nog 2 wensen

Algemene vragen over vliegtuigspotten

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Andre Ygosse
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 40
GeregistreerdCOLON 25 Mei 2005 22:14
WoonplaatsCOLON Noord-Holland

Op mijn verlanglijst staan eigenlijk nog 2 wensen, te weten een macro 100 mm van Canon, en een ringflitser.
Moet wel bekennen dat ik erop leeg loop, met deze hobby.
Ik weet het ik doe het zelf, maar ik heb het bedarg nog niet opgeteld van mijn aanschaf vanaf begin April.

Ik begon met een Olympus 300E, met 2 lenzen en flitser, maar was al snel verkocht aan Canon.
Afijn de boel na 4 weken weer ingeruild, en nu in het bezit van een 20.D / 17-40 USM L. / 70-200 USM IS 2,8 / extender 1,4 / 580 Flitser / Batery grip BG-E2 / flitsbouncher en op vakantie in Italie nog een filmtas van Lowepro gescoord. (type Nova 3 AW) past er allemaal net in.
Dus die 100 mm macro van Canon wordt een probleem. :roll:
O, ja , en mijn grootse wens iseen perskaart, aangezien ik een trouw AZ supporter ben, maar niet langs de lijn helaas, gaat niet lukken denk ik.
Canon EOS 20D /EF 17-40mm f/4L USM 70-200 USM IS 2.8 / 580 EX flitser /Extender 1,4 /
Gebruikers-avatar
dbode
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3247
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2005 21:49
WoonplaatsCOLON Gem. Utrechtse Heuvelrug

Mooie set heb je Andre.

Volgens mij hoort je topic echter hier thuis: http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtop ... highlight=
Groet,
Dirk-Jan

Fototas met standaard 13 kilo staal, magnesium, glas, kunststof, etc....
maced
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5540
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2005 20:33

weer dit verhaal?????
wil je het echt zoooooo graag kwijt? Zorg dat je een vriendin krijgt (of een vriend). we weten het nu wel...
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

Ja, je moet inderdaad nu even ophouden...
We worden nu een KLEIN BEETJE GESTOORD ervan...
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

maced schreefCOLONweer dit verhaal?????
wil je het echt zoooooo graag kwijt? Zorg dat je een vriendin krijgt (of een vriend). we weten het nu wel...
Als je even verder gekeken had dan had je gezien dat de oude topics van Andre Ygosse verwijderd zijn, zodat hij dit verhaal éénmaal opnieuw kon neertypen. Andre Ygosse is gewezen op zijn viervoudige crossposts. Deze fout zal hij niet meer maken. Het verhaal van Andre Ygosse staat nu, zoals afgesproken, éénmaal op dit forum. Als er inhoudelijk geen reactie kan komen op wat iemand schrijft, laat een reactie dan aub achterwege. Hier heeft niemand wat aan. Verwijs hoogstens, zoals dbode doet, naar het juiste subforum. Voordeel is dat een mod het makkelijker kan verplaatsen, indien mogelijk.
BasZ schreefCOLONJa, je moet inderdaad nu even ophouden...
We worden nu een KLEIN BEETJE GESTOORD ervan...
Als iemand al een opmerking maakt, waarvan je in je achterhoofd weet dat deze eigenlijk niet gepast is, probeer je dan in te houden, tel tot 10 en bedenk dan dat je iemand niet nogmaals op z'n fouten hoeft te wijzen. Je HOEFT niet altijd te reageren... zeker als het toch niet bijdraagt aan een zinvolle discussie.

Tenslotte @all: mocht iets je niet zinnen, heb je problemen met een post of persoon of anderszins, meld het dan bij de Mods. Via PM is het makkelijkst. Indien nodig kunnen wij dan actie ondernemen.

Dank voor de medewerking.
maced
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5540
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2005 20:33

Als je dit soort commentaar post, bedenk je dan ook even hoe de andere forumleden dit zien. Wij zien alleen wéér het zelfde verhaal. Komt een beetje raar over. Als we dan helemaal niets meer mogen zeggen...

Maar ja, dit is misschien ook wel off-topic...
Gebruikers-avatar
CAM22
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3229
GeregistreerdCOLON 18 Okt 2004 20:04
WoonplaatsCOLON Joure
CONTACTCOLON

maced schreefCOLON Maar ja, dit is misschien ook wel off-topic...
Denk van wel.

Ik ben blij voor de TS dat hij deze wensen heeft. Heb er zelf ook wel een paar.... Meer zoom, vooral (200mm is ook maar zo 200mm).
Groet,
Jeroen @ [color=darkblue][b][url]http://www.cam22.nl[/url][/b][/color]
- assumption is the mother of all [censored]-ups -
Early
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 966
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 08:14
WoonplaatsCOLON Deventer

Dit een juiste en snelle manier van reageren mod Ytos. Ik hoop dat het zo blijft, ook als iemand een ongewilde terechte opmerking plaatst die zoals nu blijkt al tot een oplossing is gebracht.
Canon Powershot G1 X Mark II:: viewfinder EVF-DC1 :: Manfrotto 50DB+141RC, Monop+325[/size]
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

maced schreefCOLONAls je dit soort commentaar post, bedenk je dan ook even hoe de andere forumleden dit zien. Wij zien alleen wéér het zelfde verhaal. Komt een beetje raar over. Als we dan helemaal niets meer mogen zeggen...

Maar ja, dit is misschien ook wel off-topic...
Prima als je een verhaal meerdere keren ziet en de betreffende schrijver daar op wijst. Maar wijs dan ook de mods er even op. Ik zag zondagavond wat Andre Ygosse gedaan had en heb via het profiel bekeken welke posts er allemaal van Andre Ygosse waren. Toen ik daar een viervoudige crosspost zag heb ik ingegrepen door die allemaal te verwijderen. Ik kon dat pas doen nadat ik op het forum kwam en zelf hier en daar ging lezen. Een PM naar mij had wat dat betreft een hoop narigheid kunnen voorkomen. Dan had ik via mail een bericht gekregen dat er een PM was voor mij en had ik op het forum eerst m'n PM kunnen gaan lezen. Had ik gezien wat er aan de hand was en had ik zonder zelf te hoeven zoeken kunnen ingrijpen.

Nogmaals: mods en admin stellen hulp te allen tijde op prijs, maar wel op een respectvolle manier naar andere gebruikers toe. Dat betekent dus hulp via PM en "onnodige" opmerkingen voor je houden. Het forum wordt er anders niet gezelliger op.

Reden dat ik dit en m'n vorige posts in dit topic openbaar houd heeft te maken met het feit dat ik wil dat iedereen dit leest en ziet hoe (eventueel toekomstige) problemen kunnen worden opgelost.

No offence, hoop dat we hier nu weer normaal met elkaar om kunnen gaan.
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

Ytos schreefCOLONNo offence, hoop dat we hier nu weer normaal met elkaar om kunnen gaan.
Je hebt helemaal gelijk, Ytos!
Laten we dit een leuk forum houden waar we leuk met elkaar om kunnen gaan...
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
maced
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5540
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2005 20:33

Ik ben voor!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar