Glow Eindhoven 2012

Hier kun je tips en ideeën uitwisselen voor mooie locaties.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
steven l
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1292
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2012 12:20
WoonplaatsCOLON Helmond

10 t/m 17 november is er weer Glow.
"Kunstenaars en designers uit binnen- en buitenland laten lichtkunst- en designtoepassingen zien, die tot stand zijn gekomen door het gebruik van nieuwe mediatechnologieën zoals computers, sensoren, animaties, maar ook door meer bekende projectietechnieken."

Ik ga zelf waarschijnlijk bijna elke avond een paar foto's maken. Wie heeft zin om met een groepje EOS-leden hier naartoe te gaan?
Canon Eos 1100D met EFS 18-55 en EF75-300III. Voorzetlenzen macro +1, +2 en +4, Lensbaby Spark;
Basiskennis diafragma, sluitertijd, ISO; Basiskennis Adobe Photoshop Elements 8.0;
Voorkeursonderwerp: divers. Hobbyfotograaf.
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Je zult wel weer over de hoofden kunnen lopen ;) Tip ga niet op zaterdag/zondag ,maar in het begin van de werkweek en vroeg op de avond. Meestal kun je tot een uur of 8 nog wel een beetje bewegen. Kies dus gericht de objecten uit die je in elk geval wilt fotograferen. Zelf ga ik eerst eens een rondje lopen en pas daarna aan het fotowerk.
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Gebruikers-avatar
steven l
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1292
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2012 12:20
WoonplaatsCOLON Helmond

Ik vond vorig jaar de drukte wel meevallen. Het was wel lastig om een orginele foto te maken. Zodra je een beetje afweek van de standaard standplaatsen, volgden al snel meer fotografen.
Je komt uit Eindhoven zie ik, MMK. Misschien komen we elkaar daar wel tegen. Of we kunnen iets afspreken.
Canon Eos 1100D met EFS 18-55 en EF75-300III. Voorzetlenzen macro +1, +2 en +4, Lensbaby Spark;
Basiskennis diafragma, sluitertijd, ISO; Basiskennis Adobe Photoshop Elements 8.0;
Voorkeursonderwerp: divers. Hobbyfotograaf.
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Ik heb nog geen idee hoe en wat. Ik mag die week ook nog drie concerten fotograferen, dus ik vrees dat ik dit jaar er niet zo voor kan gaan.

Marc
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Gebruikers-avatar
steven l
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1292
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2012 12:20
WoonplaatsCOLON Helmond

Wanneer ik ga, ga ik trouwens zonder gids. De route is prima te lopen zonder.
Canon Eos 1100D met EFS 18-55 en EF75-300III. Voorzetlenzen macro +1, +2 en +4, Lensbaby Spark;
Basiskennis diafragma, sluitertijd, ISO; Basiskennis Adobe Photoshop Elements 8.0;
Voorkeursonderwerp: divers. Hobbyfotograaf.
Gebruikers-avatar
knrd
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 167
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2012 10:54
WoonplaatsCOLON 073

Ben vorig jaar ook naar Glow geweest.
Was goed te doen toen ik er was (op een doordeweekse dag).

Weet niet zeker of ik er dit jaar weer naar toe zal gaan. Als ik niets te doen heb ga ik wel even kijken anders laat ik het dit jaar voorbij schieten..
"The details are not the details. They make the design."
- Charles Eames
Gebruikers-avatar
steven l
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1292
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2012 12:20
WoonplaatsCOLON Helmond

Er zitten 3 bezoeken in de pen. 2x met fotoclubs en een keer met vrouw en kind. Daarnaast zal ik waarschijnlijk overige avonden alleen gaan. Tenzij er iemand zich aanmeld.
Canon Eos 1100D met EFS 18-55 en EF75-300III. Voorzetlenzen macro +1, +2 en +4, Lensbaby Spark;
Basiskennis diafragma, sluitertijd, ISO; Basiskennis Adobe Photoshop Elements 8.0;
Voorkeursonderwerp: divers. Hobbyfotograaf.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar