Workshop Frank Doorhof "Fashion shoot A-Z"

Door de crew van EOSDigitaal goedgekeurde (niet per sé georganiseerde) workshops, cursussen en informatiedagen.

Moderator: Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
Gebruikersavatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
Berichten: 3205
Lid geworden op: 22 jul 2007 22:10
Locatie: Vleuten
Contacteer:

We hebben als EOSdigitaal de mogelijkheid gekregen deel te nemen aan een workshop van Frank Doorhof. Frank is zeker geen onbekende van ons en heeft in het verleden al meer workshops gegeven. Wil je meer weten over Frank en zijn werk kijk dan op http://www.frankdoorhof.com

Het betreft onderstaande workshop:

Fashion shoot A-Z
Zaterdag 21 juni 2014
Tijdsduur 10:00-15:30
Kosten : Normaal € 85,00 maar voor eosdigitaal leden € 25,00 (betaling ter plaatse)

Omschrijving workshop:
Wil je veel leren maar heb je niet de behoefte om zelf mee te schieten?
Dan is dit de perfecte workshop.
We lopen verschillende sets door en sluiten elke set af met een korte retouch sessie, naast de topics over techniek en licht is er veel aandacht voor topics als : hoe organiseer ik nu eigenlijk een sessie, wat doet social media, brand building, hoe vind ik de juiste modellen en veel meer.


Locatie:
Studio FD
Constructieweg 9
8305 AA
Emmeloord
Industrieterrein De Munt-Zuid

Er zijn 60 plaatsen beschikbaar. Deze workshop is bedoeld voor leden van Eosdigitaal die al lid zijn voordat deze uitnodiging verstuurd is.

Graag opgeven in dit topic door de deelnemerslijst te quoten en je naam toe te voegen.

Groet,
Namens de EOSdigitaal-crew

Richard
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Gebruikersavatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
Berichten: 3205
Lid geworden op: 22 jul 2007 22:10
Locatie: Vleuten
Contacteer:

Deelnemerslijst Workshop Frank Doorhof 21 juni 2014 :

1.
2.
3.
4.
5.
enz
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Gebruikersavatar
Ericszn
Canon shooter pro
Canon shooter pro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 20 nov 2010 22:28

Absolute aanrader en een uitgelezen kans!
Helaas ik kan niet... :(
[o] = Canon 60D en 400D, Canon 17-85mm, Canon 55-250mm, Tamron 17-50mm, Canon EF 50mm 1:1.8 II
http://donfotografie.nl
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
Berichten: 1143
Lid geworden op: 02 okt 2010 16:09
Contacteer:

Rijk schreef:Deelnemerslijst Workshop Frank Doorhof 21 juni 2014 :

1. Apple (Daan) - nog even onder voorbehoud
2.
3.
4.
5.
enz
Mocht het lukken hoop ik dat het geen probleem is dat ik geen Canon meer bezit ?
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Gebruikersavatar
karin115
Canon shooter pro
Canon shooter pro
Berichten: 1865
Lid geworden op: 04 jun 2009 23:34
Locatie: Aalten

Beste mensen, een absolute aanrader voor wie interesse heeft in dit soort fotografie en ook nog tijd, want het is wel een beetje op korte termijn.
Zeer leerzaam, informatief en geestig. Frank is een ster in het geven van workshops. Heb je enigszins interesse dan zou ik het niet voorbij laten gaan, zeker niet voor het geld dat je ervoor betaalt.
Je hoort en ziet er zoveel, geweldig! Ik denk niet dat je op een andere wijze sneller de kneepjes van het vak leert. Waarschijnlijk laat Frank ook nog wel het een en ander zien mbt de nabewerking.
Kortom een totaalplaatje.
En nee, ik heb geen aandelen Doorhof, wel ervaring met een andere workshop :wink:

@Apple. Ik kan me niet voorstellen dat er iemand problemen mee heeft dat jij geen Canon camera meer bezit. Je deelt de passie, dat is het belangrijkste.
Laatst gewijzigd door karin115 op 16 jun 2014 10:38, 1 keer totaal gewijzigd.
The best camera of tomorrow can’t shoot a picture today
Gebruikersavatar
Marco van Eck
Canon shooter+
Canon shooter+
Berichten: 363
Lid geworden op: 15 mei 2013 21:09
Locatie: Uden
Contacteer:

Had de workshop erg graag gevolgd!

Helaas is het te kort dag voor mij en ben ik verhinderd.
Groet, Marco

Flickr
Gebruikersavatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
Berichten: 3205
Lid geworden op: 22 jul 2007 22:10
Locatie: Vleuten
Contacteer:

Apple schreef:Mocht het lukken hoop ik dat het geen probleem is dat ik geen Canon meer bezit ?
Geen probleem, in de omschrijving staat al dat je zelf niet gaat fotograferen. Frank schiet zelf ook met van alles en nog wat dus iets anders als Canon is geen probleem. :D

Groet,

Richard
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
spreading
Canon shooter+
Canon shooter+
Berichten: 303
Lid geworden op: 13 jun 2011 13:40
Contacteer:

Zonde, de laatste keer zeer veel geleerd van Frank. Helaas nu te kort dag om vrij te krijgen.
Canon 500D, Canon 18-55mm kitlens, Canon 100mm f2,8 Macro L, Canon 50mm F1.8 II, Canon 70-200mm f4 L
http://www.wjdseegers.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
Berichten: 8042
Lid geworden op: 03 sep 2010 16:47

Ik kan helaas ook niet. Jammer! 't Is ook geen geld trouwens, mooie forumaanbieding!
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikersavatar
Rubikcube
Canon shooter
Canon shooter
Berichten: 112
Lid geworden op: 14 jun 2012 19:32
Locatie: Lemmer

Ik geef me graag op! Gelukkig kan ik mijn afspraken van zaterdag nog wel verplaatsen :)

1. Apple (Daan) - nog even onder voorbehoud
2. Rubikcube (Denise)
3.
4.
5.
enz
Gebruikersavatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
Berichten: 6828
Lid geworden op: 17 feb 2009 09:35
Locatie: Zeewolde
Contacteer:

Ik heb zaterdag helaas familiedag, anders was ik zeker ook gegaan!
De workshops bij Frank zijn een absolute aanrader, heb er inmiddels een paar gehad, en zijn manier van vertellen en uitleggen is erg prettig. En met een mooie aanbieding als deze is het eigenlijk helemaal een no-brainer.
Merk camera zal niet uitmaken inderdaad... Zoals gezegd schiet je niet zelf mee, en Frank schiet (helaas ;)) ook niet meer met Canon... Lid zijn van het forum is dus voldoende om hiervan te kunnen profiteren!

Voor diegenen die wel kunnen en gaan... alvast een hele mooie dag gewenst!
Gebruikersavatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
Berichten: 1948
Lid geworden op: 15 mei 2013 09:30

Ik kan misschien, maar moet eerst even kijken of ik nog wat opvang kan regelen voor de kleine.
Gebruikersavatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
Berichten: 1948
Lid geworden op: 15 mei 2013 09:30

Aangezien Frank waarschijnlijk mee leest (hij is gespot op het forum ;) ), de volgende vraag: heeft de workshop toegevoegde waarde voor de portretfotograaf in wording, of gaat deze workshop daarvoor veel te ver? En als Frank m mist mag de rest zijn mening geven hoor :D
Frank Doorhof
Canon shooter pro
Canon shooter pro
Berichten: 1701
Lid geworden op: 16 apr 2006 17:13
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Hi
Ik ben altijd zeer flexibel met er groep dus ik garandeer je dat je er de antwoorden in zult vinden (als je de vragen stelt) die je zoekt.

Het leuke van deze workshops is dat niets echt vaststaat, plus dat er ook retouching word gedaan en dat je onderwijl dus alles mag vragen en je input op de fotoshoot gedeeltes hebt.
http://www.frankdoorhof.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fotografie-workshops.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

"Je maakt gewoon de foto zoals je hem gewoon maakt"
Gebruikersavatar
dukie
Canon shooter+
Canon shooter+
Berichten: 905
Lid geworden op: 01 mei 2008 16:59
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

zonde, is te kort dag voor me, de dag is al bezet. Veel plezier allemaal!
Gebruikersavatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
Berichten: 1948
Lid geworden op: 15 mei 2013 09:30

Opvang is geregeld, ik ben erbij.

1. Apple (Daan) - nog even onder voorbehoud
2. Rubikcube (Denise)
3. eMKay (Martijn)
4.
5.

Ik kan nog mensen een lift geven op de weg van Hoofddorp naar de locatie. Laat maar weten via PB.
Gebruikersavatar
steven l
Canon shooter pro
Canon shooter pro
Berichten: 1292
Lid geworden op: 13 aug 2012 12:20
Locatie: Helmond

Ik heb het geprobeerd, maar ik red het ook niet helaas. :cry:
Canon Eos 1100D met EFS 18-55 en EF75-300III. Voorzetlenzen macro +1, +2 en +4, Lensbaby Spark;
Basiskennis diafragma, sluitertijd, ISO; Basiskennis Adobe Photoshop Elements 8.0;
Voorkeursonderwerp: divers. Hobbyfotograaf.
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
Berichten: 1143
Lid geworden op: 02 okt 2010 16:09
Contacteer:

IK moet me helaas afmelden. Gezien de problemen met mijn schouders is het niet mogelijk om lange afstanden te rijden met de auto. Ook niet verantwoordelijk met de pijnstilling die ik gebruik :(

Helaas had de workshop erg interessant gevonden.
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Gebruikersavatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
Berichten: 1948
Lid geworden op: 15 mei 2013 09:30

Ik kan je wel ophalen eventueel Apple!
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
Berichten: 1143
Lid geworden op: 02 okt 2010 16:09
Contacteer:

Hoi Martijn,

Heel erg bedankt voor het aanbod, maar helaas werkt mijn lichaam mij dusdanig tegen dat het niet verstandig is om te gaan :(.

Nogmaals heel erg bedankt voor je aanbod ;-)

Groet,
Daan
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Plaats reactie

Terug naar “Workshops”