EOS M3 (even vloeken in de kerk)

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
Gebruikers-avatar
Closeshooter
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 8318
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2006 09:05

inderdaad de wereld is op dit ogenblik niet zo leuk meer, maar even terugkomend op kort kontje, dan ben ik echt weg hier, het is zoals ik het ervaar een kwestie van gebrek (hevig) aan respect hier, er lopen of zitten op dit moment teveel betweters hier die denken dat met het kopen van duur fotomateriaal je het recht geeft op ervaring en kennis.
Fotograferen is kijken niet klikken.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Zullen we het gewoon gezellig en respectvol proberen te houden?
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Tom Tiger
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 76
GeregistreerdCOLON 26 Jun 2006 09:08
WoonplaatsCOLON Zaandam
CONTACTCOLON

Vloeken in de Kerk is het niet :-) Ik heb een maand geleden de Canon Eos M3 gekocht, met de 15-45 mm, en de Meike EF/EFS-EOS M adapter. Reden, ik wilde iets kleins en handigs voor de static van vliegshows. Beetje filmen, misschien later wat vloggen. Eerste indruk, KLEIN, tweede indruk, goh, eigenlijk best wel handig. Ik heb zelf geen focus problemen met de kitlens (logisch) ik had wel wat focushunt met de Tamron 90 mm Macro 2.8 maar niet echt dat het irritant of een dealbreaker is.

Ik moet er nog een tijdje mee spelen maar echt een probleem met de focus heb ik niet. Het leuke is dat dankzij de Meike adapter (die maar rond de 25 dollar is ipv 110 euro voor de Canon adapter.... waar naar zijn geld?) ik ook al mijn oude M42 lenzen kan gebruiken :-)

En yep, ik beantwoord een oude draad, maar ik zie maar weinig in dit forum over de Canon M cameras, terwijl ze IMHO helemaal niet slecht zijn, het is maar net waar je het voor nodig hebt.
Al mijn fotos op Flickr

http://www.flickr.com/photos/tomtiger/albums

Had, Eos 300D, Eos 1000D, Eos 40D
Actueel, Eos 70D en 80D, Eos M3
Powershot 220HS
Vintage lenzen en Russische Kameras.
Canon, Sigma, Tamron en Yongnuo Glas.
Gebruikers-avatar
mikeeagle
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 3545
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2011 22:20
CONTACTCOLON

Tom Tiger schreefCOLONVloeken in de Kerk is het niet :-) Ik heb een maand geleden de Canon Eos M3 gekocht, met de 15-45 mm, en de Meike EF/EFS-EOS M adapter. Reden, ik wilde iets kleins en handigs voor de static van vliegshows. Beetje filmen, misschien later wat vloggen. Eerste indruk, KLEIN, tweede indruk, goh, eigenlijk best wel handig. Ik heb zelf geen focus problemen met de kitlens (logisch) ik had wel wat focushunt met de Tamron 90 mm Macro 2.8 maar niet echt dat het irritant of een dealbreaker is.

Ik moet er nog een tijdje mee spelen maar echt een probleem met de focus heb ik niet. Het leuke is dat dankzij de Meike adapter (die maar rond de 25 dollar is ipv 110 euro voor de Canon adapter.... waar naar zijn geld?) ik ook al mijn oude M42 lenzen kan gebruiken :-)

En yep, ik beantwoord een oude draad, maar ik zie maar weinig in dit forum over de Canon M cameras, terwijl ze IMHO helemaal niet slecht zijn, het is maar net waar je het voor nodig hebt.
Ben benieuwd naar de resultaten. Veel plezier ermee!

Michiel>=-
Canon 1DmkIV - Canon 70D. Canon 50mm II - Canon 17-40mm L F4. Canon 100-400mm L IS USM. Canon 70-200mm L F4 non IS.

https://www.flickr.com/photos/mikeeagle
website: http://mike-eagle.squarespace.com
Insta: https://www.instagram.com/breitlingmike/
Gebruikers-avatar
XXXL
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1391
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2009 16:23
WoonplaatsCOLON Doeternietoe

Tom Tiger schreefCOLONVloeken in de Kerk is het niet :-) Ik heb een maand geleden de Canon Eos M3 gekocht, met de 15-45 mm, en de Meike EF/EFS-EOS M adapter. Reden, ik wilde iets kleins en handigs voor de static van vliegshows. Beetje filmen, misschien later wat vloggen. Eerste indruk, KLEIN, tweede indruk, goh, eigenlijk best wel handig. Ik heb zelf geen focus problemen met de kitlens (logisch) ik had wel wat focushunt met de Tamron 90 mm Macro 2.8 maar niet echt dat het irritant of een dealbreaker is.

Ik moet er nog een tijdje mee spelen maar echt een probleem met de focus heb ik niet. Het leuke is dat dankzij de Meike adapter (die maar rond de 25 dollar is ipv 110 euro voor de Canon adapter.... waar naar zijn geld?) ik ook al mijn oude M42 lenzen kan gebruiken :-)

En yep, ik beantwoord een oude draad, maar ik zie maar weinig in dit forum over de Canon M cameras, terwijl ze IMHO helemaal niet slecht zijn, het is maar net waar je het voor nodig hebt.
Op Facebook zou ik op like drukken :mrgreen:

Is de Topicstarter nu dichter bij een keuze? Geniet van de kleine en maak lekker veel foto's, met welke camera dan ook.
Groet,
Gerard

You only live twice!

Flickr
@BigfootGerard
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar