardig krap gekaderd waardoor het een drukke foto wordt
Het lingerie aspect valt voor mij gevoel weg doordat snel afgeleid wordt door wat er allemaal in beeld te zien is (stuk schilderij, haar lokken, weg kijkende blik en een iets te geposeerde houding.

Wetende dat dit een heel moeilijk onderwerp is misschien is een natuurlijke houding of het naar voren halen van een romantisch moment van de dame zelf beter op zijn plaats geweest voor een meer natuurlijke foto.
Voor de rest zou ik gevraagd hebben om haar haar naar achter te halen om rustig punt te creëren en de aandacht meer op haar gezicht en kleding te laten liggen.

Ik zou zeggen probeer het eens opnieuw :-)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar