Mijn dochter in mijn thuisstudiootje zwart wit toegevoegd

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Rianne
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 45
GeregistreerdCOLON 16 Nov 2008 19:58
WoonplaatsCOLON Vlissingen

Het is een poosje geleden dat ik wat gepost heb .Dus ik dacht laat ik nog maar een poging doen .Sinds kort een thuisstudiootje en die is een van de eerst foto's die ik er gemaakt heb .


Afbeelding

Opbouwende kritiek is natuurlijk welkom .

groetjes Rian
Laatst gewijzigd door 1 op Rianne, in totaal 16 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Beasar
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3443
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2010 15:35
WoonplaatsCOLON Utrechtse Heuvelrug

Mooi spontaan gezichtje! Lekker koppie.
Helaas is het links en rechts wat doorgebrand en de blauwe kaderrand is niet mijn smaak.
Ondanks deze punten vind ik het toch een geslaagd plaatje waar ik naar blijf kijken.
"Het is nooit te laat om te worden wat je had kunnen zijn" George Eliot
Rianne
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 45
GeregistreerdCOLON 16 Nov 2008 19:58
WoonplaatsCOLON Vlissingen

Dank je wel ..heb idd ook wel getwijfeld over de blauwe rand. Ik dacht het breekt misschien een beetje .Misschien volgende keer maar niet maar doen .=D
Gebruikers-avatar
hbarkhof
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 785
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2010 12:18
WoonplaatsCOLON Noord-Brabant, Best, hbarkhof
CONTACTCOLON

Leuke foto. Inderdaad een beetje "doorgebrand" cq. overbelicht , links en rechts. De blauwe rand stoort mij minder dah het afgekapt hoofdje bovenaan. Mooie kijkers heeft ze wel.
jeka
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2011 22:55

Leuke en spontane koppie:) Blijven oefenen en ben benieuwd naar de vervolg series:)
Mijn site http://www.picturelifestyle.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Billie-90
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3805
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 12:38
WoonplaatsCOLON Maastricht

ben het eens met de vorige reacties..

maar ga vooral zo door!
blijf oefenen en zal zeker blijven kijken! :)
"Niets is onmogelijk, het wilt alleen niet altijd lukken.."

Check out my -> Flickr <-
E7picture
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 817
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2007 10:21

Wat een mooie grote ogen heeft je dochter en ze staat er erg leuk op, de blik pakt je wel even. Het afsnijden in het hoofd stoort mij totaal niet. De overbelichting vind ik een veel groter issue. Daardoor (mijn mening) zou ik een dergelijke poging toch ook meer in testcase thuis vinden horen. Blauw kadertje geeft het wel wat fris, maar ik zou dan toch kiezen voor een kleur die herkenbaar in de foto terugkomt.
Kijk op E7picture.nl voor mijn portfolio, nieuws en meer.
Gebruikers-avatar
Sushi
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2840
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2009 10:40
WoonplaatsCOLON Rhenen
CONTACTCOLON

Hij is jammer genoeg teveel belicht ja. Ook staat de lamp iets teveel van opzij denk ik. Probeer deze eens op ongeveer 45 graden te zetten en durf hem ook dichtbij te zetten (ik neem aan dat je er een softbox op hebt zitten).
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

niet kwaad bedoeld, maar misschien idd beter dat je foto's waar je nog aan twijfelt in de testcase plaatst: krijg je mogelijk meer gericht technisch commentaar, waar je veel aan hebt. Over de foto: het meiske staat er leuk op niet verrassend maar wel blij. De foto is verder daardoor een beetje "saai" voor buitenstaanders net als ik, Het komt verder odoor de nabewerking, of je hebt een "bak" licht op de achtergrond gezet, waardoor er een flinke overstraling ontstaat. Verder is haar voor de kijkers rechterkant erg overbelicht, terwijl haar truitje toch keizwart is, dus ik denk dat het door de nabewerking komt.
Alles positief bedoeld hoor en slechts mijn mening.
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Closeshooter
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 8318
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2006 09:05

heb hem dan ook even verplaatst.
Fotograferen is kijken niet klikken.
Sarpa
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2469
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2005 20:25

Frisse blik! Misschien zou je 'r iets met de klok mee kunnen draaien zodat ze er wat dynamischer opstaat. Verder vraag ik me af wat je aan de achtergrond hebt gepoetst, was de achtergrond niet egaal genoeg?
Overigens stoor ik me minder aan het overbelichte, ik vind het ook wel weer iets typisch hebben, sorrt high-key, maar net niet. Overigens ook leuk in een mooie zwartwit omzetting.
Wat heb je in de studio staan?

gr Sarpa
Rianne
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 45
GeregistreerdCOLON 16 Nov 2008 19:58
WoonplaatsCOLON Vlissingen

@ Sarpa ik heb hem toevallig ook in zwart wit omzetting Afbeelding
Sarpa
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2469
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2005 20:25

Mooier dan de kleurenversie :-)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar