Doneren

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Daimler
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1051
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2009 14:36
WoonplaatsCOLON Zoetermeer

Even een vraagje

Ik heb veel plezier om hier mee te lezen en af en toe zelf is wat te plaatsen of te reageren.
Ik zou eigenlijk wel wat willen doneren op eos digitaal maar dat gedoe met paypall kan je wat ik begrijp allen doen als je een creditcard heb en die heb ik dus niet.
Is er niet gewoon een rekening waar ik dit op kan storten, nee nu niet allemaal met je rekeningnummer komen haha. :D



Gr Rob
[size=75]5DMarkII/ 50D/Canon EF24-105mm F4 IS USM [color=red]L[/color]/Canon70-200mm F2.8 IS USM [color=red]L[/color] /Canon EF 100-400mm 1:4.5-5.6 IS USM [color=red]L[/color]/Canon extender 1.4II /Canon Speedlite 580EXII/Sandisk Extreme III 32GB[/size]
Gebruikers-avatar
PvE-Fotografie
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 77
GeregistreerdCOLON 27 Jul 2008 18:34
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Ja hoor.. :)

Zie hier :
http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtopic.php?t=46271

btw.. PayPal kan je ook koppelen aan een giro/bankrekening.
Dan heb je geen credit card nodig.

greetz,
Peter.
Het is blauw, maar niet zo zwaar.................
Gebruikers-avatar
ceesd
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 748
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2009 17:47
WoonplaatsCOLON Westland

Voor Paypal heb je tegenwoordig geen creditcard meer nodig. Je kan ook gewoon een bedragje er op zetten vanaf je bankrekening. Dan heb je als het ware een soort van prepaid internet bankrekening. Erg veilig en heel handig.
Ben al jaren een tevreden Paypal gebruiker. Vooral omdat tegenwoordig ook nog eens veel (bijna elke) aankoop op marktplaats of ebay tot 200,00 gegarandeerd is als je het met paypal betaald.

Grt, Cees
Een cowboy met zijn handen omhoog staat meestal niet te juichen.
Gebruikers-avatar
EOSKOP
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3273
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2006 19:00
WoonplaatsCOLON Dordrecht

Kijk zulke vragen mag ik wel :lol: :lol: stort je eindejaars uitkering er maar op :lol: :lol: :lol:

Ik ben ook een tevreden PayPal gebruiker

Gr Johan
Adobe CS 5 - Lightroom 4
Gebruikers-avatar
Daimler
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1051
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2009 14:36
WoonplaatsCOLON Zoetermeer

Oke dank u allen heb het gedaan via het rekeningnummer :D



Gr Rob
[size=75]5DMarkII/ 50D/Canon EF24-105mm F4 IS USM [color=red]L[/color]/Canon70-200mm F2.8 IS USM [color=red]L[/color] /Canon EF 100-400mm 1:4.5-5.6 IS USM [color=red]L[/color]/Canon extender 1.4II /Canon Speedlite 580EXII/Sandisk Extreme III 32GB[/size]
Gebruikers-avatar
gumpje
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 8582
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2006 14:15
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Leuk dat je zo enthousiast bent :):)
... Spiegel-Werk ...
Gebruikers-avatar
Dennis-010-
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1126
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2008 19:28
WoonplaatsCOLON Capelle aan den IJssel

Als je trouwens iets koop bij Martijn (www.aq4u.nl) dan gaat er per gekocht product ook een euro naar het forum toe. Heb al vaak bij hem gekocht dus dan draag je op die manier ook bij ;).
- Canon spul -
Gebruikers-avatar
Daimler
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1051
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2009 14:36
WoonplaatsCOLON Zoetermeer

Dennis-010- schreefCOLONAls je trouwens iets koop bij Martijn (www.aq4u.nl) dan gaat er per gekocht product ook een euro naar het forum toe. Heb al vaak bij hem gekocht dus dan draag je op die manier ook bij ;).

Haha oke dat wist ik niet maar ik ben even uitgekocht, het is even mooi geweest wat inkopen betreft dit jaar.


Gr Rob
[size=75]5DMarkII/ 50D/Canon EF24-105mm F4 IS USM [color=red]L[/color]/Canon70-200mm F2.8 IS USM [color=red]L[/color] /Canon EF 100-400mm 1:4.5-5.6 IS USM [color=red]L[/color]/Canon extender 1.4II /Canon Speedlite 580EXII/Sandisk Extreme III 32GB[/size]
Anoniem 3

Nou. ik heb al heel wat ellende met PayPal en Ebay meegemaakt. Dus dat heeft voor mijn afgedaan.
Doe mijn maar Ideal. Kan ik op die manier ook iets doneren?
Gebruikers-avatar
Daimler
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1051
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2009 14:36
WoonplaatsCOLON Zoetermeer

gvasseldonk schreefCOLONNou. ik heb al heel wat ellende met PayPal en Ebay meegemaakt. Dus dat heeft voor mijn afgedaan.
Doe mijn maar Ideal. Kan ik op die manier ook iets doneren?

Met deze link kom je verder en kan je gewoon op rekening van Eos digitaal doneren :D
http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtopic.php?t=46271


Gr Rob
[size=75]5DMarkII/ 50D/Canon EF24-105mm F4 IS USM [color=red]L[/color]/Canon70-200mm F2.8 IS USM [color=red]L[/color] /Canon EF 100-400mm 1:4.5-5.6 IS USM [color=red]L[/color]/Canon extender 1.4II /Canon Speedlite 580EXII/Sandisk Extreme III 32GB[/size]
Gebruikers-avatar
ceesd
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 748
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2009 17:47
WoonplaatsCOLON Westland

gvasseldonk schreefCOLONNou. ik heb al heel wat ellende met PayPal en Ebay meegemaakt. Dus dat heeft voor mijn afgedaan.
Doe mijn maar Ideal.
Dat heeft ook wel mijn 1e voorkeur maar dat werkt alleen in Nederland en dan nog alleen bij de winkels en bedrijven. Bij particulieren kan het al niet.
Een cowboy met zijn handen omhoog staat meestal niet te juichen.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar