the awakening

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
PDH65
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 890
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2008 23:15
WoonplaatsCOLON Limburg
CONTACTCOLON

het model wilde iets doen met ontwaken.
Of we daarin geslaagd zijn weet ik niet, de foto's vind ik zeker niet slecht.

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding
Ik post minder maar leer meer.
EOS 7D / EOS 40D /Canon 70-200mm F2,8 / Canon EF 24-70mm F2.8 L USM II / Canon 50mm F1,4/ Canon EF 100mm F2.8 Macro US / Illustar 300watt studioset en wat plu's
Gebruikers-avatar
blubber
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1021
GeregistreerdCOLON 02 Aug 2010 20:10

De foto`s zijn zeker goed gelukt.
Ontwaken weet ik ook niet...er zijn weinig meisjes die er zo mooi uit zien met make up en oorbellen als ze ontwaken, foto 2 vind ik dan meer aan een kater denken of wanhoop ofzo.
Hier vind ik haar dan ook het minst mooi opstaan, haar gezicht lijkt wat vervormt omdat ze haar wenkbrauwen omhoog duwt en haar mond open heeft denk ik.
Maar wat maakt het uit...de foto`s zijn mooi.
voor mij word het foto 3
Grt Marco
Gebruikers-avatar
madelief
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1252
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2010 12:21
WoonplaatsCOLON Nieuwstadt
CONTACTCOLON

Ik wou dat ik er zo uitzag als ik net wakker was. Doordat ze er zo verzorgd en fris uitziet doen de foto's mij absoluut niet denken aan iemand die kort geleden nog sliep. Verder ben ik het met blubber eens, de tweede bevalt me ook niet zo. De andere twee zijn fijn.
Groet,
Elsbeth
Mijn mening is alleen maar mijn mening.....

Kijk ook eens bij http://www.fotomadelief.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Het thema 'ontwaken' komt er bij mij ook niet uit... Ik krijg bij foto 1 eerder een associatie met schuldgevoel.. Haar blik, haar verborgen houding achter het laken... alsof ze vreemd is gegaan en betrapt is. En diezelfde houding/blik vindt ik het op foto's 2/3 ook.
Foto 2 doet mij het minst, vindt de belichting, hoewel zo bedoeld, hier niet zo mooi
Gebruikers-avatar
bacovuikie
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4163
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2007 16:42
WoonplaatsCOLON Krimpen a/d Lek
CONTACTCOLON

Over het ontwaken is alles wel gezegd.ikzelf vind foto 1 de beste kwa belichting zou ik hem iets minder hard op het hoofd willen zien en die vlek boven haar rechterhand. zit dat in de foto of op het model(wijnvlek ofzo).de 2e vind ik niet zo.de 3e vind ik niet slecht.maar ga toch voor de 1e.


Gr Ruud
KIJK OOK EENS OP M,N WEBSITE www.rvuikphotography.nl
Gebruikers-avatar
Billie-90
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3805
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 12:38
WoonplaatsCOLON Maastricht

goed het is allemaal al gezegd wat ik dacht..

alleen op foto 3 zie ik haar ondergoed door haar kleding heen.. (wat dit de bedoeling???)

verder ik vind het wel mooie plaatjes hoor! ;)
behalve 2 .. jah goed.. als je nu zelf nog 'ns kijkt denk je misschien wel hetzelfde.. :)
"Niets is onmogelijk, het wilt alleen niet altijd lukken.."

Check out my -> Flickr <-
Gebruikers-avatar
Funnie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2006 19:50
WoonplaatsCOLON geldrop
CONTACTCOLON

Ik zou haar make up juist hebben uitgeveegd en de haren door de war en op de bank met een kop koffie ofzoiets. Idee misschien?

Groetjes,
Wendy
Mijn mening is niet heilig maar soms wel ongezouten.
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

beetje tussen wal en schip, da's jammer want in piotentie goede foto's
foto 2 bv ziet er idd "vermoeid" uit qua nabewerking en pose, maar voor de rest verzorgd en dat matched niet
bij foto 1 zit een vreemde (scahduw?) vlek boven haar handen?
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
PDH65
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 890
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2008 23:15
WoonplaatsCOLON Limburg
CONTACTCOLON

bedankt voor de vele reacties. Hier kan ik weer mee verder !
Ik post minder maar leer meer.
EOS 7D / EOS 40D /Canon 70-200mm F2,8 / Canon EF 24-70mm F2.8 L USM II / Canon 50mm F1,4/ Canon EF 100mm F2.8 Macro US / Illustar 300watt studioset en wat plu's
E7picture
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 817
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2007 10:21

Ik vind het op zich mooie foto's met een leuk model (waarom niet vermeld wie het is?) maar ik kan me inderdaad volgen in de commentaren. Als opmerking wil ik toevoegen dat ik de randen onder haar ogen op 2 wat verminderd zou hebben. Daarnaast; op de vloer ontwaken heb ik enkel een paar keer gedaan in mijn leven. Toen hield ik niet mijn laken vast maar wel mijn bonkende hoofd. Wat ik eigenlijk wil zeggen; ik vind de lokatie (laken + vloer) op foto 1 wat apart.

Ik hoop to be continued want het heeft van beide kante zeker hele leuke potentie!
Groet,
Erik
Kijk op E7picture.nl voor mijn portfolio, nieuws en meer.
Gebruikers-avatar
PDH65
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 890
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2008 23:15
WoonplaatsCOLON Limburg
CONTACTCOLON

even vergeten te melden.
Model : Melissa Huysmans
M.U. : Divalooks
Ik post minder maar leer meer.
EOS 7D / EOS 40D /Canon 70-200mm F2,8 / Canon EF 24-70mm F2.8 L USM II / Canon 50mm F1,4/ Canon EF 100mm F2.8 Macro US / Illustar 300watt studioset en wat plu's
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar