Excuses alvast, even *** schelden :(

ModeratorCOLON Global Moderators

Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

wernerfotografie schreefCOLON

Had al contact opgenomen met Unive maar die schakelen weer een schade expert ofzoiets in. Kerel achter de balie heeft alle documenten aangenomen, dus denk dat het maar afwachten is..
Lijkt mij toch wel dat ze kunnen aangeven of het binnen je polis valt en tot welke waarde je verzekerd bent voor diefstal ? Ben niet zo op de hoogte van de polissen etc, zit op andere tak van sport aldaar :wink:
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
ErikDignum
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3249
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2005 17:19
WoonplaatsCOLON Zaandam
CONTACTCOLON

bobvanduin schreefCOLON
Dat alles is er nog maar wel precies mijn fotogear. Denk dat de dief echt opzoek is gegaan naar mijn gear en ook daar op uit was.

Het was vooral erg handig dat de inbreker wist wat er bij je te halen viel, je hebt het namelijk allemaal zo makkelijk voor hem neer gezet in je onderschrift...
En mocht die dief toegang hebben tot dit forum, weet hij nu ook de serieno's. Ik weet niet of dat handig is?

In ieder geval, balen dat de spullen gejat zijn. Ik hoop van harte dat de verzekering alles vergoed, maar nog meer dat de dader gesnapt wordt. Sterkte en succes!

Gr.

Erik
Canon schrijf je met een C en Erik met een k
www.erikdignumfotografie.nl
www.facebook.com/ErikDignumFotografie
http://www.oypo.nl/erikdignum
Gebruikers-avatar
bramos_ditaljanos
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4219
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2008 16:01
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

@ Erik: Die weet 'ie ook als 'ie op de body en de objectieven kijkt. Het enige wat 'ie van het lijstje hier kan leren is dat op internet staat welke spullen gestolen zijn. Maar iemand die specifiek op zoek is naar fotoapparatuur weet ook wel dat de eigenaar dat vaak gauw genoeg publiek maakt.
7D+BG-E7 + 50D+BG-E2N + EF-s 10-22 + EF 24-70 F2.8 L USM + EF 70-200 F4 L USM + EF 1.4x II + 580EXII + Nova 2AW / PhotoSport BP 200AW / PhotoSport BP 300AW / ProRunner BP 450 AW II / Classified 250AW + 055XPROB + 498RC2 | 500px.com/brampeerlings
sprokeq
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1277
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2011 09:56
WoonplaatsCOLON Haaksbergen
CONTACTCOLON

Tjonge jonge, wat is dat balen. Stelletje klootzakken die op de wereld rondlopen.

Nu hopen dat je van de verzekering wat terugkrijgt, maar dat weet je nooit.
wernerfotografie

Apple schreefCOLON
wernerfotografie schreefCOLON

Had al contact opgenomen met Unive maar die schakelen weer een schade expert ofzoiets in. Kerel achter de balie heeft alle documenten aangenomen, dus denk dat het maar afwachten is..
Lijkt mij toch wel dat ze kunnen aangeven of het binnen je polis valt en tot welke waarde je verzekerd bent voor diefstal ? Ben niet zo op de hoogte van de polissen etc, zit op andere tak van sport aldaar :wink:
Ik heb even de kleine lettertjes door gelezen van de inboedel polis, ben zoiezo tot 5000 euro verzekerd voor film en camera apparatuur. Dan hoop ik natuurlijk wel dat de meneer van de verzekering het ook taxeert op dit bedrag... (tis in totaal namelijk ruim 6000 euro aan gestolen goederen, maar de ipad valt niet onder film en camera apparatuur. (mocht ik dus 5000 euro retour krijgen dan ben ik er denk ik wel blijf mee, kan ik iedergeval weer wat gear terug kopen want was heel tevreden met wat ik had)
wernerfotografie

sprokeq schreefCOLONTjonge jonge, wat is dat balen. Stelletje klootzakken die op de wereld rondlopen.

Nu hopen dat je van de verzekering wat terugkrijgt, maar dat weet je nooit.

Als ik niks terug zou krijgen van de verzekering dan heeft de inboedel verzekering toch ook geen zin? (wat betreft diefstal dan)
Gebruikers-avatar
PietBerger
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2011 16:32
WoonplaatsCOLON Simpelveld
CONTACTCOLON

Heel erg rot voor je!
Ik hoop ook dat je snel wat hoort en ziet van de verzekering zodat je weer nieuwe gear kan verzamelen en de schrik kan vergeten.

Ik ben ook een van die die het mooi opnoemen in het onderschrift en websites.
Wil ik wel even vermelden dat de gear heel vaak meegaat, en als die thuis blijft gaat de hele tas netjes in de kluis.

Tip: kluis kopen en die stevig verankeren in de muur!
Canon EOS 7D & grip + 17-40mm f4L USM + 70-200mm f2.8L USM
http://pietberger.webnode.com
wernerfotografie

PietBerger schreefCOLONHeel erg rot voor je!
Ik hoop ook dat je snel wat hoort en ziet van de verzekering zodat je weer nieuwe gear kan verzamelen en de schrik kan vergeten.

Ik ben ook een van die die het mooi opnoemen in het onderschrift en websites.
Wil ik wel even vermelden dat de gear heel vaak meegaat, en als die thuis blijft gaat de hele tas netjes in de kluis.

Tip: kluis kopen en die stevig verankeren in de muur!

Goeie tip ! Heb ook een kluis voor paspoort en wat contant geld maar niet echt een kluis waar mijn hele gear in past... Maar eens even rondkijken voor een misschien wat grotere kluis.
ErikDignum
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3249
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2005 17:19
WoonplaatsCOLON Zaandam
CONTACTCOLON

bramos_ditaljanos schreefCOLON@ Erik: Die weet 'ie ook als 'ie op de body en de objectieven kijkt. Het enige wat 'ie van het lijstje hier kan leren is dat op internet staat welke spullen gestolen zijn. Maar iemand die specifiek op zoek is naar fotoapparatuur weet ook wel dat de eigenaar dat vaak gauw genoeg publiek maakt.
Oeps dom...'tuurlijk ( :roll: x 1000...)
Canon schrijf je met een C en Erik met een k
www.erikdignumfotografie.nl
www.facebook.com/ErikDignumFotografie
http://www.oypo.nl/erikdignum
Gebruikers-avatar
eosrookie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 07 Jun 2009 09:58
CONTACTCOLON

Wat vreselijk sh*t. Ze hebben het hier 1,5 jaar geleden geprobeerd... Dankzij de oplettendheid van mijn buren is het bij een gebroken ruit gebleven maar ik heb toch een weekje licht geslapen (terwijl je normaal een kannon af kan schieten zonder dat ik wakker wordt).

Anyway; ik heb toen mijn polis gecheckt (ook unive) en toen bleek dat ik daar voor foto en video app. een specificatie kon opgeven. Dan is het voor een hoger bedrag verzekerd. Je moet het wel kunnen aantonen. Ik heb dat gedaan door een kopie van de aankoop bonnen mee te sturen.

Ik geef toe; daar heb je nu niets meer aan maar wellicht als je straks weer nieuw spul hebt is dat even de moeite om in te vullen. Het maakt op je premie niet eens zo'n verschil.
wernerfotografie

eosrookie schreefCOLONAnyway; ik heb toen mijn polis gecheckt (ook unive) en toen bleek dat ik daar voor foto en video app. een specificatie kon opgeven. Dan is het voor een hoger bedrag verzekerd. Je moet het wel kunnen aantonen. Ik heb dat gedaan door een kopie van de aankoop bonnen mee te sturen.
Bedankt voor de tip! Hier ga ik zeker even meer info over vragen als ik weer contact heb met de verzekering. Thnx
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

En anders is een aparte apparatuurverzekering nog het overwegen waard? Ik heb mijn spullen nu via NOB verzekerd, en dat is dan incl. valschade etc. En laptop/ipad valt er ook onder..
Livio Livius
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 34
GeregistreerdCOLON 03 Aug 2011 16:24

Aantal jaren terug zelfde ervaring gehad. Wat bij mij echter het meest is bijbleven is het gevoel dat er iemand zonder toestemming bij je in huis is geweest. Toch enkele maanden minder geslapen. Hardware is te vervangen maar het gevoel van onveiligheid is niet zomaar weg.
Gebruikers-avatar
PanzerFaustNL
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2407
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2009 15:44
WoonplaatsCOLON Lagos, Victoria Island, Nigeria
CONTACTCOLON

Ik ben heel bang, dat het gewoon een "bestelling" is geweest. Daarom ook dat al je andere spullen er nog lagen. Dit waren professionals. Oh, ja. De dief weet dat jij het gaat vervangen, dus.......
Canon 5Dsr - 5DC - 600D - 400D - D60 - D30 en een hoop glas.
Gebruikers-avatar
bobeldijk
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1526
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2004 17:57
CONTACTCOLON

wernerfotografie schreefCOLON
bobvanduin schreefCOLON
wernerfotografie schreefCOLON Ah dat zal het zijn geweest, meneer heeft eerst even op eosdigitaal gekeken :D.
Een kort twitter/hyves/facebook bericht dat je uit eten bent in dit-en-dat restaurant en ze weten precies dat je de komende 2 uur niet thuis zult zijn, dat in combinatie met vooraf verzamelde informatie kan een mooi lijstje opleveren voor ze.
Point taken !!
wernerfotografie schreefCOLONZo camera loos is ook niks aan (en ga september op vakantie :S)
Het is niet persoonlijk bedoeld hoor, maar hoe naïef kan iemand zijn.....
Bob geeft in dit geval hele goede adviezen en ik denk dat iedereen hier wel een voorbeeld aan kan nemen.
Maar een paar berichten eronder geef je al een dat eventuele inbreker in september wat meer tijd heeft om rond te kijken.
En misschien weer nieuw aangeschafte apparatuur mee kan nemen....
Het is een openbaar forum waar iedereen bij kan en ook hier is het uitkijken met wat voor dingen je neerzet.
Voor meer Circuitfoto's... kijk eens op www.circuitphoto.com
Bijverdienen met je [url=http://submit.shutterstock.com/?ref=277321]foto's[/url]?
Gebruikers-avatar
bobvanduin
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3650
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2004 21:47
WoonplaatsCOLON Eyrarbakki (IJsland)
CONTACTCOLON

@bobbeldijk, jij verwoord op een iets nettere manier wat ik ook dacht toen ik dit las :D

@werner, misschien moet je ook even melden wat voor spullen je nog meer in huis laat tijdens je vakantie, je foto spullen neem je waarschijnlijk, maar misschien blijft er nog wat over voor ze...
"Light is the Language of Photography" | Joe McNally
Gebruikers-avatar
PanzerFaustNL
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2407
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2009 15:44
WoonplaatsCOLON Lagos, Victoria Island, Nigeria
CONTACTCOLON

Jullie vergeten, je kan het wel stelen, maar dan moet je het ook nog kwijt. Daarnaast is gewoon op marktplaats verkopen te riskant. Dus iemand heeft gewoon aangegeven; ik heb dit en dit nodig en daar is gewoon iemand op zoek gegaan en heeft het bij Werner gevonden. Zo simpel is het.
Canon 5Dsr - 5DC - 600D - 400D - D60 - D30 en een hoop glas.
sprokeq
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1277
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2011 09:56
WoonplaatsCOLON Haaksbergen
CONTACTCOLON

Of hij wil het voor zichzelf gebruiken?

Als je je buurman morgen met je 5D mkII, 70-200mm en 430 ex rondloopt.... :lol:
Gebruikers-avatar
bobvanduin
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3650
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2004 21:47
WoonplaatsCOLON Eyrarbakki (IJsland)
CONTACTCOLON

Panzer voor dat nternet bestond werder ook al ingebroken en konden ze het spul ook verkopen ;)
"Light is the Language of Photography" | Joe McNally
Gebruikers-avatar
bobvanduin
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3650
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2004 21:47
WoonplaatsCOLON Eyrarbakki (IJsland)
CONTACTCOLON

Zou het opvallen als ik nu in het "nieuwste aanwinst" topic zou posten dat ik een nieuwe 5D mkII met 17-40 en 70-200 heb?
"Light is the Language of Photography" | Joe McNally
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar