Baby Lisa

Voor strobist en alle portretten die je buiten of op een andere locatie hebt gemaakt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Nonnevot
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 06 Jan 2015 08:55

Vandaag de kleine van mijn vriendin op de foto gezet. Niet voor een shoot maar puur voor mij om te oefenen. En juist omdat ik de instellingen ect nog lang niet onder de knie heb, was dit een mooie gelegenheid. (Oh en bewerken is ook nog niet mijn sterkste punt)

Jullie hebben vast genoeg tips en feedback.
Ik persoonlijk vind foto 3 het mooiste. En de collage was ook iets om uit te proberen maar mij lukt het niet om het zwart wit gelijk te krijgen. Dus dat niet elke foto een andere val schaduw heeft zeg maar.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3525
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 21:31
WoonplaatsCOLON Borsele
CONTACTCOLON

Foto 1 en de compilatie vind ik prachtig. Van de derde schrik ik. Die is ineens zo groot. :) :)
Gebruikers-avatar
Nonnevot
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 06 Jan 2015 08:55

Hahaha te groot in beeld bedoel je? Dat zal aan de facebook link liggen die pakt het op orgineel formaat.
Of bedoel je dat het te ver is ingezoomd?
Gebruikers-avatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3525
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 21:31
WoonplaatsCOLON Borsele
CONTACTCOLON

Ik bedoel nadat ik eerst de andere twee gezien heb. Als je deze foto solitair geplaatst had zou ik er anders tegenaan hebben gekeken. :) :)
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Ik wil je sowieso aanraden niet Facebook links te gebruiken. Facebook heeft een helse compressie waardoor de scherpte vaak verdwenen is. Probeer in plaats daarvan Flickr of ons eigen fotoboek om dit te doen. De instructie daarvoor vind je hier:

http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtop ... 5&t=102740 (eigen fotoboek)
http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtop ... 5&t=111663 (Flickr)

De foto's zijn verder prima hoor. Her en der net even wat weinig licht en contrast waardoor ze wat grauw uitvallen. Probeer de kleine richting het licht te draaien, of zelf met je rug naar het licht te gaan staan.
Gebruikers-avatar
Nonnevot
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 06 Jan 2015 08:55

Bedankt voor de feedback ook van het licht. Ik merk dat ik daar idd vaker tegen aan loop. Krijg in feb nog een babyschoot kans en zal dan zeker die punten mee nemen.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar