Metz 402 met touwtje

Datastorage, flitsers, filters, macro, tassen, statieven en alle overige accessoires

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Anoniem 3

Ik ben in het bezit van een Metz 402, inmiddels voorzien van een ruilhart (loodaccu vervangen door Nicad of zoiets). Maar, in tegenstelling tot mijn vorige Fuji S9500, beschikt mijn 450D niet over een draadjes-aansluiting.
Heeft iemand een idee hoe ik de ouwe getrouwe een nieuw leven samen met de 450 kan aanbieden?
We horen het graag.
Gebruikers-avatar
djhenkie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 279
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2009 00:26
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

ik had dat ook met mijn 350 d,gewoon op opzetblokje met draadaansluiting gehaald,geloof van hama
www.artfotos.nl www.djhenkie.com www.plakletters.net Ik heb teveel hobby's en daardoor te weinig tijd om te werken.
Gebruikers-avatar
bobcom
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 134
GeregistreerdCOLON 30 Aug 2008 18:10
WoonplaatsCOLON Terontola (I)

Uitkijken! Volgens StrobeVolts is de ontsteekspanning van een Metz 402 zo'n 206 Volt en dat is meer dan genoeg om de prints in een 450D om zeep te helpen. Goede kans dus dat het tweede leven van je fliser een eind maakt aan het eerste leven van je camera....
Gebruikers-avatar
Piet van Vroonhoven
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1003
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2007 17:05
WoonplaatsCOLON Druten

Misschien kun je hem als slave inzetten.
Gebruikers-avatar
djhenkie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 279
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2009 00:26
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

nee je toch een imi draadloos setje ook goedkope oplossing en kan je m nog las van je toestel gebruiken
www.artfotos.nl www.djhenkie.com www.plakletters.net Ik heb teveel hobby's en daardoor te weinig tijd om te werken.
Gebruikers-avatar
djhenkie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 279
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2009 00:26
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

nee je toch een imi draadloos setje ook goedkope oplossing en kan je m nog los van je toestel gebruiken
www.artfotos.nl www.djhenkie.com www.plakletters.net Ik heb teveel hobby's en daardoor te weinig tijd om te werken.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar