[UPDATE] Rondreisje in Luxemburg...

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
vonderstealth
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 06 Jul 2010 21:41
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Afgelopen week een rondreisje gemaakt door Luxemburg en daar nog wat foto's geschoten in natuur en de mooie steden. Erg naar me zin gehad daar, hebben jullie nog op en/of aanmerkingen. Zou zeer gewaardeerd worden.

07-08-2011 09.32 : Zoals gevraagd het straatje in Luxemburg ook in kleur geuploaded.

Afbeelding
1. Schiessentumpel nabij Echternach.

Afbeelding
2. Net buiten Beaufort.

Afbeelding
3. Net buiten Beaufort.

Afbeelding
4. Kasteeltoren van Bourglinster.

Afbeelding
5. Kasteel Vianden by Night.

Afbeelding
6. Straatje in Luxemburg

Afbeelding
7. Glas in lood in kerk Luxemburg.

Afbeelding
8. Spoorbrug nabij Kirchberg.

Afbeelding
9. Gëlle Fra in Luxemburgstad.

Afbeelding
10. Straatje in Luxemburg (in kleur).
Laatst gewijzigd door 1 op vonderstealth, in totaal 7 keer gewijzigd.
MS Fotografie https://www.ms-fotografie.nl
EOS 7D gripped | Sigma 10-20 f3.5 DC HSM | Sigma 17-50 f2,8 DC EX HSM | Sigma 70-200 f2.8 II MACRO HSM + Sigma 2.0x APO Tele Converter | Speedlite 430XE II
Arie_Radijssie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 159
GeregistreerdCOLON 11 Jun 2009 23:04
WoonplaatsCOLON Nederland

Mooie serie waarvan foto 1, 5 en 6 mij het meest kunnen bekoren

gr. Arjan
Ik hoop dat ik oud genoeg word om echt veel te fotograferen, hier op dit forum kan ik alvast ontzettend veel leren!!!!!
Gebruikers-avatar
mitchel1986
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1361
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2010 10:54
WoonplaatsCOLON Alphen aan den Rijn
CONTACTCOLON

Bij foto 1 is het water overbelicht en misschien had je beter een polarisatiefilter kunnen gebruiken.
peter1970
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1967
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2008 21:14
CONTACTCOLON

Je nachtfoto van Kasteel Vianden vind ik erg goed gelukt en ook foto 6 steekt erboven uit.
Foto 1 en 6 lijken een beetje overbelicht.
Bij foto 3 en 4 vind ik je onderwerpen te centraal en te dominant aanwezig. Ik had graag meer gezien van de omgeving waarin zij zich bevinden.
Ik ben wel benieuwd hoe toto 6 er in kleur uitziet.

groet
Peter
Kijk ook eens op mijn Flickr
Gebruikers-avatar
vonderstealth
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 06 Jul 2010 21:41
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

mitchel1986 schreefCOLONBij foto 1 is het water overbelicht en misschien had je beter een polarisatiefilter kunnen gebruiken.
Thanks dat gaan we de volgende keer weer eens proberen.
MS Fotografie https://www.ms-fotografie.nl
EOS 7D gripped | Sigma 10-20 f3.5 DC HSM | Sigma 17-50 f2,8 DC EX HSM | Sigma 70-200 f2.8 II MACRO HSM + Sigma 2.0x APO Tele Converter | Speedlite 430XE II
Gebruikers-avatar
vonderstealth
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 06 Jul 2010 21:41
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

peter1970 schreefCOLONJe nachtfoto van Kasteel Vianden vind ik erg goed gelukt en ook foto 6 steekt erboven uit.
Foto 1 en 6 lijken een beetje overbelicht.
Bij foto 3 en 4 vind ik je onderwerpen te centraal en te dominant aanwezig. Ik had graag meer gezien van de omgeving waarin zij zich bevinden.
Ik ben wel benieuwd hoe toto 6 er in kleur uitziet.

groet
Peter
Heb even de foto geupload nog in kleur voor je dan kan je zien hoe deze eruit ziet. Erg bedankt voor voor je opmerkingen en de volgende keer weer dingen proberen te verbeteren en anders te doen. Dankjewel en die van Vianden ging zeker wel goed.
MS Fotografie https://www.ms-fotografie.nl
EOS 7D gripped | Sigma 10-20 f3.5 DC HSM | Sigma 17-50 f2,8 DC EX HSM | Sigma 70-200 f2.8 II MACRO HSM + Sigma 2.0x APO Tele Converter | Speedlite 430XE II
peter1970
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1967
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2008 21:14
CONTACTCOLON

Ik vind de kleurenversie minstens zo mooi als de zwartwit versie.
Maar het is inderdaad wel een foto die zich leent om naar zwartwit om te zetten.

gr Peter
Kijk ook eens op mijn Flickr
Gebruikers-avatar
vonderstealth
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 06 Jul 2010 21:41
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

peter1970 schreefCOLONIk vind de kleurenversie minstens zo mooi als de zwartwit versie.
Maar het is inderdaad wel een foto die zich leent om naar zwartwit om te zetten.

gr Peter
Thanks! Ik wilde hem wat dramatischer maken en deze foto leende daar aardig voor.
MS Fotografie https://www.ms-fotografie.nl
EOS 7D gripped | Sigma 10-20 f3.5 DC HSM | Sigma 17-50 f2,8 DC EX HSM | Sigma 70-200 f2.8 II MACRO HSM + Sigma 2.0x APO Tele Converter | Speedlite 430XE II
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar