Wat is jouw laatste aanwinst? (Deel VIII)

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
jichem
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1165
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2012 14:45
WoonplaatsCOLON Emmen

Van de week een mooie Canon 7d voor sport aangeschaft en daarbij een tamron 17-55 non vc als standaard lensje.
Groeten,

Jichem
Canon 7D
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 156
GeregistreerdCOLON 15 Jul 2013 09:55
WoonplaatsCOLON Provincie Flevoland

Als laatste een omkeerring en een polarisatie filter aangeschaft.
Canon 1Dmk4 / Canon EOS M3 / Lytro illum
Gebruikers-avatar
XXXL
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1391
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2009 16:23
WoonplaatsCOLON Doeternietoe

"Aanwinst".... toch maar dat kortingsabonnement op Adobe CC genomen.
Groet,
Gerard

You only live twice!

Flickr
@BigfootGerard
Gebruikers-avatar
Billie-90
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3805
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 12:38
WoonplaatsCOLON Maastricht

nadat mijn schatje patatje was gevallen (tot 2x toe) 1e keer niks aan 't handje.. dom genoeg en totaal onverwacht want 't viel gewoon werkelijk uit de body?! wat m'n 17-40 toch echt einde oefening.. opgestuurd naar ROFA maar niet meer rendabel te herstellen..
heb ik dan (na misschien wel 2 jaar twijfelen) een 14mm 2.8 Samyang gekocht..
Ontzettend scherp, enorme breedhoek en lekker lichtsterk..
hoezo dan twijfels?
nou, ik had een 17mm had ik opzicht genoeg aan, toch wel vertekening en handmatig..
nou voor alle 3 is nu een oplossing gekomen..
Dag dag 17mm
vertekening een goede lensprofiel gevonden en handmatig een trucje met een laserpen schijnbaar..
morgen eens proberen!! :D
"Niets is onmogelijk, het wilt alleen niet altijd lukken.."

Check out my -> Flickr <-
jocola

Vorige week heeft mijn 3 jaar oude 600D tijdens fotograferen op de "mitrailleur"stand zijn matglas en de bijbehorende bevestigingsonderdelen met de nodige herrie door de camerabehuizing heen geslingerd en van de nodige krasjes voorzien. Het eigenhandig fatsoeneren van de schade en terugplaatsen is ook niet echt bevorderlijk voor het matglas verlopen, hetgeen wel weer een werkende camera opleverde, maar een niet zo denderend zoekerbeeld meer gaf........[censored] happens zullen we maar zeggen.
Afgelopen weekend maar besloten een bezoekje aan mijnheer Konijnenberg te brengen en overstag gegaan met de aanschaf van een Canon 70D body.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Ik zou bijna zeggen: geluk bij een ongeluk ;) veel plezier met deze mooie cam!
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Roel Jansen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 532
GeregistreerdCOLON 10 Mei 2013 12:22
WoonplaatsCOLON Amsterdam

Een EX6200 WiFi Range Extender van NETGEAR en een 2 Terrabite externe schijf van Seagate gekocht.
En na een zeer eenvoudige installatie kreeg ik, het bericht zeer sterk signaal!

De Extender was nodig omdat vooral in de werkkamer van mijn vrouw op de tweede verdieping de ontvangst van het UPC modem erg slecht was. Gek genoeg had ik er ook op tweede er geen last van. Verschil tussen Apple en le Novo?
We wonen ook in een huis waar bijna alles van gewapend beton is dus is het niet echt verwonderlijk, dat de ontvangst wisselvallig was.

De Seagate vervangt de Back up schijf van La Cie, die plotseling de geest gaf! Heb er gelukkig weer een complete back up op staan.

Vr. gr,

Roel J.
Gebruikers-avatar
Eos400dRookie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 78
GeregistreerdCOLON 10 Mrt 2007 14:22
WoonplaatsCOLON Emmen

Een EOS 70d met een plastic fantastic EF 50mm 1.8 :P
Canon EOS 70D met grip & Canon EOS 400D met grip, EF 24-70mm F4L IS USM, EF-S 17-85mm IS USM ❌, EF 70-200 L F/4 IS USM, EF 50mm 1.8 II, Speedlight 430ex II transported in een Lowepro Slingshot ;)
Anoniem 4

Roel Jansen schreefCOLON... En na een zeer eenvoudige installatie kreeg ik, het bericht zeer sterk signaal! ...
Ja, maar wel de helft van de snelheid. :mrgreen:
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

Eos400dRookie schreefCOLONEen EOS 70d met een plastic fantastic EF 50mm 1.8 :P
Mooie combinatie. De 50mm is mooi objectief in haar prijs klasse.

Zelf vorige week als Apple gebruiker gevloekt in de kerk en een Microsoft Surface Pro 3 i5 8GB 256 aangeschaft. Dit is geen vervanger van mijn MacBook Pro 13 retina, maar wel leuke aanvulling op. Al moet ik nog wel heel erg wenen aan Windows 8.1.
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Anoniem 3

Mijn nieuwste aanwinst is een Iiyama Prolite GE2488HS :P
Wat een verschil in scherpte met mijn laptopscherm! Had ik veel eerder moeten doen. :shock:
Nu nog zoeken naar iemand die zijn/haar calibratie-instrument even wil uitlenen.... :wink:
Desgewenst heb ik een glenmorangie nectar d'or achter de hand... :lol:
Gebruikers-avatar
karin115
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1865
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2009 23:34
WoonplaatsCOLON Aalten

Allen gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten.

@ Telescoop, Even uitlenen is in dit geval niet handig Gabriel. De ervaring leert dat je een beeldscherm met een zekere regelmaat moet blijven calibreren. Ik heb hier nog een Spyder 3 pro liggen, die kun je eventueel voor een zacht prijsje van me overnemen.
Ik heb nu een Imac en heb de Spyder niet meer nodig aangezien de kleuren nagenoeg goed zijn. (dat heb ik natuurlijk getest met de Spyder :) )
The best camera of tomorrow can’t shoot a picture today
Gebruikers-avatar
wibo53
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 2732
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2013 20:22
WoonplaatsCOLON Best

De ixus 950 is door een val ter ziele gegaan. Daarom nu een canon powershot s120 aangeschaft... ( een ander topic maakte dat ik niet lang hoefde nadenken....) hij werkt perfect zo kan ik melden en past in je borstzak... ( Gabriel waarschuwt immers niet je broekzak te gebruiken ;-))
Laatst gewijzigd door 1 op wibo53, in totaal 28 keer gewijzigd.
Apple fan, Canon volger...
Anoniem 3

@Karin
Maar ik heb met een zekere regelmaat de glenmorangie nectar d'or in de aanbieding....
Het is maar voor een eerste keer. Ben gewoon benieuwd. Daarna gaan ook mijn ogen verkleuren.
En ik ben, om in modeltreintermen te zeggen:, geen Nietenzähler.
Laatst gewijzigd door 1 op Anoniem 3, in totaal 28 keer gewijzigd.
Anoniem 3

wibo53 schreefCOLONDe ixus 950 is door een val ter ziele gegaan. Daarom nu een canon powershot s120 aangeschaft... ( een ander topic maakte dat ik niet lang hoefde nadenken....) hij werkt perfect zo kan ik melden en past in je borstzak... ( Gabriel waarschuwt immers niet je broekzak te gebruiken ;-))
Haha, from dust thou art to dust returnest. wherever the dust may be.
Gebruikers-avatar
wibo53
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 2732
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2013 20:22
WoonplaatsCOLON Best

The dust is everlasting ... Omnipresentis...as well
Apple fan, Canon volger...
druifje45
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 353
GeregistreerdCOLON 04 Apr 2010 08:23
WoonplaatsCOLON leiden

sinds een paar weken in het bezit van een canon 100-400mm lens. de komende weken kan ik hem eindelijk gaan proberen, heb eindelijk vakantie!
gek zijn is ook leuk
eos 50d, manfrotto statief en een volle tas
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

wibo53 schreefCOLONDe ixus 950 is door een val ter ziele gegaan. Daarom nu een canon powershot s120 aangeschaft... ( een ander topic maakte dat ik niet lang hoefde nadenken....) hij werkt perfect zo kan ik melden en past in je borstzak... ( Gabriel waarschuwt immers niet je broekzak te gebruiken ;-))
Hé, leuk, gefeliciteerd! :D

Ben je er net zo blij mee als ik? ;)
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
jichem
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1165
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2012 14:45
WoonplaatsCOLON Emmen

Een nieuw 27inch allround scherm met backlight, heerlijk werken in het donker!!!
Groeten,

Jichem
Gebruikers-avatar
wibo53
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 2732
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2013 20:22
WoonplaatsCOLON Best

MarcoEOS550D schreefCOLON
wibo53 schreefCOLONDe ixus 950 is door een val ter ziele gegaan. Daarom nu een canon powershot s120 aangeschaft... ( een ander topic maakte dat ik niet lang hoefde nadenken....) hij werkt perfect zo kan ik melden en past in je borstzak... ( Gabriel waarschuwt immers niet je broekzak te gebruiken ;-))
Hé, leuk, gefeliciteerd! :D

Ben je er net zo blij mee als ik? ;)
Absoluut! De Atlantikwall plaatjes zie topic zijn er mee gemaakt...
Bedankt voor het voorwerk :-)
Apple fan, Canon volger...
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar