oplaadbare batterijen via ibood (enkel vandaag)

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
geert h
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 9477
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
CONTACTCOLON

Voor wie IBOOD nog niet kent: het is een site die elke dag een nieuwe aanbieding heeft. Dus enkel vandaag hebben ze een actie voor oplaadbare batterijen. Zeker voor strobisten lijkt me dit een buitenkans, en zit zelf nog te twijfelen of ik er niet ook zal bestellen:
http://www.ibood.com/nl/nl/product_spec ... tery_Pack/" onclick="window.open(this.href);return false; .
Gebruikers-avatar
P_FlaSh
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 711
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2009 18:14
WoonplaatsCOLON Capelle a/d Ijssel
CONTACTCOLON

Mooie aanbieding,alleen jammer dat het al uitverkocht is. :cry:
Gebruikers-avatar
Bigsin
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 88
GeregistreerdCOLON 05 Okt 2008 19:00
WoonplaatsCOLON Wezep

Als ik de forum van iBOOD bekijk is het maar goed ook dat ze uitverkocht zijn.
Hier wordt verwezen naar een Wikipedia pagina en er staat een foto op van lekkende batterijen

Van Wikipedia over Alkaline oploaadbare batterijen:

Disadvantages from other rechargeable batteries

Recharging issuesThough rechargeable alkaline batteries are relatively cheap and contain a high charge-capacity, their rechargeable capacity will vary by how much they are discharged:


If they are discharged by less than 25%, they can be recharged for hundreds of cycles to about 1.42V.
If they are discharged by less than 50%, they can be almost-fully recharged for a few dozen cycles, to about 1.32V.
After a "Deep Discharge", they can be brought to their original high-capacity charge only after a few charge-discharge cycles.
Canon EOS 7D + 18-55 MM IS kitlens + 55-250 MM IS + SpeedLite 430EX II + 24-105L
Gebruikers-avatar
P_FlaSh
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 711
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2009 18:14
WoonplaatsCOLON Capelle a/d Ijssel
CONTACTCOLON

hmm oke,vandaar dus ook zo goedkoop?!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar