Fotomaatje gezocht (Limburg/Noordbrabant)

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
EdwinMartens
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 27 Mei 2013 13:02
WoonplaatsCOLON Sittard
CONTACTCOLON

Iemand om samen nieuwe dingen mee te leren.

Ik kom zelf uit sittard en schiet met een Canon 7D en meestal een Canon 55-250 mm usm lens erop

owja ben 40 jaar :shock:
Een moment in licht gevangen
Gebruikers-avatar
zweuds
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2949
GeregistreerdCOLON 12 Sep 2011 09:13
WoonplaatsCOLON Landgraaf
CONTACTCOLON

Hallo Edwin,

Ik zie dat dit je eerste bericht is. Hoewel geen verplichting is het misschien een goed idee je even voor te stellen: http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewforum.php?f=2" onclick="window.open(this.href);return false;
Jouw vraag kan ook iets uitgebreider. Heeft nu meer weg van een contactadvertentie. :) Is niet vervelend bedoeld. Naar welke tak van spot gaat je voorkeur uit. Plaats eens wat foto's. Dan komen de contacten vanzelf.
Ga ook eens mee met een forumuitje.
Groet Peter.
“I walk, I look, I see, I stop, I photograph.”
— Leon Levinstein

https://www.flickr.com/photos/131692809@N07/
Gebruikers-avatar
EdwinMartens
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 27 Mei 2013 13:02
WoonplaatsCOLON Sittard
CONTACTCOLON

Ik vind vooral portret en studiofotografie interessant. Buitenportretten overigens ook ( daglicht).
Mensen op de foto dus.

Maar ik schiet ook wel eens macro of landschappen.

P.S. heb me even voorgesteld
Een moment in licht gevangen
Aniras
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 55
GeregistreerdCOLON 15 Nov 2012 13:55

Hi Edwin,
Wat had je precies in gedachten?
Ik woon in Maastricht, ook net nieuw op dit forum, ook een Canon 7D (met 100mm, 24-70 en eh... een groothoeklens) en ben in dezelfde dingen geïnteresseerd, met name portretten op locatie en macro's (landschappen niet zo). Ik zou wel wat meer foto's kunnen maken, doe dat nu vooral als ik een opdracht heb, maar eigenlijk moet ik veel meer oefenen, maar ja, kleine kinderen, veel te doen, weinig tijd...
Oh en ben ook 40 (+2 ;) )
Gebruikers-avatar
JanCanon
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2012 21:52
WoonplaatsCOLON Maastricht

Hallo,
Ik kom ook uit Maastricht en voor macro ben ik altijd wel in. Portretten vind ik ook mooi om te doen maar dan meer in de vorm van straatfotografie.
Tijs voornamelijk op zondag of in de avonduren.
Leeftijd is 50- -3 dan :D
Goed negatief kan positief uitpakken!
Gebruikers-avatar
EdwinMartens
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 27 Mei 2013 13:02
WoonplaatsCOLON Sittard
CONTACTCOLON

Aniras schreefCOLONHi Edwin,
Wat had je precies in gedachten?
Ik woon in Maastricht, ook net nieuw op dit forum, ook een Canon 7D (met 100mm, 24-70 en eh... een groothoeklens) en ben in dezelfde dingen geïnteresseerd, met name portretten op locatie en macro's (landschappen niet zo). Ik zou wel wat meer foto's kunnen maken, doe dat nu vooral als ik een opdracht heb, maar eigenlijk moet ik veel meer oefenen, maar ja, kleine kinderen, veel te doen, weinig tijd...
Oh en ben ook 40 (+2 ;) )
Ik wil vooral ook (veel) meer oefenen, ik schiet echt te weinig momenteel.
Ik heb meer ervaring met op locatie schieten dan in een studio. Ik heb wel studiomateriaal (2 strobes en achtergrondsysteem) maar helaas een chronisch ruimtegebrek. Gelukkig zit er heel dichtbij een studio die ik soms kan huren, maar dat is eigenlijk alleen de moeite waard bij betaalde opdrachten.
Uiteindelijk hoop ik zo ver te komen dat ik van fotografie kan leven of op zijn mist toch dat ik regelmatig opdrachten krijg. Maar ik wil eerst eigenlijk een stuk zekerder van mezelf worden, meer oefening dus. En als dat samen met iemand kan zodat we van elkaar kunnen leren, dan lijkt me dat erg leuk.

Een keer (met een andere fotograaf) een trouwreportage schieten lijkt me ook super !
Een moment in licht gevangen
Aniras
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 55
GeregistreerdCOLON 15 Nov 2012 13:55

EdwinMartens schreefCOLON
Aniras schreefCOLONHi Edwin,
Wat had je precies in gedachten?
Ik woon in Maastricht, ook net nieuw op dit forum, ook een Canon 7D (met 100mm, 24-70 en eh... een groothoeklens) en ben in dezelfde dingen geïnteresseerd, met name portretten op locatie en macro's (landschappen niet zo). Ik zou wel wat meer foto's kunnen maken, doe dat nu vooral als ik een opdracht heb, maar eigenlijk moet ik veel meer oefenen, maar ja, kleine kinderen, veel te doen, weinig tijd...
Oh en ben ook 40 (+2 ;) )
Ik wil vooral ook (veel) meer oefenen, ik schiet echt te weinig momenteel.
Ik heb meer ervaring met op locatie schieten dan in een studio. Ik heb wel studiomateriaal (2 strobes en achtergrondsysteem) maar helaas een chronisch ruimtegebrek. Gelukkig zit er heel dichtbij een studio die ik soms kan huren, maar dat is eigenlijk alleen de moeite waard bij betaalde opdrachten.
Uiteindelijk hoop ik zo ver te komen dat ik van fotografie kan leven of op zijn mist toch dat ik regelmatig opdrachten krijg. Maar ik wil eerst eigenlijk een stuk zekerder van mezelf worden, meer oefening dus. En als dat samen met iemand kan zodat we van elkaar kunnen leren, dan lijkt me dat erg leuk.

Een keer (met een andere fotograaf) een trouwreportage schieten lijkt me ook super !
Nou, dat treft, want ik heb wel een studioruimte tot mijn beschikking (garagebox), maar geen apparatuur ;) Tot nu toe heb ik alleen mijn opzetflits op statief gebruikt, met een witte paraplu ervoor. Geeft ook mooi resultaat, maar met meer lampen heb je natuurlijk meer mogelijkheden.
En in september heb ik mijn eerste betaalde bruiloftshoot, maar daar heb ik al wel iemand voor gevraagd als tweede fotograaf. Toch zou het wel fijn zijn als ik meer backup zou kunnen hebben, voor het geval één van ons niet kan. Heb je al ervaring met bruiloften?
Misschien een keer afspreken, op een zondag of zo? JanCanon ook belangstelling?
Gebruikers-avatar
EdwinMartens
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 27 Mei 2013 13:02
WoonplaatsCOLON Sittard
CONTACTCOLON

Met bruiloften fotograferen heb ik nog geen ervaring, maar lijkt me heel mooi om een keer te doen.
Mag van mij ook een homo huwelijk zijn, ook bijzonder.

De komende 2 maanden heb ik het wel heel druk omdat mijn lieve vriendin op knappen staat, ik wordt pappa in augustus. Maar vanaf September kan ik wel regelmatig iets inplannen. Ik was toch al van plan om meer tijd in fotografie te gaan steken. Misschien voor die tijd eens extra oefenen met newborn shoots... als ik nog ergens de tijd vind :D
Een moment in licht gevangen
Gebruikers-avatar
JanCanon
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2012 21:52
WoonplaatsCOLON Maastricht

Ik heb altijd interesse om mijn horizon te verbreden. De zondag is voor mij de gunstigste dag.
Hoor graag van jullie. Lijkt me interessant te kunnen worden.
Gr,
Goed negatief kan positief uitpakken!
Robert62
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 318
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2006 20:16
WoonplaatsCOLON Zuid Limburg

EdwinMartens schreefCOLON
.......Ik heb wel studiomateriaal (2 strobes en achtergrondsysteem) maar helaas een chronisch ruimtegebrek. Gelukkig zit er heel dichtbij een studio die ik soms kan huren......
Interessant draadje dit. Vooral omdat ik op zoek ben naar een huurbare studio dichtbij Sittard. Kan je delen welke studio dit is?
Gebruikers-avatar
Frank64
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4126
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2010 21:30
WoonplaatsCOLON Weert

Robert;

Je kunt eventueel hier eens informeren, in Sittard...

http://www.qflash.nl/index.php?action=e ... ur&lang=NL" onclick="window.open(this.href);return false;
Tevreden zijn met wat je hebt is een uitstekende eigenschap.
Tevreden zijn met wat je allemaal niet hebt een nog betere..!
Aniras
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 55
GeregistreerdCOLON 15 Nov 2012 13:55

EdwinMartens schreefCOLONMet bruiloften fotograferen heb ik nog geen ervaring, maar lijkt me heel mooi om een keer te doen.
Mag van mij ook een homo huwelijk zijn, ook bijzonder.

De komende 2 maanden heb ik het wel heel druk omdat mijn lieve vriendin op knappen staat, ik wordt pappa in augustus. Maar vanaf September kan ik wel regelmatig iets inplannen. Ik was toch al van plan om meer tijd in fotografie te gaan steken. Misschien voor die tijd eens extra oefenen met newborn shoots... als ik nog ergens de tijd vind :D
Oh, spannende tijd dus!
Laten we dan in september een datum prikken, komt mij ook beter uit, zo in de vakantieperiode. Wie wil haakt aan, zoiets?
Gebruikers-avatar
EdwinMartens
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 27 Mei 2013 13:02
WoonplaatsCOLON Sittard
CONTACTCOLON

Aniras schreefCOLON
EdwinMartens schreefCOLONMet bruiloften fotograferen heb ik nog geen ervaring, maar lijkt me heel mooi om een keer te doen.
Mag van mij ook een homo huwelijk zijn, ook bijzonder.

De komende 2 maanden heb ik het wel heel druk omdat mijn lieve vriendin op knappen staat, ik wordt pappa in augustus. Maar vanaf September kan ik wel regelmatig iets inplannen. Ik was toch al van plan om meer tijd in fotografie te gaan steken. Misschien voor die tijd eens extra oefenen met newborn shoots... als ik nog ergens de tijd vind :D
Oh, spannende tijd dus!
Laten we dan in september een datum prikken, komt mij ook beter uit, zo in de vakantieperiode. Wie wil haakt aan, zoiets?
Prima idee :D
Lijkt me erg leuk
Een moment in licht gevangen
Gebruikers-avatar
zweuds
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2949
GeregistreerdCOLON 12 Sep 2011 09:13
WoonplaatsCOLON Landgraaf
CONTACTCOLON

Ik wil tzt best aanhaken om mijn kennis op het gebied van portretfotografie, op te vijzelen. Ik heb behoefte aan "oefenen, oefenen, oefenen".
Gr.
Peter
Groet Peter.
“I walk, I look, I see, I stop, I photograph.”
— Leon Levinstein

https://www.flickr.com/photos/131692809@N07/
spreading
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 303
GeregistreerdCOLON 13 Jun 2011 13:40
CONTACTCOLON

EdwinMartens schreefCOLONMet bruiloften fotograferen heb ik nog geen ervaring, maar lijkt me heel mooi om een keer te doen.
Mag van mij ook een homo huwelijk zijn, ook bijzonder.

De komende 2 maanden heb ik het wel heel druk omdat mijn lieve vriendin op knappen staat, ik wordt pappa in augustus. Maar vanaf September kan ik wel regelmatig iets inplannen. Ik was toch al van plan om meer tijd in fotografie te gaan steken. Misschien voor die tijd eens extra oefenen met newborn shoots... als ik nog ergens de tijd vind :D
Neem even contact op met Judith, die geeft workshops newborn shoots.
Voor mij ook iets wat zeker op mijn verlanglijstje staat.
Canon 500D, Canon 18-55mm kitlens, Canon 100mm f2,8 Macro L, Canon 50mm F1.8 II, Canon 70-200mm f4 L
http://www.wjdseegers.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
edwardmila
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 420
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2011 20:41

Dag allen / Limbo's,

Hier ook uit Maastricht, met als tak van sport mn modelfotografie (op locatie), urbexfotografie en circuitfotografie.
Een gezamenlijk uitje is altijd leuk!!!
Gebruikers-avatar
zweuds
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2949
GeregistreerdCOLON 12 Sep 2011 09:13
WoonplaatsCOLON Landgraaf
CONTACTCOLON

edwardmila schreefCOLONDag allen / Limbo's,

Hier ook uit Maastricht, met als tak van sport mn modelfotografie (op locatie), urbexfotografie en circuitfotografie.
Een gezamenlijk uitje is altijd leuk!!!
Miljaar, hei ouch al.... :P
Groet Peter.
“I walk, I look, I see, I stop, I photograph.”
— Leon Levinstein

https://www.flickr.com/photos/131692809@N07/
Gebruikers-avatar
Frank64
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4126
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2010 21:30
WoonplaatsCOLON Weert

Heb niet zo veel met fotografische ontmoetingen en portretten in studio of locatie.... :wink:

Maar mocht ik op het juiste tijdstip toevallig ruimte hebben in de agenda kom ik misschien ook wel even meekijken.. 8)

"Zomaar" meelopen met een fotograaf bij een bruiloft, zeker met meerderen, is vaak erg lastig te regelen.
Een (pas) getrouwd stel binnen je kennissenkring vragen het voor wat dotografen (deels) nog eens voor de fun over te doen werkt waarschijnlijk beter.
En is vaak zeker zo relaxed en leerzaam voor iedereen.
Dan heb je ook zonder druk de tijd om de hoe's en waarom te vergelijken, kennis te delen en het desnoods op andere manier eens over te doen.
Tevreden zijn met wat je hebt is een uitstekende eigenschap.
Tevreden zijn met wat je allemaal niet hebt een nog betere..!
Gebruikers-avatar
EdwinMartens
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 27 Mei 2013 13:02
WoonplaatsCOLON Sittard
CONTACTCOLON

Wordt nog druk zo...

Ach misschien kan ik dan een appeltaart bakken :mrgreen:
Een moment in licht gevangen
PeterB
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 121
GeregistreerdCOLON 07 Jun 2005 20:18
WoonplaatsCOLON Brunssum
CONTACTCOLON

Ook mij lijkt het leuk om eens samen op pad te gaan.
Ik richt me voornamelijk op concerten en evenementen.

Maar juiste andere ideeën lijken me leuk om te ontdekken.

Ik kom overigens uit Brunssum.
www.dpix.nl - event photography
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar