in mijn tuin

Voor alle andere natuurfoto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Anoniem 3

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=133884[/img]



Deze clematis gisteren bij ondergaande zon op de plaat gezet.
Is tevens een proef om te kijken of ik het wel kan.... foto's posten dan.
Het viel me wel op dat een jpg was 3.4 MB teruggaat naar een goeie 340Kb. Loopt de detaillering dan geen gevaar?
Gebruikers-avatar
bacovuikie
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4163
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2007 16:42
WoonplaatsCOLON Krimpen a/d Lek
CONTACTCOLON

Ik vind hem niet echt showcase waardig(is mijn mening maar hoor :wink: )het licht is erg hard,de scherpte laat ook wat te wensen over


Gr Ruud
KIJK OOK EENS OP M,N WEBSITE www.rvuikphotography.nl
Gebruikers-avatar
Chris Tettero
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1689
GeregistreerdCOLON 24 Jun 2006 11:34
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

gvasseldonk schreefCOLON Het viel me wel op dat een jpg was 3.4 MB teruggaat naar een goeie 340Kb. Loopt de detaillering dan geen gevaar?
Je bedoeld met verkleinen van de foto? Dan is het een ja, dan loop je dat gevaar als je het niet goed doet. (bv via een cheapo programmatje doet)

Verder ga ik mee met de feedback van Ruud, let op harde belichtingen en de juiste scherpte.
Kijk dit is nu een onderschrift...
Anoniem 3

bacovuikie schreefCOLONIk vind hem niet echt showcase waardig(is mijn mening maar hoor :wink: )het licht is erg hard,de scherpte laat ook wat te wensen over


Gr Ruud
Showcase? Testcase? Wat is het verschil, en misschien belangrijker, hoe?
Ben newbee. En in de faq's staat alleen maar hoe je een foto kunt uploaden. Of met photoid, of met thumbid. Zit daar het verschil?
Anoniem 3

gvasseldonk schreefCOLON
bacovuikie schreefCOLONIk vind hem niet echt showcase waardig(is mijn mening maar hoor :wink: )het licht is erg hard,de scherpte laat ook wat te wensen over


Gr Ruud
Is het verschil tussen showcase en testcase een vermeend verschil tussen wannabe-profi's en would-like-to-stay-amateurs?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar