Kust van Bretagne

Zonsopkomsten, vergezichten... al je landschapsfoto's kun je hierin kwijt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
Gebruikers-avatar
SvdL
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 873
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2011 09:46
WoonplaatsCOLON Emmen

Alles is wel een beetje gezegd, al verschillen een aantal meningen. Maar vind het toch wel een prachtplaatje hoor, goed contrast, heerlijke kleuren en helderheid in de lucht, het softe van de stenen daarentegen, de rustig aanrollende zee. Nice Laszlo :D
Vriendelijke groet,
Stefan
Ik dank het licht voor elke foto die ik nog mag maken.
Gebruikers-avatar
lassie_sr
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 976
GeregistreerdCOLON 27 Sep 2009 12:27
WoonplaatsCOLON Hellevoetsluis

Allen bedankt voor de reacties, ik ben blij dat er ook verbeterpunten genoemd zijn. Het wel of niet meer in de foto opnemen van de lucht. Ik heb bewust gekozen voor de stenen daar deze voor mij interessanter waren dan de lucht, maar ik haal uit de commentaren dat wellicht de balans tussen lucht en voorgrond beter had gekund. Dat neem ik weer mee.

Ja, de blauwe lucht is een terug kerende opmerking. Idd door de ND grad filter(s) wordt deze al snel blauw. Daarbij komt dat ik van gesatureerde kleuren houdt, is waarschijnlijk wel opgevallen :D . Toch neem ik dit ook mee in de volgende bewerkingen om dit terug te dringen.

Op naar de perfecte foto :wink:

Laszlo
Canon 5D Mark II│Canon 7D Mark II | 24-105 f/4 L |17-40-f/4 L |70-200 f/4 L |100 f/2.8 L Macro|Sigma 150-600||
Gebruikers-avatar
eos7duser
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 101
GeregistreerdCOLON 08 Apr 2011 22:01
WoonplaatsCOLON Julianadorp

Wauw geweldige foto, mooie contrasten en mooie kleuren.
5DMK3 + BG-E11 en wat glas.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar