Nina

Voor alle foto's die in een (thuis)studio omgeving zijn gemaakt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
E7picture
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 817
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2007 10:21

Ik heb al een tijdje weinig meer gereageerd en nog minder geplaatst. Maar dit moest ik even delen. Afgelopen zondag eindelijk mijn shoot met Nina gehad. Heb haar een aantal jaar geleden via Hyves leren 'kennen' en sinds dat moment hadden we het al over eens een shoot plannen. Geduld is een schone zaak en de aanhouder wint. Een paar maanden geleden liep de shoot namelijk in de soep. Datum gepland en alles maar toen.........stilte. Onbegrijpelijk want het contact was lekker spontaan steeds. Enigszins pissig via Facebook haar moeder weten te achterhalen en dar even kort mijn beklag gedaan. Wat bleek, mijn berichten waren niet aangekomen en Nina nam als een razende contact op.

En toen was het dus zo ver, de shoot.

1.

36201



2.

36202

3.

36205

4.

36203

5.

36204

Kijk op E7picture.nl voor mijn portfolio, nieuws en meer.
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Ik kan me voorstellen dat je blij was om met haar te kunnen shooten, mooie serie!
Ze heeft prachtige ogen, en al helemaal in combinatie met haar rode haar.

Een paar puntjes die me opvallen.. Allereerst op foto 5 die ene eigenwijze haar die omhoog steekt. En als we het dan toch over haren hebben... het is een kleinigheidje, maar op foto 4 zijn de haren op haar hoofd net wat rommelig rond haar scheiding. Aangezien de rest van haar haar juist heel glad is en de foto ook heel strak doet dit net wat afbreuk aan het geheel.

Foto 3 vind ik een hele mooie, haar ogen vangen je blik en laten niet meer los!
Gebruikers-avatar
Frank64
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4126
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2010 21:30
WoonplaatsCOLON Weert

Nou, dat wachten heeft zich absoluut geloond.
Nummers 2,3 en 5 zijn echt prachtig..
De combi van blanke huid met de kleuren is super.
Hoewel fan van z/w doet 4 me niet zoveel als de kleuren versies.

De anderhalve haar op 5... Tsja, eerlijk gezegd in eerste instantie zelf niet opgemerkt.
Daarna dus wel. Van mij zou die ook weg mogen.
Klein dingetje nog, door de kadering van 1 lijkt het hoofd bovenaan een vreemde bult te vertonen.
Zal ook door het haar komen, maar een iets krappere kadering zou dat al opheffen denk ik.

Maar wat mij betreft dmaken ze zeker naar meer...!
Moet toch ook maar eens gaan bekijken of er bij mij iemand al langere tijd op de wachtlijst staat... :lol:
Tevreden zijn met wat je hebt is een uitstekende eigenschap.
Tevreden zijn met wat je allemaal niet hebt een nog betere..!
Gebruikers-avatar
Fr3ddy
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 261
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2010 15:55

Mooie serie! Ben het verder eens met mijn voorgangers :)
5D + gLas
E7picture
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 817
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2007 10:21

Bedankt voor jullie reacties:
@Rocker: Ik vind die eigenwijze haar juist gaaf. Die in zijn eentje naar het licht lijkt te gaan en een soort van vrijheid heeft. Daardoor kreeg ik er een soort van ET gevoel bij zonder dat ik daarmee wat naars over het model wil zeggen.
Wat betreft de slordige scheiding op de 4e ben ik het meteen met je eens.

@Frank64: Ik zal wat krapper kaderen eens proberen bij de foto. Dank voor je kritische blik.

@Fr3ddy, dank :)
Kijk op E7picture.nl voor mijn portfolio, nieuws en meer.
michelle88
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 06 Mrt 2013 12:35

JUp ik ben fan! :p
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar