14-11-2011: One for Sorrow European Tour

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
lennart_ros
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 383
GeregistreerdCOLON 06 Jan 2010 08:35
WoonplaatsCOLON Leiden
CONTACTCOLON

Leuk avondje in de Baroeg met 3 bands, waarvan ik er van 2 foto's laat zien!

Mygrain (foto 1-7)
Insomnium (foto 8-11)

Heb geprobeerd een beetje verschillende foto;s te laten zien. Hoop dat dat gelukt is. Mocht iemand nog op- en aanmerkingen hebben, dan hoor ik dat uiteraard graag. Wil hier graag beter in worden!!!!!!

Commentaar vorige keer was voornamelijk de plek van scherpstellen. Heb daar dus extra op gelet!

Mygrain:
1:

25358

2:

25359

3:

25360

4:

25361

5:

25362

6:

25363

7:

25364

En dan Insomnium:

8:

25354

9:

25355

10:

25356

11:

25357

In ieder geval thanx for watching :-)
EOS 50D + grip | 70-200mm L IS USM F2,8 | 24-70mm L USM F2,8 | 10-22 F3.5-4.5 USM | 50mm F1,8 | 430 EX II | 2.0 extender | CP + UV filters, ND glasplaatjes, draadloze ontspanner en een omkeerring
http://www.lennartros.nl
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Een maand verder en nog niemand gereageerd (ik kom ook zo vaak niet meer). Het is hier echt over uit met de concert fotografie. Jammer is dat. Voor wat het waard is
#1 een verkeerd momenr: door de arm zie jet hgezicht niet meer en wordt het een foto van een arm
#2 ziet eruit alsof ie niet scherp was en je hemel en aarde bewogen hebt dat toch voor elkaar te krijgen. De compo vind ik wel mooi, het moment wat minder.
#3 vind ik erg mooi. lekker veel actie mooie kleuren.
#4 erg druk. Ik gok dat je de drie tegelijk wilde laten zien als een soort van "blaadjes aan een bloem"? In dat geval staan ze net iets te veel achter elkaar.
#5 erg grappige foto. Ik kan me voorstellen dat je die voor veel doeleinden gebruiken kunt. Leuk!
#6 Niet zo heel spanend. Miscien even op een "ik ga op in de muziek" moment moeten afwachten?
#7 Lekker
#8 Juist: fijn, emotie!
#9 tof, gezicht zou er iets meer uit mogen springen
#10 goed moment. ik twijfel een beetje over de blik van de kale man
#11 druk. Dit kan m.i. wel maar dan heb je een groot podium met veel ruimte nodig

Kijk wel uit dat je niet te veel "dezelfde" platen in een serie plaatst, daar wordt het "saai" van.

Ik hoop dat je er iets mee kunt,

Marc
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Gebruikers-avatar
lennart_ros
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 383
GeregistreerdCOLON 06 Jan 2010 08:35
WoonplaatsCOLON Leiden
CONTACTCOLON

Hey MMK,

thanx voor je reactie, kan ik zeker wat mee. Ik was alweer vergeten dat ik wat gepost had. Helaas is concertfotografie een uitstervend topic, maar laten we er het beste van maken!

Voor foto1 ben ik het deels wel met je eens, maar het stoort mij niet zo heel erg. Vond de interactie wel mooi.
2: idd niet helemaal scherp waar het zou moeten. Wat bedoel je met 'hemel en aarde bewogen om dat toch voor elkaar te krijgen'?
3: had deze wel 20 keer en deze was de beste. Ben er zelf ook erg blij mee :-)
4: idd wat druk, maar was ook een heel klein podiumpje :P. had ik beter weg kunnen laten.
5: ;-)
6: idd niet spanend, maar ze deed ook niet zoveel. Maar wou haar er toch op, kreeg vorige keer commentaar dat ik alleen de zanger had namelijk ;-).
7: thanx
8: thanx again
9: zal ik volgende keer op letten met nabewerking of het lukt
10: die kale stond idd in de weg, maar kreeg hem niet uit beeld helaas
11: idd druk, maar waarom zou dit alleen op een groter podium kunnen? Hij is nu alleen wat 'krapjes' in mijn beleving?

Bovenstaande is geen commentaar op jouw commentaar, het is meer hardop nadenken over hoe ik mezelf kan verbeteren.

Thanx iig voor je nuttige feedback! Ik ga me best doen dat ook meer te geven!
EOS 50D + grip | 70-200mm L IS USM F2,8 | 24-70mm L USM F2,8 | 10-22 F3.5-4.5 USM | 50mm F1,8 | 430 EX II | 2.0 extender | CP + UV filters, ND glasplaatjes, draadloze ontspanner en een omkeerring
http://www.lennartros.nl
Gebruikers-avatar
Funnie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2006 19:50
WoonplaatsCOLON geldrop
CONTACTCOLON

So, nr 5! Gaaf man. Kan je op een canvas aan de muur hangen!

Cheers,
Wendy
Mijn mening is niet heilig maar soms wel ongezouten.
Gebruikers-avatar
lennart_ros
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 383
GeregistreerdCOLON 06 Jan 2010 08:35
WoonplaatsCOLON Leiden
CONTACTCOLON

Funnie schreefCOLONSo, nr 5! Gaaf man. Kan je op een canvas aan de muur hangen!
Thanx, was er ook erg blij mee (alhoewel het een beetje een mazzelshot was. Denk alleen niet dat mijn vrouw het een strak plan vindt om deze op canvas aan de muur te hangen, die heeft helemaal niets met mijn concertfoto-hobby :P. Misschien dan maar in mijn computerkamertje ;-)
EOS 50D + grip | 70-200mm L IS USM F2,8 | 24-70mm L USM F2,8 | 10-22 F3.5-4.5 USM | 50mm F1,8 | 430 EX II | 2.0 extender | CP + UV filters, ND glasplaatjes, draadloze ontspanner en een omkeerring
http://www.lennartros.nl
Gebruikers-avatar
raycko
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 398
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2009 10:45
WoonplaatsCOLON Vriezenveen

vette serie!,
Trouwens Insomnium vette band!
Ewout Scholte op Reimer
http://www.jouwfotograaf.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
lennart_ros
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 383
GeregistreerdCOLON 06 Jan 2010 08:35
WoonplaatsCOLON Leiden
CONTACTCOLON

Thanx!

Insomnium is idd erg vet! Daarom was ik er ook :P
EOS 50D + grip | 70-200mm L IS USM F2,8 | 24-70mm L USM F2,8 | 10-22 F3.5-4.5 USM | 50mm F1,8 | 430 EX II | 2.0 extender | CP + UV filters, ND glasplaatjes, draadloze ontspanner en een omkeerring
http://www.lennartros.nl
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar