Lightroom CC probleem

Alles over computers, websites en software voor camera en PC.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
XXXL
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1391
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2009 16:23
WoonplaatsCOLON Doeternietoe

Net het plan opgevat om "even snel" LR CC te downloaden voordat ik weer de deur uit moet. Zoiets moet je natuurlijk nooit even snel willen doen.
Nadat ik vanuit Creative Cloud (het aparte menuutje op de werkbalk) de nieuwe versie had gedownload - voortgang werd getoond- gebeurde er niets. Maar bij het overzicht van de producten die ik via CC zou hebben is LR verdwenen (ik heb zo'n jaarabonnement van € 11,- pm) LR 5.7 is gewoon op de computer blijven staan. Als ik het downloaden weer probeer vanuit het updatebericht dat verschijnt als je LR opstart wordt ik naar de site van Adobe geleid, maar geberut er verder ook niets

Vanavond laat maar weer verder kijken wat er aan de hand is. Hebben meer mensen dit probleem??
Groet,
Gerard

You only live twice!

Flickr
@BigfootGerard
Gebruikers-avatar
wibo53
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 2732
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2013 20:22
WoonplaatsCOLON Best

Je moet even uitloggen bij adobe cc en weer aanloggen en dan staan ze er allebei op...


Ik laat ook LR5 nog ff staan want soms crashed LR6 bij mij... Ben er nog niet uit wanneer... Ljkt erop dat als de xml file nog niet weggeschreven is en ik een volgende developtool gebruik...
Maar een pano maken etc gaat prima, mss ligt dus aan mijn ongeduld...
Apple fan, Canon volger...
Gebruikers-avatar
XXXL
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1391
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2009 16:23
WoonplaatsCOLON Doeternietoe

Net LR CC opnieuw gedownload. De bestanden zijn wel binnen, maar het wil gewoon niet werken. Als ik op het icoon druk gebeurt er niets.
Wordt er inmiddels een beetje simpel van :twisted: :twisted:
Groet,
Gerard

You only live twice!

Flickr
@BigfootGerard
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

Hier geen problemen. Kreeg wel melding over licentie etc, maar in en uitloggen was voldoende.

Ik zou even contact opnemen met Adobe. Dit kan ook online. zijn 24uur per dag bereikbaar...
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Gebruikers-avatar
Bavarian
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 169
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2013 12:46

Je laadt alleen een setup-bestand. Daarna uitloggen uit Creative Cloud en vervolgens weer inloggen.
Pas daarna ga je de echte bestanden downloaden, waarna het zou moeten werken.
Gebruikers-avatar
Svennie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 830
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2011 19:23
WoonplaatsCOLON Alkmaar
CONTACTCOLON

Klopt wat hier boven staat, had ik ook. Even uitloggen en opnieuw inloggen.
Gebruikers-avatar
XXXL
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1391
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2009 16:23
WoonplaatsCOLON Doeternietoe

Uitloggen en weer inloggen wilde eerst niet werken. Maar na een flinke opschoonbeurt van de C:/ schijf wilde het wel. (even de downloadmap leeggeschud...)
Bedankt voor de tips!
Groet,
Gerard

You only live twice!

Flickr
@BigfootGerard
Gebruikers-avatar
wibo53
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 2732
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2013 20:22
WoonplaatsCOLON Best

Overigens heeft Lightroom CC zonet een update gekregen ivm issue o.a. help related...
Apple fan, Canon volger...
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar