Prijs Sigma AF 70-200/2.8 EX APO (HSM) ø 77mm DG

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Robbert1978
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 450
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2005 07:44
WoonplaatsCOLON Almere
CONTACTCOLON

Bij Konijnenberg (koopdigitaal.nl) is deze lens 769 euro terwijl dezelfde lens bij cornevanieperen.nl 920 kost. Het gekke is dat dezelfde lens zonder DG bij cornevanieperen.nl 745 kost dus ongeveer de prijs van wat de DG bij konijnenberg zou kosten. Zou dit misschien een fout in de prijslijst bij konijnenberg zijn?
Gebruikers-avatar
iZ
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 289
GeregistreerdCOLON 28 Jul 2005 09:35
WoonplaatsCOLON Assen
CONTACTCOLON

Als je een paar topics naar beneden gaat http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtopic.php?t=10467 zie je dat ie bij Crown € 20,- goedkoper is.
LoisLiz schreefCOLONhey bedankt jongens,
maar ik ga toch maar voor de nieuwe coating. het prijverschil is niet zo groot als ik eerst dacht. Crown is vrij relaxt met zijn prijzen:
Sigma AF 70-200f/2.8 EX APO HSM; Euro 699,00
Sigma AF 70-200f/2.8 DG EX APO HSM; Euro 749,00
gr. Raphaël
Raphaël

flickr | facebook | twitter | 40D Grip | EF 17-40/4.0 | AF SP 28-75/2.8 | EF 50/1.4 | EF 85/1.8 | 550EX | Lowepro Fastpack 250 | Strobesh*t
Robbert1978
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 450
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2005 07:44
WoonplaatsCOLON Almere
CONTACTCOLON

iZ schreefCOLONAls je een paar topics naar beneden gaat http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtopic.php?t=10467 zie je dat ie bij Crown € 20,- goedkoper is.
LoisLiz schreefCOLONhey bedankt jongens,
maar ik ga toch maar voor de nieuwe coating. het prijverschil is niet zo groot als ik eerst dacht. Crown is vrij relaxt met zijn prijzen:
Sigma AF 70-200f/2.8 EX APO HSM; Euro 699,00
Sigma AF 70-200f/2.8 DG EX APO HSM; Euro 749,00
gr. Raphaël
Oke en wat is de website van Crown?
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

Crown heeft geen website...
Het is officieel een groothandel en dus geen winkel...
Hij is wel telefonisch te bereiken overigens voor vragen.
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
Jamie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1450
GeregistreerdCOLON 27 Mei 2005 15:01
WoonplaatsCOLON achter de zoeker ;-)

Hehehe, weer de vraag naar de website van Crown :lol: Denk dat ik 'm eens ga bellen dat ik in ruil voor een 100-400 wel wat voor 'm in elkaar wil fabrieken :wink:
[size=75]"Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad."[/size]
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

De vraag van de website van Crown is inderdaad al tig keer voorbij gekomen, maar ik blijf vriendelijk :D tegen de mensen...
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
jantref
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 05 Jun 2005 11:02
CONTACTCOLON

Robbert1978 schreefCOLONBij Konijnenberg (koopdigitaal.nl) is deze lens 769 euro terwijl dezelfde lens bij cornevanieperen.nl 920 kost. Het gekke is dat dezelfde lens zonder DG bij cornevanieperen.nl 745 kost dus ongeveer de prijs van wat de DG bij konijnenberg zou kosten. Zou dit misschien een fout in de prijslijst bij konijnenberg zijn?
Ik vraag mij hetzelfde af van de 100-300 f4, ook daar staat bij Knijn DG, terwijl de prijs sterk overeenkomt met de niet DG van Corne. Weet iemand of de Knijn prijs echt op de DG-versie slaat en of die DG-versies al beschikbaar zijn, anders ga ik Knijn maar eens benaderen.
Gebruikers-avatar
Pief
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 506
GeregistreerdCOLON 02 Mrt 2005 23:35
WoonplaatsCOLON Zaandijk
CONTACTCOLON

BasZ schreefCOLONCrown heeft geen website...
Het is officieel een groothandel en dus geen winkel...
Hij is wel telefonisch te bereiken overigens voor vragen.
Ik de Sigma 70-200/2,8 op mijn verlanglijst staan.. :lol:
De prijs bij Crown is idd gunstig, maar nu heb ik begrepen dat Crown z'n handel van overal-en-nergens vandaan haald.. en dat het dus ook om oudere spullen kan gaan.. :cry: (dit was een diplomatiek mededeling van Sigma, die me verder verwees naar bv konijn en K-E)
Iemand die mij hier iets wijzer in kan maken en of het dus veilig is om spullen bij Crown te kopen...
[b]gr Pief[/b]
[size=75]EOS 1D mkIII ~ Peleng 8/3,5 ~ Sigma 24-75/2,8 ~ EF 50/1,8 ~ EF 70-200/2,8 L USM~EF 35-350/3,5-5,6L USM~Speedlite 380EX~Speedlite 430EX[/size]
maced
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5540
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2005 20:33

Ik denk dat Sigma niet helemaal weet waar ze over praten. Crown is gewoon een distributeur voor het "oostblok". Hij haalt de spullen per container uit Azië, en sluist ze door naar o.a. Rusland. Konijnenberg en van Iperen halen hun spullen bij zo'n distributeur vandaan. Zij hebben te weinig om direct te kunnen importeren. Crown haalt de spullen per container uit Azië weg en stalt ze vóór de douane op schiphol omdat het dan niet ingeklaard hoeft te worden. de partijen moeten toch door naar andere landen. Voor de verkoop in Nederland haalt hij enkele stuks uit die partijen die hij dan inklaart. Volkomen bonafide handel en vaak goedkoper dan de gewone winkel.
Gebruikers-avatar
Pief
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 506
GeregistreerdCOLON 02 Mrt 2005 23:35
WoonplaatsCOLON Zaandijk
CONTACTCOLON

maced schreefCOLONIk denk dat Sigma niet helemaal weet waar ze over praten. Crown is gewoon een distributeur voor het "oostblok". Hij haalt de spullen per container uit Azië, en sluist ze door naar o.a. Rusland. Konijnenberg en van Iperen halen hun spullen bij zo'n distributeur vandaan. Zij hebben te weinig om direct te kunnen importeren. Crown haalt de spullen per container uit Azië weg en stalt ze vóór de douane op schiphol omdat het dan niet ingeklaard hoeft te worden. de partijen moeten toch door naar andere landen. Voor de verkoop in Nederland haalt hij enkele stuks uit die partijen die hij dan inklaart. Volkomen bonafide handel en vaak goedkoper dan de gewone winkel.
Goed om te weten dat het wel goed zal zitten..maar waar heb jij deze info vandaan?? :?:
[b]gr Pief[/b]
[size=75]EOS 1D mkIII ~ Peleng 8/3,5 ~ Sigma 24-75/2,8 ~ EF 50/1,8 ~ EF 70-200/2,8 L USM~EF 35-350/3,5-5,6L USM~Speedlite 380EX~Speedlite 430EX[/size]
maced
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5540
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2005 20:33

Ik heb het direct van dhr Ruitenberg, de eigenaar van Crown
Gebruikers-avatar
Pief
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 506
GeregistreerdCOLON 02 Mrt 2005 23:35
WoonplaatsCOLON Zaandijk
CONTACTCOLON

Pief schreefCOLON
maced schreefCOLONIk denk dat Sigma niet helemaal weet waar ze over praten. Crown is gewoon een distributeur voor het "oostblok". Hij haalt de spullen per container uit Azië, en sluist ze door naar o.a. Rusland. Konijnenberg en van Iperen halen hun spullen bij zo'n distributeur vandaan. Zij hebben te weinig om direct te kunnen importeren. Crown haalt de spullen per container uit Azië weg en stalt ze vóór de douane op schiphol omdat het dan niet ingeklaard hoeft te worden. de partijen moeten toch door naar andere landen. Voor de verkoop in Nederland haalt hij enkele stuks uit die partijen die hij dan inklaart. Volkomen bonafide handel en vaak goedkoper dan de gewone winkel.
Goed om te weten dat het wel goed zal zitten..maar waar heb jij deze info vandaan?? :?:
Ik vraag dit omdat we via Crown een Sigma 170-500 wilde aanschaffen, maar van Crown kregen we te horen dat hij van die lens alleen een oud model kan leveren..die eerst gerechipt moet worden.. Die rechip zou alleen voor de 300D van mijn vrouw goed werken en niet voor mijn 20D... :? Of hij moet voor mijn 20D gerechipt worden.. maarja dan zou die dus weer niet goed op de 300D werken.. :?
Navraag bij Sigma leverde dus boven genoemde diplomatieke mededeling van Sigma op. Verder werd verteld dat de huidige 170-500 lenzen op alle digireflexen werken..en dat de opmerking van Crown niet klopte.. Hierbij dus de verwijzing naar Konijn en K-E gekregen.. want die zouden wel direct van Sigma hun spullen betrekken..
Maar als die 'm toch bij Crown halen... :? :?
[b]gr Pief[/b]
[size=75]EOS 1D mkIII ~ Peleng 8/3,5 ~ Sigma 24-75/2,8 ~ EF 50/1,8 ~ EF 70-200/2,8 L USM~EF 35-350/3,5-5,6L USM~Speedlite 380EX~Speedlite 430EX[/size]
maced
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5540
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2005 20:33

Ik denk niet dat konijnenberg etc hem bij Crown weghalen, maar ze moeten wel hun spullen bij een distributeur weghalen.

Misschien had ik het er bij moeten vertellen: Crown is een dozenschuiver. Heeft geen verstand van de spullen die hij verkoopt, dus je moet niet om advies naar Crown gaan. Dan moet je gewoon naat de reguliere handel. Hij is alleen maar goedkoper (meestal) en je moet wel weten wat je wil hebben.
Gebruikers-avatar
Pief
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 506
GeregistreerdCOLON 02 Mrt 2005 23:35
WoonplaatsCOLON Zaandijk
CONTACTCOLON

maced schreefCOLONIk denk niet dat konijnenberg etc hem bij Crown weghalen, maar ze moeten wel hun spullen bij een distributeur weghalen.

Misschien had ik het er bij moeten vertellen: Crown is een dozenschuiver. Heeft geen verstand van de spullen die hij verkoopt, dus je moet niet om advies naar Crown gaan. Dan moet je gewoon naat de reguliere handel. Hij is alleen maar goedkoper (meestal) en je moet wel weten wat je wil hebben.
Oke, dit maakt het verhaal voor mij wel duidelijker.. Bedankt voor de info..
[b]gr Pief[/b]
[size=75]EOS 1D mkIII ~ Peleng 8/3,5 ~ Sigma 24-75/2,8 ~ EF 50/1,8 ~ EF 70-200/2,8 L USM~EF 35-350/3,5-5,6L USM~Speedlite 380EX~Speedlite 430EX[/size]
McBaon
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 65
GeregistreerdCOLON 26 Apr 2005 15:26
WoonplaatsCOLON Zeist

Ik heb hem gisteren bij Konijnenberg opgehaald hij is inmiddels iets duurder geworden:€799,-. Heb hem nog wel voor de prijs meegekregen dat ie was toen ik hem bestelde. Da's dan wel weer tof.
[size=67][color=red]300D | EF-S 18-55 | 50mm MkII | Sigma 70-200/2.8 | Sigma 24-70/2.8 | Sigma 2x EX |[/color][/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar