diversen uit het LVC

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
lennart_ros
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 383
GeregistreerdCOLON 06 Jan 2010 08:35
WoonplaatsCOLON Leiden
CONTACTCOLON

Sinds september dit jaar ben ik vrijwillig fotograaf in het LVC. Het LVC staat voor 'Leidse Vrijetijds Centrum' en is eigenlijk een klein podiumpje. De hoofdzaal passen zo'n 500 man in en ze hebben ook een zolder waar nog een 100? man past.

Ik heb daar dus afgelopen jaar regelmatig gestaan bij bekende en onbekende bands. Een aantal keer heb ik wat foto's gepost van zo'n avond. Nu heb ik nog een paar foto's van het afgelopen jaar die ik daar geschoten heb die ik toch wil laten zien.

Ik weet dat dit deel een beetje uitstervende is, maar ik hoop toch dat ze kunnen smaken en wellicht is er iemand die nog wat feedback heeft voor me!

Genoeg getyped, hier komen de foto's!

1: Ed Struilaart

26122

2: Fiction Plane

26123

3: Gers Pardoel (of in ieder geval zijn broer die DJ speelt)

26124

4: Griswalds

26125

5: The Incredible Stacks

26126

6: Kensington

26127

7: Kensington

26128

8: Klerkx and the Secrets

26129

9: Steaked Number Eight

26130

10: Textures

26131

11: Textures

26132

Alvast bedankt weer voor het kijken (en wellicht de feedback)
EOS 50D + grip | 70-200mm L IS USM F2,8 | 24-70mm L USM F2,8 | 10-22 F3.5-4.5 USM | 50mm F1,8 | 430 EX II | 2.0 extender | CP + UV filters, ND glasplaatjes, draadloze ontspanner en een omkeerring
http://www.lennartros.nl
Gebruikers-avatar
Funnie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2006 19:50
WoonplaatsCOLON geldrop
CONTACTCOLON

Laat ik er maar wat van zeggen dan.

1. Ik weet het niet. Het donikere met die rode lampen werkt aan de ene kant wel maar toch stoor ik me aan de mic die tegen het gezicht aan plakt. Jammer, anders was die toch fijn geweest.

2. Mooi moment. Beetje overbelicht aan de linker kant maar stoor ik mij niet aan. Hij oogt wel onscherp, misschien door de ruis, stoor ik me ook niet aan. Maakt het net een tikkeltje rauwer.

3. Doet me vrij weinig. Had wat mij betrfet uit de reeks mogen blijven, voegd niets toe mijn inziens.

4. Beetje saai. Een klein stapje naar links en de lamp zat achter zijn hoofd ;)

5. Nice, een drummert die in het licht zit! Gele pakje knald er wel lekker uit zo.

6. Heeft wel iets maar 7 is veel beter en gelijk ook de topper van de reeks.

8. Leuke band foto. Allemaal beetje krap op de foto.

9. Jammer van de dikke witte waas over de foto. Als die wat minder zou zijn zou hij er veel smakelijker uit zien denk ik.

10 en 11. Leuke interacties met het publiek. Hou ik wel van.

Hopelijk heb je hier wat aan.

Cheers,
Wendy
Mijn mening is niet heilig maar soms wel ongezouten.
Gebruikers-avatar
lennart_ros
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 383
GeregistreerdCOLON 06 Jan 2010 08:35
WoonplaatsCOLON Leiden
CONTACTCOLON

Hey Funnie,

thanx voor je (snelle) reactie.

Ben het op de meeste punten met je eens. Als de zaal vol staat heb je helaas niet altijd de mogelijkheid om een stapje opzij te doen, maar zal er wel (nog) beter op gaan letten.
EOS 50D + grip | 70-200mm L IS USM F2,8 | 24-70mm L USM F2,8 | 10-22 F3.5-4.5 USM | 50mm F1,8 | 430 EX II | 2.0 extender | CP + UV filters, ND glasplaatjes, draadloze ontspanner en een omkeerring
http://www.lennartros.nl
Gebruikers-avatar
annoh
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 718
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2010 20:03
WoonplaatsCOLON St. Jacobiparochie
CONTACTCOLON

6 is topper, verrassande compo!
Canon R6, Canon RF 16mm f/2.8, Canon RF 24-105mm f/4.0, Canon RF 70-200mm f/4.0, Sigma 150mm f/2.8, Nikon F3 + MF lenzenset
Gebruikers-avatar
bobvanduin
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3650
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2004 21:47
WoonplaatsCOLON Eyrarbakki (IJsland)
CONTACTCOLON

LVC.....oef, dat zijn een hoop herinneringen! Vooral goeie en bier :)

De foto's komen in ieder geval overeen met mijn herinneringen:up:
"Light is the Language of Photography" | Joe McNally
Gebruikers-avatar
lennart_ros
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 383
GeregistreerdCOLON 06 Jan 2010 08:35
WoonplaatsCOLON Leiden
CONTACTCOLON

annoh schreefCOLON6 is topper, verrassande compo!
Thanx! Was er ook tevreden over (net als 7)
bobvanduin schreefCOLONLVC.....oef, dat zijn een hoop herinneringen! Vooral goeie en bier :)

De foto's komen in ieder geval overeen met mijn herinneringen:up:
Het is in ieder geval altijd erg gezellig (en krap) in het LVC! En ze schenken bier in glas, zie je ook niet vaak (maar das off-topic geloof ik)
EOS 50D + grip | 70-200mm L IS USM F2,8 | 24-70mm L USM F2,8 | 10-22 F3.5-4.5 USM | 50mm F1,8 | 430 EX II | 2.0 extender | CP + UV filters, ND glasplaatjes, draadloze ontspanner en een omkeerring
http://www.lennartros.nl
Gebruikers-avatar
raycko
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 398
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2009 10:45
WoonplaatsCOLON Vriezenveen

7,9,11 geweldig! ...
Ewout Scholte op Reimer
http://www.jouwfotograaf.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Beter laat dan helemaal niet, toch? Iik heb deze serie vooral bekeken met het idee dat de platen me iets moeten doen. Techniek kun je heel lang over ouwehoeren en is belangrijk, maar het gaat om hoe het overkomt niet waar?
#1 interessante plaat! iets meer tekening op het gezicht was nog leuker geweest
#2 volgens mij klopt er iets niet. in elk geval zit het licht op de verkeerde plek, maar ook lijkt er iets met de scherpte. Lijkt met name.
#3 erg grappige foto. Mooi, origineel en een goed moment.
#4 ok, maar jammer van de lamp. Ik probeer meestal net even een stapje te zetten of even te wachten om zo'n lam achter het hoofd te laten verdwijnen. Geeft vaak nog een leuk effect ook.
#5, sorry dat ik het zeg, maar saai... er gebeurd niets.
#6 hier gebeurd wel wat! Wel wat donker
#7 Beter. goede plaat.
#8 erg druk en statisch
#9 Like!
#10 mwah... De aandacht gaat niet naar de surfer, maar naar de zanger, en die is niet scherp. Probeer eens na een dag of twee naar de platen te kijken. De emotie van het moment is dan vaak weg en dab ga je kijken zoals ik er naar kijk (ik was er niet bij immers).
#11 Net niet. Er is absoluut emotie en dat vind ik gaaf. maar de compo zit niet zo lekker in elkaar.

Dit is puur hoe ik het als "neutrale" kijker kritisch beschouw. Dat wil dus niet zeggen dat het slecht is, absoluut niet. Dat blijkt ook wel uit bovenstaande reacties. Alleen leer je van alleen wauws niet zo veel
Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Marc
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Gebruikers-avatar
lennart_ros
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 383
GeregistreerdCOLON 06 Jan 2010 08:35
WoonplaatsCOLON Leiden
CONTACTCOLON

Hey Marc,

superbedankt voor je reacties. Wat ik erg leuk vind is om te zien dat sommige foto's door de ene als super gezien worden en door de andere als 'slecht'. Zo zie je maar, smaken verschillen!

Thanx voor je commentaar, ik kan er zeker wat mee en ik neem het weer lekker mee!
EOS 50D + grip | 70-200mm L IS USM F2,8 | 24-70mm L USM F2,8 | 10-22 F3.5-4.5 USM | 50mm F1,8 | 430 EX II | 2.0 extender | CP + UV filters, ND glasplaatjes, draadloze ontspanner en een omkeerring
http://www.lennartros.nl
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar