MaYaN @ Escape Veenendaal

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Funnie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2006 19:50
WoonplaatsCOLON geldrop
CONTACTCOLON

De nieuwste band van Mark Jansen ( Epica)
Ik mocht erbij zijn bij de 2e try out die de band gaf.

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

Op of aanmerkingen zijn altijd welkom.

Enjoy!
Greetz,
Wendy
Mijn mening is niet heilig maar soms wel ongezouten.
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Nou, zal ik maar eens aftrappen dan?

Allereerst, en dat heb ik je al eens gezegt vind ik het heel gaaf dat je niet meer alleen krappe portretjes laat zien en durft meer groothoek te gebruiken. Ik vind dat mooi. De serie vind ik die context ook best compleet. Een leuke variatie laat je zien.

#1 nette plaat. Als ik heel critisch mag zijn dan zou je net iets meer licht op het gezicht weillen hebben en wat minder op de armen. Maar dat is wel weer heel kritisch misschien
#2 prima, rood past hier wel. Wel zou je een volgende keer eens kunne proberen een net iets anders monet te kiezen. Dat je een gezicht of een grappige actie ziet. Hij oogt nu wat statisch.
#3 Mooi moment. Zou de setlist even weg poetsen.
#4 Waarschijnlijk kon je niet, maar het was mooier geweest de gitarist op de voorgrond uit beeld te hebben, nu blokkert deze de zichtlijn.
#5, leuk. Best lastig nog met zo'n laag plafond, dus mooi gedaan.

Ja, nu ik er nog eens over nadenk. misschien wat kritisch het bovenstaande (we waren hier om te leren, toch?), maar een heel andere serie dan ik van je gewend ben en ik daar in de toekomst graag meer van! Leuk.
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Gebruikers-avatar
janpiet
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 286
GeregistreerdCOLON 28 Aug 2010 21:43
WoonplaatsCOLON regio Zoetermeer

Foto 1: woww! Helaas kunnen we het licht én de plaats waar de zanger gaat staan en het fotomoment niet allemaal beinvloeden (eigenlijk niet). Mooi dat e rniet alleen dat eeuwige rood en blauw gebruikt werd als verlichting.
Foto 3: geweldig die interactie met publiek. Probeer ze vaak zelf ook zo te pakken maar dat lukt lang niet altijd icm te donkere zaal, te grote afstand enz. De setlist is een afweging imo, maar omdat het meestal om een verslaglegging gaat van het concert is er naar mijn gevoel niet veel mis mee. (ja, hij valt wel erg op)
Foto 2 jammer dat ik geen gezichten zie, rode silhouetten die genoeg verbeelden maar persoonlijk zie ik graag actie / emotie zoals op nr 4.
Foto 4 idd jammer van zijn collega, maar soms kom je er gewoon niet lekker bij.
Foto 5 misschien iets meer doorlichten op de kleding om wat meer detail te krijgen?
Gr, Jan Piet
Wat glazen, een spiegel, een knopje en nog wat van die spullen om uiteindelijk te kunnen fotograferen.
Gebruikers-avatar
nando
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1359
GeregistreerdCOLON 01 Nov 2006 12:57
CONTACTCOLON

Hey Wendy,
ik ga kritisch zijn, maar het is opbouwende kritiek. Inmiddels zijn er zoveel foto's van MaYaN verschenen, her en der (inclusief bij mij zelf) dat je toch anders naar de foto's gaat kijken. Ik hou in gedachte dat het hier druk was, en dat de bewegingsruimte beperkt was.

1. Prima foto en meteen de beste van de reeks. Het gezicht is inderdaad wat donker, maar dat is gemakkelijk te corrigeren.

2. Het moment is niet zo. De zanger had zingend erbij moeten staan. Het dominerende rode licht kan me niet bekoren.

3. Leuke interactie met het publiek. Die setlist trekt wel heel wat aandacht en een beetje bijsnijden aan de rechterkant doet de witte vlek verdwijnen (details he).

4. Hmmm - het is an sich een goede foto ware het niet dat de gitarist aan de linkerkant de boel zo claustrofobisch maakt. De foto is door zijn silhouet gewoon veel te druk geworden. om echt aan te spreken.

5. Leuk silhouet met net genoeg detail in het gezicht. Prima gedaan.
Over trouwen, natuur en alles wat je over fotografie wil weten
http://www.nandoharmsen.nl
http://www.nandoonline.com
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar