Larven van de bladwesp + update

Voor alle macro en close-up foto's van bloemen, dieren en natuur

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Objectief
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 687
GeregistreerdCOLON 13 Apr 2011 17:13

Marco heeft vandaag een uitgebreide PM ontvangen hieromtrent

Alvast excuses langs mijn kant om de beelden zomaar te verwijderen. Dat was niet de meest 'diplomatische' manier van handelen.
Maar goed, sommige dingen zijn nu eenmaal zoals ze zijn en moeilijk tegen te houden of te veranderen.

Bij deze zet ik de beelden nog terug op het forum, maar ik vrees een beetje voor een verder vervolg hier (en ook elders trouwens).
Dus zeker niets persoonlijk opvatten aub :wink:

Ik hoop dat jullie de beelden die ik bracht wat konden appreciëren en ik heb steeds geprobeerd toch wat anders te brengen dan 'de zoveelste vlinder of libel'.
Ook met NatuurFreak heb ik het hierover gehad. Het gaat dus wat over de standaard-fora grenzen heen.

En ja Wibo: het is soms wel wat met fotografen op het web. Maar helaas blijkbaar erger op de ouderwetse fora dan tegenwoordig op bepaalde FB groepen. En dat is een betreurenswaardige evolutie...


Grtz,
Kurt

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door 1 op Objectief, in totaal 29 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
wibo53
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 2732
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2013 20:22
WoonplaatsCOLON Best

Ach heb ik weer een internet kort lontje gemist?
Wat is dat toch met die fotografen op het web....
Apple fan, Canon volger...
Anoniem 3

Het wordt kennelijk weer eens tijd voor een bijeenkomst van "de leden van de gulden snede"...
Anoniem 3

Ik had graag op je prachtige foto's willen reageren, maar.... het te laat.
Maar begrijpelijk.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Zo "begrijpelijk" is het niet, want ik heb -net als anderen- geen idee wat het probleem is. Er is (door de mods) niets verwijderd ofzo. Ik heb dat "korte lontje" dus niet gezien. Ik heb Kurt daarom even om context gevraagd.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Paul eos7d
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 751
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2013 20:18

Ik heb blijkbaar ook iets gemist.
De foto's vind ik trouwens heel goed en op een leuke manier in beeld gebracht, uw hazelaars zullen wel tegen een stootje kunnen zeker.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Tof dat je uitgebreid toegelicht hebt, Kurt. Gelukkig had het niets met reacties in dit topic te maken. En fijn dat de foto's er ook weer zijn.

Ik vind met name de derde foto een hele fijne; die spreekt me qua beeld en compositie verreweg het meeste aan.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3525
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 21:31
WoonplaatsCOLON Borsele
CONTACTCOLON

Ik heb geen idee waar het allemaal om gaat maar dat hoef ik ook niet te weten. De tweede, derde en vierde foto vind ik geweldig. Daarbij valt de eerste een beetje in het niet.
Gebruikers-avatar
wibo53
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 2732
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2013 20:22
WoonplaatsCOLON Best

telescoop schreefCOLONHet wordt kennelijk weer eens tijd voor een bijeenkomst van "de leden van de gulden snede"...
Zou een goede actie zijn... lekker relaxt foto’s maken en bijbuurten...


En over de foto’s ... mooie reeks zoals we inmiddels van je gewend zijn... nummer 3 is mijn voorkeur maar ze mogen er allemaal zijn...
Apple fan, Canon volger...
Gebruikers-avatar
j.jennekens
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 15258
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2008 22:32
WoonplaatsCOLON Kunrade/Voerendaal (Zuid-Limburg)

Prachtserie met name 3 en 4 zijn voor mij bijzondere beelden!!! :D :D :D
"De ontwikkeling gaat door zonder dat er nog ontwikkeling aan te pas komt!"
"Niet iedere foto is een plaatje"
KLIK OOK EENS HIER
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar