Inked

Voor alle foto's die in een (thuis)studio omgeving zijn gemaakt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Fr3ddy
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 261
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2010 15:55

Zomaar een los portret, eens een andere benadering. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden

Afbeelding
5D + gLas
Gebruikers-avatar
RFW
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 20 Okt 2012 09:18

Ik vind je belichting op zich heel goed.. maar in deze foto minder omdat je naar mijn idee net het belangrijke stuk van de tattoo in 'de schaduw' zet..
De uitsnede kan mij wel bekoren maargoed, ik hou dan ook van krappe uitsnedes..
http://www.reflectionsfromwithin.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
SvdL
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 873
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2011 09:46
WoonplaatsCOLON Emmen

+1
Vriendelijke groet,
Stefan
Ik dank het licht voor elke foto die ik nog mag maken.
Gebruikers-avatar
bouk
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6783
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2004 18:27
WoonplaatsCOLON De Rijp

geheel wat tè krapjes in het kader.
grt,bouk.
Gebruikers-avatar
steven l
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1292
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2012 12:20
WoonplaatsCOLON Helmond

De tattoo mag wel wat duidelijker belicht worden. De linkerschouder reflecteert teveel licht terwijl de linker zij te weinig licht krijgt. Het onderwerp, de tattooage, staat perfect in beeld. Middenpunt tattoo op 2/3 van de foto.
Heb je iets op de huid gedaan om de tattoo beter tot z'n recht te komen?
Canon Eos 1100D met EFS 18-55 en EF75-300III. Voorzetlenzen macro +1, +2 en +4, Lensbaby Spark;
Basiskennis diafragma, sluitertijd, ISO; Basiskennis Adobe Photoshop Elements 8.0;
Voorkeursonderwerp: divers. Hobbyfotograaf.
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

steven l schreefCOLONDe tattoo mag wel wat duidelijker belicht worden. De linkerschouder reflecteert teveel licht terwijl de linker zij te weinig licht krijgt. Het onderwerp, de tattooage, staat perfect in beeld. Middenpunt tattoo op 2/3 van de foto.
Heb je iets op de huid gedaan om de tattoo beter tot z'n recht te komen?
Vind ik allemaal niet erg hoor, nu is het een hele sfeervolle foto, als de tattoo perfect belicht wordt , gaat het mi meer naae een registratie van de tattoo en ten koste van de sfeer denk ik :wink:
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
MvdE
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 602
GeregistreerdCOLON 04 Mrt 2013 19:18

Mooie belichting.
De uitsnede vind ik ook goed. Imo niet te krap.
Goed gedaan
Studio60

PP schreefCOLON
steven l schreefCOLONDe tattoo mag wel wat duidelijker belicht worden. De linkerschouder reflecteert teveel licht terwijl de linker zij te weinig licht krijgt. Het onderwerp, de tattooage, staat perfect in beeld. Middenpunt tattoo op 2/3 van de foto.
Heb je iets op de huid gedaan om de tattoo beter tot z'n recht te komen?
Vind ik allemaal niet erg hoor, nu is het een hele sfeervolle foto, als de tattoo perfect belicht wordt , gaat het mi meer naae een registratie van de tattoo en ten koste van de sfeer denk ik :wink:
+1..

Ben ik het mee eens...

Mooie plaat..

Gr.
E7picture
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 817
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2007 10:21

Ik vind het een mooie plaat. Paar puntjes om over na te denken zijn gemeld en wat mij betreft niet meer of minder dan een punt van discussie en dus smaak gebonden. Net zoals mijn volgende opmerking; ik vind de glooiing in zijn linker zij niet zo mooi. Ik denk dat ik dat een klein beetje meer vloeiend gemaakt zou hebben met liquify. Verder gewoon een heerlijke sfeer zo met die donkere achtergrond.
Kijk op E7picture.nl voor mijn portfolio, nieuws en meer.
Gebruikers-avatar
Fr3ddy
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 261
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2010 15:55

Bedankt voor de opmerkingen en tips allemaal!
Zeker wat dingen die ik voor een volgende keer meeneem :)

@ Steven l, ik heb niks op de huid gedaan

Achteraf had ik misschien een heel klein beetje invullen moeten geven in het donkere gedeelte van de tattoo. Voordeel van zelfportretten is dat je het over kunt doen wanneer je er zin in hebt :mrgreen:
5D + gLas
focasa
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2013 20:59

Ik vind m mooi zoals ie is. Invullichtje op het donkere gedeelte.... hoeft van mij niet. Je kunt zo ook wel zien dat er fraaie tattoo's opzitten.
Dat de linker schouder ietwat veel reflecteert klopt wel, maar dat kun je van t voorhoofd en een stukje van de zijkant van het gezicht ook zeggen. Maar omdat het daar ook reflecteert, pas het toch weer allemaal in het geheel.

Uiteindelijk is het natuurlijk een kwestie van smaak, maar ik vind m erg mooi !
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar