Belgium Playmate Sofie [16+]

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
mariussuiker
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 986
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2006 17:04
WoonplaatsCOLON Venlo
CONTACTCOLON

En dan hier nog maar een paar foto's uit een andere shoot met een Belgische schone.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding


Groetjes, Marius
http://www.mariussuiker.nl
Canon 5D MKII / EF 50mm 1.8 MK II / EF 24-70 2.8 [color=#FF0000]L[/color] USM / EF 70-200 2.8 [color=#FF0000]L[/color] USM (non IS) / Canon Speedlite 580 EX II
Gebruikers-avatar
van den Berg
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 658
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2008 19:25

dat ziet er goed uit (foto 2 en 6 wat minder), toning (en de dame) is ook erg lekker
Gebruikers-avatar
bacovuikie
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4163
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2007 16:42
WoonplaatsCOLON Krimpen a/d Lek
CONTACTCOLON

kijkt goed weg ergggggggggg mooie reeks.

Gr Ruud
KIJK OOK EENS OP M,N WEBSITE www.rvuikphotography.nl
Gebruikers-avatar
bouk
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6783
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2004 18:27
WoonplaatsCOLON De Rijp

een mooie reeks.
grt,bouk.
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Op zich mooie gelikte foto's. Toch vind ik haar uitstraling een beetje "saai" (zeg ik als echte vent, kun je nagaan :wink: )
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
marian
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3614
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2004 11:47
WoonplaatsCOLON Maarssenbroek

Ik kan ze op dh nog steeds niet zien Marius?...maar hier wel..dan hier mijn reactie.
1. lekkere "foute" styling, met bijpassende "foute pose en blik". Leuk:)
Ik hou wel van deze kleurtoon, maar ik vind haar knieen nu te paars overkomen, kijkt niet mooi.
2. tja onze smaken liggen ver uit elkaar, dat weten we:) ik kan niks met deze foto...licht is mooi, model is mooi, maar de pose en styling spreken mij niet aan.
3. mooi model, ik kijk kritisch naar je werk...ook hier kleurtoon weer too much bij haar knieen. Het beetje zo ver gedraaid..is fashion I know, maar ik vind het niet mooi.
4. mooi, maar dode handen lijkt het wel, als je deze om zou zetten in een zwart/wit foto heb jij mij.
5. mooi
6. en deze is mijn favo..waarom..hier poseert ze voor mij het sterkste, ook de zwart/wit spreekt mij meer aan dan de kleurfoto's. Wat je vaak ziet is dat tenen naar voren schieten in pumps..waardoor de schoenen dan 1 maat te groot lijken..zonde.
Ik vind het een mooie serie, maar als ik eerlijk ben niet iets wat ik niet eerder van je gezien heb...snap je wat ik bedoel. Je bent licht technisch goed, je hebt altijd prachtige modellen...en ik weet dit is jou ding en dat moet je dan ook ZEKER blijven doen. Maar ik ben niet echt verrast door dit werk. Terwijl ik af en toe een serie van je voorbij zie komen..waarbij je iets totaal anders laat zien.
Life is beautiful... and so is my 40D!

01-01-2007 mijn website www.mariankorte.nl is online!!!!!
Gebruikers-avatar
Ganz
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 717
GeregistreerdCOLON 30 Aug 2008 22:25
WoonplaatsCOLON provincie Utrecht
CONTACTCOLON

Mooie serie, op foto 1 na die sokken/kousen is het voor mij niet, dit is natuurlijk bewust gedaan maar vind het een afknapper (persoonlijk mening) aan de technische kant is er niks op aan te merken. 3,5 en 6 vind ik het mooist.
Gebruikers-avatar
martinus
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3346
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2007 10:08
WoonplaatsCOLON Hoorn
CONTACTCOLON

leuke foto's, alleen die knieen....echt niet mooi hoor en niet passend bij dit soort foto's. 4 en 6 het sterkst.
Gebruikers-avatar
Digilike
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6325
GeregistreerdCOLON 26 Nov 2006 21:35

Prachtige reeks. De houding van deze dame op foto 6 vind ik prachtig. Mooi ook die high key (?). Deze vind ik er helemaal uitspringen. Uiteraard zonder de rest tekort te willen doen, hoor. Het model vind ik ook mooi, trouwens. Geen standaard modellen gezichtje. Ze heeft een oosterse uitstraling.
[size=67]Canon 1D MKIII |Canon EF 50 mm 1.8| Canon EF 70-200 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 24-105 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 300 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM |Sigma 12-24m|Sigma 70mm macro| [/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar