Bollebuikshoot

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Rianne
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 45
GeregistreerdCOLON 16 Nov 2008 19:58
WoonplaatsCOLON Vlissingen

Gister mocht ik voor het eerst een bollebuikenshoot doen .Ikzelf vond het erg leuk om te doen ...En ben opzich wel tevreden met het resultaat .Opbouwende kritiek is zeker welkom want van fouten kan je leren


1.Afbeelding

2.Afbeelding

3.Afbeelding

4.Afbeelding

5.Afbeelding

6.Afbeelding

Groetjes Rian
Gebruikers-avatar
Kippetjek
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 81
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2011 12:15

Zelf hier weinig feedback daar ik een nieuweling ben...
Daarintegen ben ik zelf ook flink zwanger... dus ik vind je foto's erg leuk om naar te kijken, verheug me daardoor op mn eigen shoot hihi... Wel 1 dingetje;
Bij foto 4 heb ik zelf het gevoel dat de voile doek weinig toegevoegde waarde heeft aangezien ze haar kleding er nog onder heeft, daarbij is hij erg snel samengetrokken... Dan vind ik hetzelfde idee op foto 1 mooier geworden...
Don't try to fix me, I'm not broken...
Gebruikers-avatar
Digitom
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 310
GeregistreerdCOLON 05 Jan 2008 12:20
WoonplaatsCOLON M-sluis
CONTACTCOLON

Mooie foto's hoor!

Foto 1: Mooi!
Foto 2: Leuk dat ze er samen opstaan. Heb je daar geshopt onderaan haar buik?
Foto 3: Altijd leuk met de handen erbij, had hem alleen iets minder fel gemaakt.
Foto 4: Leuke foto en pose, kleuren alleen onnatuurlijk.
Foto 5: Leuk die eend erbij, jammer van de achtergrond.
Foto 6: De eend lijkt naar de tekst te kijken, goed gedaan! Misschien nog een uitroepteken achter de tekst?
Gebruikers-avatar
borg
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 90
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2011 10:46
WoonplaatsCOLON Born

Ik vind foto 1 verreweg de mooiste! Alleen vind ik die punt van de voile er raar uitzien.
Correct me if I'm wrong...
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Leuk, een bollebuikenshoot :) Hoop ik zelf ook nog eens te doen, lijkt me wel leuk!

Van mij had het voile doek op foto 1 nog iets losser mogen zitten, lijkt aardig strak om de buik getrokken te zijn. Verder vindt ik deze foto wel mooi zacht.
2) vindt ik vrij licht, had iets meer contrast in gemogen van mij. Achtergrond zit tegen het overbelichte aan.
3) Je hebt hier redelijk harde schaduwen, terwijl een zachter licht mooier was geweest. Ook vindt ik hier sommige delen overbelicht of er tegenaan, althans... hier op mijn monitor.
4) vindt ik overkomen alsof er teveel verscherpt is, zie bijv. de haren... Bij een zwangere shoot mag het van mij wel wat zachter zijn. Daarnaast ook hier belichting weer vrij hard.
5/6 Waarschijnlijk bedoeld om als kaartje na de geboorte te kunnen sturen. 6 vindt ik dan absoluut het meest geslaagd en erg leuk. 5 vindt ik de achtergrond wat storend

@Kippetjek, gefeliciteerd!! :) Wanneer ga je shooten?? En komen de foto's hier dan ook?
Gebruikers-avatar
Kippetjek
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 81
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2011 12:15

Rocker schreefCOLON @Kippetjek, gefeliciteerd!! :) Wanneer ga je shooten?? En komen de foto's hier dan ook?
Off topic hihi, maar dankjewel! :wink: 20 feb shooten... of de foto's hier komen weet ik niet, ben dan niet de fotograaf hè?!
Don't try to fix me, I'm not broken...
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar