David

Voor alle foto's die in een (thuis)studio omgeving zijn gemaakt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Fr3ddy
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 261
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2010 15:55

Vandaag wat foto's geschoten van David. Hij heeft onlangs een Benelux titel gewonnen in het MMA (Mixed Martial Arts).
Naast een foto met zijn belt ook een 'normaal' portret

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding
5D + gLas
Gebruikers-avatar
Judith
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6247
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2010 11:57
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Strakke platen, mooi hoor!
http://www.jgphotography.nl
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu even windstil.
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Mooie foto's weer Freddy! Ik hou wel van jouw stijl!
Anoniem 4

Dat is pas wat je noemt een vetleren medaille.
Beide op zich wel mooi belicht, maar toch vind ik de halo boven de schouders daar wat afbreuk aan doen.
Mijn voorkeur gaat trouwens uit naar de tweede foto.
Anoniem 3

Mijn voorkeur gaat ook uit naar de tweede foto.
Ik heb nl niks met vechters en vetleren medailles.
Maar dat is persoonlijk.
De jongeman op de tweede foto is me stoer genoeg.
Gebruikers-avatar
Fr3ddy
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 261
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2010 15:55

Thanks mensen!
Zelf ben ik ook best tevreden met het resultaat. Heb twee papieren backdrops aan het plafond in mijn woonkamer dus beschik tegenwoordig over een heuse 'studio' :mrgreen:

@ Illuminatus: het licht rond de schouders is geen halo maar het is de flitser die op de achtergrond is gericht. Juist om het onderwerp wat los te trekken van de achtergrond. Ik vind dit zelf wel mooi maar kan me voorstellen dat je het niks vindt.

@ Telescoop: jammer dat jouw voorkeur gebaseerd is op het feit dat het onderwerp je wel of niet aan staat. Juist in fotografie moet je dat los van elkaar zien.. ik vind bijvoorbeeld de situatie in de Gazastrook niks maar de World Press Photo 2013 vind ik geweldig.. Een beetje overtrokken voorbeeld maar het dekt de strekking.
Verder vind ik het prima dat je vechtsport e.d. niks vindt hoor :wink:
Wil erbij vermelden dat de beste man, naast een begenadigd vechtsporter die dag in dag uit in de sportschool te vinden is, ook een fulltime baan als fysiotherapeut heeft. Misschien past dat wel mooi bij het contrast tussen de twee platen.
5D + gLas
Apist0
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 534
GeregistreerdCOLON 22 Dec 2011 16:11

Ik kan het niet concreet maken, maar op 1 of andere manier vind ik de gelaatskleur, uitstraling van de man niet tot z'n recht komen met deze donkere/contractrijke/koude foto. Ik denk persoonlijk als je lichtere elementen en warmere kleuren had gekozen ik hem prettiger had gevonden (maar da's een vermoeden) Ik vind het nu zo 'doods' (excuses v woordkeus)
Canon 60D :: Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM :: Sigma 30mm f/1.4 EX DC HSM :: Sigma 50mm f/1.4 EX DG HSM :: Tamron SP AF 90mm f/2.8 Di Macro :: Canon 430EXII :: Yongnuo YN-460II :: Cactus V5
http://www.flickr.com/photos/Apist0
Gebruikers-avatar
Fr3ddy
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 261
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2010 15:55

Dat koele is wel een beetje een 'trend' door mijn laatste portretten heen.. maar ik snap wel een beetje wat je bedoelt Apist0.
5D + gLas
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar