Toon je top-3 foto's uit 2014

Voor al uw foto's die u niet kunt onderbrengen in de bestaande categorieën

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Gebruikers-avatar
BWK
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 990
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2010 07:08
WoonplaatsCOLON Voorhout

Leuk topic, mooie foto's!
Ben zelf blij dat ik de tijd vond om mijn hobby weer op te kunnen pakken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
http://www.barendkoper.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.flickr.com/photos/bwk72/" onclick="window.open(this.href);return false;
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

Staan mooie platen tussen. Zelf heb ik niet echt een top drie. Heb dan ook kleine van vrienden laten kiezen :D
Het zijn helaas geen foto's gemaakt met een Canon. Hoop dat deze van de systeemcamera toegelaten worden?

Afbeelding
Centre Pompidou Paris 2014 by Daan_Wagner

Afbeelding
Posbank Rheden by Daan_Wagner

De laatste niet echt favoriet, maar wel erg leuke herinnering op een school in Kuala Lumpur voor een opdracht. Leuk die enthousiaste kinderen daar.
Afbeelding
Kuala Lumpur school by Daan_Wagner
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Gebruikers-avatar
AvanO
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 316
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2009 11:36
WoonplaatsCOLON Midden van het land
CONTACTCOLON

Valt nog niet mee om van je eigen foto's een top 3 samen te stellen. Maar na wat zoeken, wikken en wegen zijn deze eruit gekomen:

Kust in Zeeland

47242

Kust in Oregon

47243

Witkruingors

47244

Arie

Leuke speeltjes, waar altijd wat bij kan.
Gebruikers-avatar
Marfique
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3784
GeregistreerdCOLON 07 Mei 2006 16:29
WoonplaatsCOLON Wijchen
CONTACTCOLON

Mooie foto's staan er tussen! Zelf ben ik zelden écht helemaal tevreden, maar toch een keuze gemaakt van plaatjes die aardig gelukt zijn :)

Een foto voor de door mij gemaakte website van de dierenartsenpraktijk; een van de dierenartsen bracht haar rasechte jachthond en een paar van haar konijnen mee; ik vind t nog steeds een kostelijke plaat, vooral door de blik van de hond :) :) :)

Afbeelding

Mijn smidje@work onder een van onze paarden; super mooi dynamisch moment, en heel mooi die rook erbij!
Afbeelding

Wat was t genieten in de dierentuin in Amersfoort, waar je zomaar dichtbij de vale gieren kan komen om zo'n geweldig protret te kunnen schieten!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
dukie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 905
GeregistreerdCOLON 01 Mei 2008 16:59
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
CONTACTCOLON

Door te drukke werkzaamheden heb ik geen echte top 3 dit jaar, maar ik zie veel moois voorbij komen.
Een speciale vermelding : nr 1 van Gabriel, die vind ik mooooooi. die mag zo aan de muur bij mij!
Anoniem 3

dukie schreefCOLONEen speciale vermelding : nr 1 van Gabriel, die vind ik mooooooi. die mag zo aan de muur bij mij!
:oops: :oops:
(ik ben je adres kwijt...) :wink:
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

D'r zitten mooie foto's tussen. Ik wil ook dit jaar niet achterblijven :D

In willekeurige volgorde

Vanitas II

44865

Model: Just Joycee
MUAH: Tina van lent

45322

Model: Joke van 't Veer

46079

Model: Carmen van Rooij
MUAH: By Liv Visagie / Mayke Hautmans
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
Mozes
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 12 Dec 2012 07:43
WoonplaatsCOLON AccountKiller
CONTACTCOLON

Het zijn niet mijn meest favo, maar ze hebben iets, wat me niet meer lukt om nogmaals te doen.
De clean look
Afbeelding
En precies het omgekeerde, gewoon donker, een beetje, ja hoe noem je zoiets.
Afbeelding
Zwart wit, het is niet te zien, maar de achtergrond is een bewolkte lucht en stuifzand, de manier waarop dit samenkomt in de foto.
En precies in het midden een struik, achter de coureur (dit is wel extra versterkt en gepoetst tijdens het na bewerken.
Afbeelding
https://www.accountkiller.com/removal-requested" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
evelakes
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 668
GeregistreerdCOLON 28 Sep 2012 14:03
WoonplaatsCOLON wijchen
CONTACTCOLON

Indrukwekkend wat voorbij komt, zo langzaam is mijn scrollmuis nog niet gegaan. :D
Gebruikers-avatar
D!ck
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 666
GeregistreerdCOLON 10 Mei 2013 09:26
WoonplaatsCOLON Assen
CONTACTCOLON

Afbeelding

Gemaakt op Gamma Racingday
Toch wel trots op deze plaat. Heeft me een aantal pogingen gekost op de vlam er op te krijgen.
Om maar niet over de pogingen te spreken die scherp waren.
Frustratie toen deze wagen met pech uitviel. maar gelukkig had ik een paar scherpe foto's met vlam natuurlijk.
Waarvan deze de mooiste is.

Afbeelding

Gemaakt op Spa waar ik tijdens mijn vakantie vlak in de buurt was. En waar er Spa euro races waren.
(een soort gamma racing day)
Na een Paddock kaart gekocht te hebben stiekem wat door gelopen tot deze fraaie plek.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door 1 op D!ck, in totaal 7 keer gewijzigd.
Kritiek graag opbouwend ;)
En wat er (wel) goed gaat hoor ik graag

Eos 80D

kijk ook op http://www.dick-bosman.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4021
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2011 20:12
WoonplaatsCOLON Hengelo (O)
CONTACTCOLON

Lastig om een top 3 te kiezen. Dit is niet de top 3, maar drie foto's met een verhaaltje :wink:

Als eerste foto mijn eerste ijsvogel ooit vastgelegd. De achtergrond maakte het geheel af in mijn ogen.
Afbeelding

2e: Wel vaker vastgelegd, maar nog nooit met tegenlicht. Helemaal de setting hoe zo'n mooi vlindertje zich begeeft in zijn natuurlijke omgeving. Deze plek was tevens nieuw voor mij en ga daar dit jaar zeker vaker naar toe. Een ideale plek voor macrofotografie en dat maar 5min met de auto vanaf mijn huis. Uit de hand zonder IS.
Afbeelding

3e: Juffers altijd lastig om te benaderen en mooi vast te leggen, maar deze vuurjuffer lande plots vlak bij mij in een struik en dan ook nog met een prooi. De bijna onmogelijke houding voor de fotograaf leverde toch nog deze plaat op. Uit de hand zonder IS.
Afbeelding

Dit jaar zal weer een compromis worden tussen vogel en macrofotografie. Maar in de meeste gevallen zullen beide camera's, gemonteerd met de desbetreffende lenzen, wel in de tas zitten. :wink:
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar