Gemis.

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Gebruikers-avatar
Judith
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6247
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2010 11:57
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Mooie foto's, heerlijk sfeertje!
http://www.jgphotography.nl
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu even windstil.
Gebruikers-avatar
RienW
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1625
GeregistreerdCOLON 25 Feb 2012 23:10
WoonplaatsCOLON Almere

Hele mooie serie, maar niet alleen de foto is mooi .....
Je eigen regie, modeling etc, zeer goed werk.
https://www.flickr.com/photos/rienwanders
Veel te veel mooi Canon L speelgoed.
Nu met uitstekend zicht, bedankt http://www.optolia.nl
Gebruikers-avatar
Lione
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2012 09:54
CONTACTCOLON

Heel erg bedankt!
Gebruikers-avatar
SanderL
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3617
GeregistreerdCOLON 07 Mrt 2005 19:48

Mooie serie, prachtig sfeervol!
Gebruikers-avatar
M€nno
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 96
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2011 17:30
CONTACTCOLON

mcremco schreefCOLONMooie serie met een heerlijke bewerking, ik krijg er een beetje garden of eden gevoel bij. Erg knap gedaan.

1, 5, 7 en 10 vind ik de mooiste
Daar zat ik ook gelijk aan te denken... mooi gedaan en zeker omdat je de foto's van jezelf gemaakt hebt!

Logo nodig of niet... mij storen ze niet.
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Ik had er nog niet op gereageerd zie ik, maar ik vindt het een prachtige serie, en erg mooie binnenkomer! Knap dat je dit als zelfportretten zo neer hebt weten te zetten!
Gebruikers-avatar
PDH65
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 890
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2008 23:15
WoonplaatsCOLON Limburg
CONTACTCOLON

een mooie stijl zet je hier neer. meer dan geslaagd als visitekaartje en binnenkomer !!
Enig minpuntje, je logo door het midden bij sommige foto's.
Ik post minder maar leer meer.
EOS 7D / EOS 40D /Canon 70-200mm F2,8 / Canon EF 24-70mm F2.8 L USM II / Canon 50mm F1,4/ Canon EF 100mm F2.8 Macro US / Illustar 300watt studioset en wat plu's
Gebruikers-avatar
Jerenes
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1352
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2006 19:49
WoonplaatsCOLON Lochristi, België

Heeeel mooi... Vooral de nabewerking vind ik schitterend.

Alleen... ik snap niet helemaal waarom je je bovenstuk van je jurk naar beneden doet op sommigen. Het past niet helemaal in de serie.

Bij #4 bijvoorbeeld. Je kan duidelijk zien dat de jurk naar beneden is gestroopt en je ziet de bovenstukken. Dat je semi-naakt gaat geeft misschien wat meer breekbaarheid aan je foto, maar dan zou ik gewoon gekozen hebben voor een rok alleen zodat je de bovenkant van de jurk niet naar beneden moet 'vouwen' om het zo maar eens te zeggen. Bij #4 had je overgens de jurk ook gewoon kunnen aanhouden volledig of volledig naakt gaan. Alleen snap ik dat dat misschien wat lastig te realiseren is als je aan zelfportretten doet. Zelfde bij #5 alleen stoort daar de omslag niet omdat ie wegvalt met de rest van de jurk. Die is wel goed, maar zou weer krachtiger/breekbaarder worden bij volledig naakt. Bij #6 vind ik de omslag dan wel weer storen. Bij 7 een beetje, maar alweer door de zittende houding is het niet al te opvallend.
Bij de vreemde eendjes is 10 voor mij een winnaar... mooie plaat!

Ik kijk uit naar meer werk! :D
Jeroen

7D + Grip | 6D+Grip | Canon EFs 10-22 f/3.5-4.5 USM | Canon EF 24-70 f/2.8L USM| Canon EF 24-105 f/4L IS USM II | Canon EF 70-200 f/4L IS USM |Canon EF 100-400 f/4.5-5.6L IS USM | Canon 1.4x II Extender
Gebruikers-avatar
Lione
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2012 09:54
CONTACTCOLON

Oke, bedankt voor de tips!

Logo is zoals vermeld expres gedaan, omdat ik al een paar keer heb meegemaakt dat mensen mijn foto's zonder toestemming gebruiken ;)
Gebruikers-avatar
Lygun
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 290
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2009 14:17
WoonplaatsCOLON Alphen aan den Rijn
CONTACTCOLON

Echt super gaaf. Je hebt zo'n ontzettend mooie sfeer neergezet. En juist door op 1,8 te fotograferen krijg je naast de hier mooie kleine scherpte diepte een beetje die rauwe onscherpte in de foto's die ze maken tot wat ze zijn. 'Inperfectie' (volgens sommige) maakt dingen vaak juist perfect ;)

Blijf zo door gaan, geniet er echt van.
Gebruikers-avatar
lubi
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 13 Mei 2010 07:26

Mooi, ook mooie bewerking (vast geen standaard app). En knap hoor binnen 10 seconden ;-)
ik mag alles zien…
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar