Over de werking van dit forum

Alles over computers, websites en software voor camera en PC.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Paul eos7d
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 751
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2013 20:18

Een vraagje voor de forumbeheerder:
Als ik op een rubriek antwoord, dan ben ik telkens mijn beginscherm kwijt en als ik dan op "board index" klik, dan krijg ik alle rubrieken maar dat is nogal onoverzichtelijk. Is het mogelijk om ergens op de klikken dat ik terug mijn beginscherm krijg met de meest recente geposte rubrieken?
Voor de rest niets dan lof voor dit forum!
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Paul, ken je de snelkoppelingen ("quick links") links bovenin? Als je die gebruikt, kom je steeds direct waar je wilt zijn. De knop "board index" is juist bedoeld om het hele forumoverzicht te geven, dus die doet precies wat hij moet doen ;)
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Anoniem 4

Nog even dit, Paul. Ik zie dat het forum bij jou nog is ingesteld op Engels.
Je kunt dit veranderen in het gebruikerspaneel.
Klik rechtsboven op je accountnaam:

User control panel > Board preferences > My language

Staat nu waarschijnlijk op British English en verander dat in Nederlands (Informeel)

Voor de forumbeheerder is het een eenvoudige instelling om het forum standaard op Nederlands te zetten. Na de upgrade is dit (nog) niet gedaan.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Illuminatus schreefCOLON 23 Mrt 2020 09:50Voor de forumbeheerder is het een eenvoudige instelling om het forum standaard op Nederlands te zetten. Na de upgrade is dit (nog) niet gedaan.
Gelijk maar even gecheckt: de standaard taalinstelling staat (en stond) op "Nederlands (informeel)". Ik geef 'm door aan Stijn (hades1).
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Paul eos7d
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 751
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2013 20:18

Super bedankt Marco en Gerard, ik heb de taal gewijzigd en de link gevonden om terug naar de actieve onderwerpen te gaan.
Wat waren jullie snel om een oplossing aan te bieden, dank je wel!!!!!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar