Monumentale schoorsteen De Wiele

Urban exploring in al zijn facetten

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Lennert
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 25 Sep 2012 20:29
WoonplaatsCOLON Geldrop

Hallo allen,

Wat aan het experimenteren geweest met m'n groothoeklens en HDR. Qua compositie was het waarschijnlijk mooier geweest om de schoorsteen iets naar links te zetten, maar ik ben bang dat de groothoeklens dan met de schoorsteen aan de haal gaat (krom trekt). Ik hoop dat de interessante achtergrond en de wolkenlucht dat goedmaken :)

Afbeelding

Commentaar is welkom!
Gebruikers-avatar
Svennie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 830
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2011 19:23
WoonplaatsCOLON Alkmaar
CONTACTCOLON

Ik vind de centrale compo niet storend hier, mede doordat de ingang rechts dit een beetje breekt. De achtergrond rechts vind ik mooi, links vind ik een beetje soft en kijkt niet echt lekker. Overigen vind ik de HDR en tonemapping wel lekker kijken hier.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Ik vind m Super geslaagd!! Prima HDR, centrale compo is mooi!
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
Lennert
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 25 Sep 2012 20:29
WoonplaatsCOLON Geldrop

Bedankt voor de reacties heren! Ik ben op het moment nog flink zoekende welke discipline binnen de fotografie ik wil gaan volgen, maar op dit moment trekt architectuurfotografie me wel het meeste denk ik. Al is het maar omdat het zo fijn oefenen is aangezien het onderwerp zeer geduldig is ;)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar