Wat is jouw laatste aanwinst? (deel VII)

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
Closeshooter
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 8318
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2006 09:05

ja, zeker voor die prijs, heb hem incl zonnekap (ook een witte) voor 101,- incl verzendkosten.


(even eerlijk zijn, het is eigenlijk een 30-110 lens, omgerekend ongeveer 70-300, voor mijn Nikon J1 :mrgreen: , aanbieding die ik niet kon laten liggen)
Fotograferen is kijken niet klikken.
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4021
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2011 20:12
WoonplaatsCOLON Hengelo (O)
CONTACTCOLON

Gister de Synology DS112 icm een WD 1T schijf binnengekregen.

Tsjonge, wat een mogelijkheden met zo'n ding. Nu alle foto's naar de NAS overbrengen met LR.
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
Compactflash
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 68
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2012 12:44

yentl schreefCOLONPaar dagen geleden heb ik een black rapid strap gekregen van mijn ouders en vandaag zelf een 50mm 1.8 plastic fantastic gekocht om te gebruiken bij newbornreportages. Zondag kan ik hem al uitproberen dan ga ik met mijn moeder mee naar een newbornshoot.

En hoe bevalt de Black rapid strap.....?

Groeten,
Gebruikers-avatar
CrisM
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 801
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2012 19:14
WoonplaatsCOLON Genk

Compactflash schreefCOLON
yentl schreefCOLONPaar dagen geleden heb ik een black rapid strap gekregen van mijn ouders en vandaag zelf een 50mm 1.8 plastic fantastic gekocht om te gebruiken bij newbornreportages. Zondag kan ik hem al uitproberen dan ga ik met mijn moeder mee naar een newbornshoot.

En hoe bevalt de Black rapid strap.....?

Groeten,
Eens gebruikt, kan je er niet meer zonder. Ik voel zelfs m'n 5DII met grip en 70-200 f4 niet meer hangen.
EOS 5D MARK III | EF 24-105mm f/4 L IS USM | Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM | Sigma 35mm F1.4 DG HSM A | 2 X Canon Speedlite 600EX-RT | Canon Speedlite Transmitter ST-E3-RT | Samyang 14mm F2.8 IF ED UMC
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

CrisM schreefCOLON Eens gebruikt, kan je er niet meer zonder.
Inderdaad... sjouw ook rustig een hele dag met mijn 7D en 70-200 f/2.8 zonder dat je er last van krijgt
Gebruikers-avatar
karin115
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1865
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2009 23:34
WoonplaatsCOLON Aalten

Ik heb de Sunsniper variant en kan niet anders zeggen dan dat deze tot de basisuitrusting behoort. Ik zou niet meer zonder willen.
The best camera of tomorrow can’t shoot a picture today
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

Rocker schreefCOLON
CrisM schreefCOLON Eens gebruikt, kan je er niet meer zonder.
Inderdaad... sjouw ook rustig een hele dag met mijn 7D en 70-200 f/2.8 zonder dat je er last van krijgt
Behoor ik helaas tot de uitzondering. Heb hem weg gegeven en heb nog een Sun Sniper One voor oud vuil in de kast liggen :(
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Gebruikers-avatar
JohnS
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 642
GeregistreerdCOLON 03 Mei 2008 21:01
WoonplaatsCOLON Tijdelijk in het buitenland

Een heuse EOS 1000 FN gekocht voor de stapel (veelal overjarige) films die er lag. Net iets beter dan de Holga en de Smena 8, maar toch 'n beetje dat idee.
Hoewel ik wel wat EF-mount objectieven heb, komt er misschien nog een goedkope 50 f/1.8 of 35 f/2.0 bij. Maar binnen een totaalbudget van niet meer dan € 100,- :-)
Gewoon... spullen.
Anoniem 3

Ik durf het bijna niet te zeggen:
nou, zachtjes dan:
Ik heb naast de 2x III de 1.4x II extender aangeschaft.
Gebruikers-avatar
Geelduikbootje
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1546
GeregistreerdCOLON 19 Nov 2006 11:10
WoonplaatsCOLON Het bosch van den hertog

Een synology DS212. Incl. 2TB WD schijfje.
Dit weekend eens goed voor gaan zitten.
Hooggespannen verwachtingen. Ben reuze benieuwd.
As we live a life of ease, Every one of us has all we need
Sky of blue, and sea green, In our yellow submarine
Gebruikers-avatar
jvdh
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5997
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2008 14:22
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Een hoop spullen aangekocht de afgelopen maanden.
- Een EOS 5D mkI (omdat onze oude backup, 450d, de geest gaf)
- 70-200 F4
- Een Flipside 400
- Photoshop CS6 (studenten licentie)
- Lightroom 4
- En een prachtige nieuwe computer om alles te besturen. (iets met 6G geheugen en 1Tb schijf)

Voorlopig zitten de tassen weer vol en is de spaar rekening leeg. :-)
Canon 5DmkII, Canom M, 24-70 F2.8, 70-200 F2.8, 50 F1.8 [+ vele extra's]
-Na een paar jaar minder aanwezig te zijn geweest. Probeer ik weer wat vaker langs te komen-
Anoniem 4

En nu maar weer fotograferen en hier wat meer posten. :wink:
Livio Livius
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 34
GeregistreerdCOLON 03 Aug 2011 16:24

Besteld (hopelijk voor het weekend binnen) EF 40mm F2.8 STM. Ben erg benieuwd.
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

afgelopen twee maanden is het hier ook weer iets te hard gegaan. Na ongelukje tijdens mijn vakantie. Heb ik de 24-105 moeten vervangen voor een nieuwe.
Canon 24-105 en heb ik ook besloten om een Canon EOS 5D Mark III - Canon batterij grip BG-E11 aan te schaffen. Nadeel was dat Lightroom 3.6 de RAW bestanden niet meer herkende. Dus nieuwe versie van Lightroom 4.1 gekocht.
Tevens nog wat andere dingetjes gekocht zoals; National Geographic Explorer Adventure Camera Strap en een nieuwe NAS van Synology DS212+ met 2x 2TB.... voorlopig wel weer genoeg.
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Gebruikers-avatar
jvdh
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5997
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2008 14:22
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

@Illuminatus: :lol: Fotograferen doe ik nog regelmatig. Ik zal weer wat vaker online zijn EN foto's posten
Canon 5DmkII, Canom M, 24-70 F2.8, 70-200 F2.8, 50 F1.8 [+ vele extra's]
-Na een paar jaar minder aanwezig te zijn geweest. Probeer ik weer wat vaker langs te komen-
Gebruikers-avatar
ebvandevechte
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2351
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2005 21:52
WoonplaatsCOLON Woubrugge, in het Groene Hart van NL

jvdh schreefCOLONEen hoop spullen aangekocht de afgelopen maanden.
- Een EOS 5D mkI (omdat onze oude backup, 450d, de geest gaf)
- 70-200 F4
- Een Flipside 400
- Photoshop CS6 (studenten licentie)
- Lightroom 4
- En een prachtige nieuwe computer om alles te besturen. (iets met 6G geheugen en 1Tb schijf)

Voorlopig zitten de tassen weer vol en is de spaar rekening leeg. :-)
Mooie aanwinsten Jurgen, heb je ook de cursus powerliften voor fotografen er bij? Optie: masseuse voor je rug :mrgreen:
Succes er mee!!
Garoeten van €b
De echte fotograaf kan niet zonder zijn CANON ....... you can ?
Gebruikers-avatar
JoCa
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2446
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2005 09:07

Ik ga een nieuwe uitdaging aan, en dat is Digiscopen ''vogels & wild", en daarvoor aangeschaft de Swarovski ATX 95 samen met een APO ATX adapter die vd week in productie komt, en ik als t goed is heb ik deze komend weekend in huis.

Ik heb afgelopen zondag bij dutch bird fair me laten informeren en demonstreren bij de Swarovski stand, wow, wat een tele, en wat een mooi helder beeld

Deze nieuwe Swarovski telescoop is het lichtsterkste telescoop die te verkrijgen is, wat weer ten gunste is voor digiscopen.
Het vergt wel wat oefenen, wat mooi is is dat de zoom en scherpstel ring naast elkaar zitten, zodat je met 1 hand kan werken, en als je t eenmaal onder de knie heb ? :-)

Deze set ga ik voornamelijk gebruiken met m'n eos 650D

Dus voorlopig voor mij nog geen fullframe...
Kijk n's op m'n website... http://www.casperina.nl/
Sandra78
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 119
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2012 18:19
WoonplaatsCOLON Friesland
CONTACTCOLON

Ik heb een macro en een monopod statief plus balhoofd van Redged gehaald en gelijk maar uitgeprobeerd vanmorgen :)..
Gebruikers-avatar
Albert2781
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 01 Sep 2012 01:25
WoonplaatsCOLON Brielle

Nieuwste aanwinsten zijn deze week binnen gekomen, een grip + extra accu voor de 450D en een Speedlite 430 EX II inc. omnibounce...nu zijn er nog twee zonnekapjes tulp onderweg voor de 18-55 en 55-250....ohja ok nog 4 eneloops en lader voor de flitser.
NU ff niks meer, zijn wel compleet voorlopig denk ik :oops: 8) :lol:
EOS 450D + grip - EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II - EF-S 55-250mm F4.0-5.6 IS II - EF 50mm F1.8 II - Speedlite 430EX II
Gebruikers-avatar
Claudia007
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 529
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2011 22:42
WoonplaatsCOLON Beverwijk
CONTACTCOLON

Apple schreefCOLON
Rocker schreefCOLON
CrisM schreefCOLON Eens gebruikt, kan je er niet meer zonder.
Inderdaad... sjouw ook rustig een hele dag met mijn 7D en 70-200 f/2.8 zonder dat je er last van krijgt
Behoor ik helaas tot de uitzondering. Heb hem weg gegeven en heb nog een Sun Sniper One voor oud vuil in de kast liggen :(
Hier nog 1 ik vond het een ellende bak dat vrouwen ding dan heb hem gelijk weer terug gebracht en de Carry Speed Pro genomen vind de bevestiging ook beter.
Canon EOS 7D+Canon grip, EF 50mm f/1.8 II, EF 100mm f/2.8L Macro IS USM, EF 24-105mm f/4L IS USM en EF 70-200mm f/4.0 L IS USM, Speedlite 600EX-RT
http://www.claudia008.deviantart.com/gallery/
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar