Badderen

Wilde dieren, dierentuinshoots, vogels, huisdieren, kortom alle dieren groot en klein mogen hier geplaatst worden

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
RDF
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 671
GeregistreerdCOLON 06 Feb 2014 20:22
WoonplaatsCOLON Limburg
CONTACTCOLON

Elke namiddag komen de olifanten in grote getale naar het meer om te drinken en een nieuw laagje modder aan te leggen. Echt super om te zien en vooral ook te horen. Er liepen een hoop kleintjes tussen, de jongste was een week of 6. Helaas werd deze de hele tijd beschermt door z'n moeder en zussen en kwam niet vrij in beeld.

1. Een van de vele kuddes, op weg naar het meer.
Afbeelding
Kudde olifanten by RemcoDF, on Flickr

2.
Afbeelding
Badderen by RemcoDF, on Flickr
Gr,
Remco.

Flickr
Gebruikers-avatar
RDF
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 671
GeregistreerdCOLON 06 Feb 2014 20:22
WoonplaatsCOLON Limburg
CONTACTCOLON

Niemand? :roll:
Gr,
Remco.

Flickr
Pluttersput
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 04 Mrt 2014 11:13

Lijkt me een pracht gezicht om te zien, wilde olifanten..
En volgens mij zie ik op de eerste foto rechts net een klein stukje van baby olifant, toch?

Leuk hoor, waar is dit?
Gebruikers-avatar
Dward
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1567
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2012 13:08
WoonplaatsCOLON Noorwegen

Op de één of andere manier mis ik een eye catcher of bepaalde spanning in de foto's.
Bij foto 1 er wat veel voorgrond zichtbaar. Ik had de horizon liever wat lager gezien waardoor je ook iets meer bos meepakt.
Bij nr. 2 zit de bergtop een beetje klem tegen de bovenkant en is het jammer dat de olifanten allemaal op de kont worden gekeken.

Groet!
Dward
Gebruikers-avatar
RDF
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 671
GeregistreerdCOLON 06 Feb 2014 20:22
WoonplaatsCOLON Limburg
CONTACTCOLON

Dit is in Minneriya National Park in Sri Lanka. Goed het kleintje gespot inderdaad.

Dward, bedankt voor je reactie! Ik had ze bewust wat hoger in de foto gezet zodat de looprichting vrij was en de tak in de voorgrond om wat meer diepte te krijgen. Het is een gecropte foto dus kan nog eens kijken wat ik aan de bovenkant over heb.
Bij foto 2 geef ik je gelijk, zelf niet bij nagedacht.
Gr,
Remco.

Flickr
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar