World Living Statues 2012

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
timobruins
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2012 05:22
WoonplaatsCOLON Arnhem
CONTACTCOLON

Geachte lezer,

Het is al weer een tijdje, en veel ervaring veder.
En heb in de tussentijd toch heel veel foto's gemaakt, en weer inspiratie en ervaring opgebouwd.
En heb hier een paar foto's van een Living Statues evenement in Arnhem.
En wil graag van jullie een mening/feedback hebben.

32965

32964

32963

32962

32961

Groeten
Timo Bruins
Afbeelding

EOS 1100D + 18-55mm + 70-300mm + Metz 44AF (flitser)

Nieuwe Website, Klik hier en als je er toch bent, Druk meteen op 'Vindt ik Leuk'
Gebruikers-avatar
hbarkhof
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 785
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2010 12:18
WoonplaatsCOLON Noord-Brabant, Best, hbarkhof
CONTACTCOLON

Fraaie serie Timo !
Gebruikers-avatar
Panther1881
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 399
GeregistreerdCOLON 21 Okt 2011 06:50
WoonplaatsCOLON Arnhem
CONTACTCOLON

Altijd lastig, living statues, vreselijk druk en zoals ik zie ook dit jaar weer een wolkenloze hemel :(

In foto 1 heb je meteen afgesneden lichaamsdelen/mensen in je iets ruimere uitsnede, desalniettemin heb je haar koffer er nog niet helemaal op staan. Op de achtergrond gebeurt ook veel. Ik vind het bij elkaar een rommelige foto.
Foto 2 tja... Je hebt gefocust op het achterhoofd van de pop, de moeder kijkt jou te negeren en is niet in focus. De plaatsing van je onderwerpen in het beeld kan ik me wel in vinden, misschien keek je onderwerp net weg?
Foto 3 vind ik de leukste uit deze serie, het kapje lijkt overbelicht, maar dat is voor mijn gevoel juiste opoffering om het gezicht niet te veel moeten onderbelichten.
Foto 4 boeit mij niet heel erg, voor mijn gevoel heb ik hier ook een kleiner diafragma gebruikt dan bij foto 2 en 5 (ik schat dat de afstanden fotograaf/onderwerp/achtergrond hier ongeveer gelijk zijn). Nu is het een nogal drukke achtergrond geworden en leidt hij af.
Foto 5 Bij deze foto is de achtergrond wel mooi onscherp, nu heb je de nadruk goed op het onderwerp liggen alleen is de compositie niet je van het. Je onderwerp kijkt nu het beeld 'uit' ipv het beeld 'in'. Als je het beeld in 3 delen over de breedte verdeeld, zit ze nu 1/3 van links. Het was mooier geweest als ze 1/3 van rechts zat.
Ducttape is like the force, it has a light and a dark side and it holds the universe together...

Panther Pictures
niels81
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2012 20:18

Persoonlijk had ik het denk ik wel mooi gevonden om en paar hele "beelden" te zien, ze staan er nu allemaal maar voor de helft op.
Maar wellicht heb je dat wel met een reden gedaan omdat er anders teveel "ruis" op de foto kwam te staan?
body; 500D, lensjes; kitlens 18-55 + 50mm 1.8, filtser; metz 44 af-1
Gebruikers-avatar
timobruins
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2012 05:22
WoonplaatsCOLON Arnhem
CONTACTCOLON

Dankjewel Panther1881 voor je uitgebreide reactie! :)

En niels81 .. Ik heb alle foto's met een 70-300mm objectief gemaakt, en moest dus al afstand nemen,
Als ik dan veder weg was gaan staan, stonden er allemaal mensen op...
Wat niet echt mijn bedoeling is dan.
Afbeelding

EOS 1100D + 18-55mm + 70-300mm + Metz 44AF (flitser)

Nieuwe Website, Klik hier en als je er toch bent, Druk meteen op 'Vindt ik Leuk'
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar