[VERZAMELTOPIC] [18+] EOS fotografen geven zich bloot DEEL 3

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Wowie :D
Ik was even bang dat dit topic langzaam aan het sterven was. Bang dat deel III geen levenskracht meer had. Het tegendeel is waar, dat maakt mijn hartje weer blij :)
Toen ik een poos geleden deel I startte had ik niet de verwachting dat het grote navolging zou hebben. Dat bleek wel even anders te zijn! De sfeer was zeker in het begin wat lacherig, niet zo heel vreemd gezien de inhoud van het topic. Die goeie sfeer heeft er volgens mij voor gezorgd dat voor velen de drempel zo laag geworden was dat ze ook mee deden. In deel II werd het al wat serieuzer, wat meer foto-gericht.
Hopelijk blijft ook dit deel III in dezelfde geest voortgaan: met milde humor, een beetje zelfspot en vriendelijkheid. Ook met respect voor elkaar. En laten we daarbij ook niet vergeten dat we met z'n allen hier voor de fotografie bezig zijn, dus dat we de foto's ook met dat oog bekijken zonder daarbij te vergeten dat de stap om hier te posten met een foto zo groot kan zijn dat we wel een beetje mild mogen blijven :wink:
Afijn, terug dus naar de foto's :D
Bzzje: mooie mannelijke foto zo. De lichte slagschaduw vind ik hier wel wat toevoegen. Kleurstelling is mooi. Enig puntje vind ik je linkerarm of meer de houding hiervan. Hou je je arm wel zou moeten houden weet ik ook niet hoor, maar het komt wat vreemd op me over.
Alette, foto 1 heeft heel veel. Niet echt een blootfoto maar veel meer een karakterplaat. Op de een of andere manier wordt mijn aandacht zelfs meer geleid naar je handen. De bewerking doet veel aan die sfeer, erg mooi. De compositie is wat moeilijk, zo links in de foto. Ik geloof dat ik je graag wat meer aan de rechterkant had zien staan, voor een wat evenwichtiger beeld.
Foto 2 is ook heel fraai. Mooie houding ook, lijkt me helemaal niet makkelijk om snel in zo'n houding te gaan staan terwijl de selftimer tikt. Knap hoor. Ja, deze mag me wel smaken :)
Tom, prachtig drieluik. Precies goed, niet teveel en niets tekort. De plaatsing van je lichaam in de foto geeft vooral in foto 1 een heel sterke sfeer, beetje bevreemdend. Voeg daarbij je bewerking en he hebt idd een top plaat. Precies het niveau dat ik van je verwacht. Jij bent goed bezig. :wink:
Martin
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
HMaster
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 411
GeregistreerdCOLON 28 Okt 2005 09:48
WoonplaatsCOLON Wijk bij Duurstede

-Marjo- schreefCOLON
HMaster schreefCOLON*eens mee is 8)

Ik denk dat GW er nog even een fotosjop-uurtje aan moet hangen. (niet letterlijk opvatten :wink: ). Hij kan er een soort van "Venus van Milo" beeld van zijn romp creeeren. Dan wordt de foto een stuk mooier... Nu heeft de foto het net niet..
Waar blijft de jouwe? ;)
durf nie :oops:
Ik moet nog een idee uitwerken... maar dat gaat nogal traaaaaaaaag...

Mischien maar een paar modellen van FOT vragen ter assistentie 8)
-------------------------------------------------------
Error99 - User is the problem
Gebruikers-avatar
linda
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 209
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2006 14:55
WoonplaatsCOLON Haarlem
CONTACTCOLON

Deze foto is door een goede vriend van mij genomen met mijn camera....met enige schroom.... :?






[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=48794[/img]
Laatst gewijzigd door 1 op linda, in totaal 22 keer gewijzigd.
EOS 7D/ 350D en wat lenzen.
Target
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2698
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2005 11:43
WoonplaatsCOLON Wuustwezel ( België )
CONTACTCOLON

Is wel mooi met het water op je lichaam.
irene
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 463
GeregistreerdCOLON 26 Dec 2004 17:15
WoonplaatsCOLON Veluwe

Hele moie foto Linda ik ben erg benieuwd naar jetatoo heb je daar ook nog een complete foto van.
Irene
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

....met enige schroom....
nou, laat die schroom maar gerust varen :!:
Superfoto joh, daar mag je trots op zijn. (en de vriend die de foto nam natuurlijk ook :wink: )
Misschien dat de foto nog iets krachtiger wordt als je hem iets krapper uit snijdt, wat weg aan de linkerkant en de bovenkant. Dan raak je die spiegelplek links ook meteen kwijt. De lijnen van je lichaam worden dan nog meer benadrukt. Mooie tattoo trouwens, dat is al een foto onderwerp op zich. Het camerastandpunt vind ik mooi gevonden.
Fijne sensuele foto!
Martin
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
Gebruikers-avatar
Wheely
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2638
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2005 22:11
WoonplaatsCOLON midden in brabant

Wat een heerlijke plaat, Linda... geweldig !
Wheely wil leren van forumleden !!

www.wheel-of-art.nl
Gebruikers-avatar
linda
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 209
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2006 14:55
WoonplaatsCOLON Haarlem
CONTACTCOLON

Dank je wel, de fotograaf is een beginner, was de eerste keer dat hij een dsrl in zijn handen had, maar heeft er wel oog voor denk ik. Hij heeft me er erg voordelig opgezet vind ik.
de tattoo is een fenix. Ik ben steeds meer met het bewerken bezig dus wie weet gaat dat ook nog wel lukken een deze dagen. :wink: Deze is onbewerkt
EOS 7D/ 350D en wat lenzen.
JDonline. nl
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 371
GeregistreerdCOLON 15 Mrt 2006 21:04

@ Linda

Wat een prachtige foto! Vind vooral het standpunt erg goed, ook de belichting vind ik lekker! En dat water maakt alles mooi af!

ps: voor een beginnend fotograaf heeft hij zeker een knap staaltje werk geleverd!
KL34
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 904
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2005 20:38
WoonplaatsCOLON Opmeer
CONTACTCOLON

Linda, wat een fantastische foto. Laat die schroom maar varen (in het zwembad :D ) Prachtige tattoo heb je op je rug.
http://mirandadejong.fotopic.net
http://pets-picture.fotopic.net
-----------------------------------------------
zelfs een reis om de wereld start met een eerste stap...
Gebruikers-avatar
RenateG
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3032
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2005 00:20
WoonplaatsCOLON Zaanstad
CONTACTCOLON

@ Linda: wauw prachtig gedaan en idd een supermooie tattoo, ook ik zou er graag meer van zien :wink:
[color=green][b]groetjes Renate[/b]
[size=67][i]*Canon 30D - EFS 18-55mm - EF 24-105/4,0 L IS USM - EF 70-300/4,5-5,6 DO IS USM - EF 50/1.8 ll -Speedlite 580EX - Falcon Eyes 6102 statief - Elinchrom D-Lite Flitsset* [/i][/color][/size]
Gebruikers-avatar
bouk
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6783
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2004 18:27
WoonplaatsCOLON De Rijp

camerastandpunten de belichting prachtig, een heel mooie opname geworden.
grt,bouk.
Gebruikers-avatar
JostI
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 654
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2006 10:59
WoonplaatsCOLON Klijndijk (Drenthe)
CONTACTCOLON

Ik ben er stil van Linda.... :shock: Echt prachtig!! En ja, die tattoo vind ik ook erg mooi. Ben ook wel benieuwd hoe hij er in zijn totaliteit uit ziet.

Dat vraagt om nog een foto :D

Groet, Jos
[color=blue][size=75]Een dag niet gefotografeerd is een dag niet geleefd. [/size][/color]

Mijn website: [url=http://www.jodafotografie.nl]Jodafotografie[/url]
fokkedeboer
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 7378
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 11:57
WoonplaatsCOLON De Bilt
CONTACTCOLON

Zo, even "mijn" favoriete topic checken na de vakantie!
@ veldje63: inderdaad, weer wat "spice" erbij! Leuke foto!
@ Bzzje: mooie zachte grijstinten! Hoewel ik dat zelf eerder bij een vrouwelijke naaktfoto zou verwachten, is het toch wel mooi.
@ Allette: Tsja, van jou had ik ook niet anders verwacht dan een fraaie foto ;) Ik ben het wel met Martin eens, dat iets meer ruimte links en iets minder rechts beter zou zijn (eerste foto). Of ik de bewerking mooi vind, weet ik nog niet. Foto 2 vind ik wel goed bij je passen (zou zelf nooit zo'n pose kunnen aannemen!), en hier zou ik ook wat loze ruimte links afsnijden. Bekende foto in je handen trouwens...
@ tom: WOW! Een echte "tom", helemaal passend bij je! Erg gaaf gedaan!
@ GW: ??? Foto is weg... nou ja, pech.
@ linda: ........................ ohhhhh ................. wat MOOI!!!! Prachtig van kleur, van pose, van compositie, van belichting, de druppels. Je ronde vormen die terugkomen in de tractor-binnenband (??), echt super! Alleen de muur op de achtergrond vind ik minder fraai. Die flare stoort me trouwens absoluut niet. Je tattoo vult erg mooi een vlak op, dat anders wat leeg zou kunnen zijn (al was dan ja andere schouder beter geweest ;)). Zo te zien heb je trouwens niet heel veel moeite met bloot: ik zie geen kleurverschillen... (bij mij dit jaar helaas wel..)
[size=75]Mijn foto's zijn niet perfect. Maar ik heb er wel lol aan om te proberen dat te bereiken![/size] http://www.fotofokke.nl
Gebruikers-avatar
Tilly
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 638
GeregistreerdCOLON 24 Okt 2005 19:41
WoonplaatsCOLON Fryslân

Jeetje het was ff zoeken naar deze topic.
Maar ja hoor heb hem gevonden.

Dus laat mij dan maar een foto plaatsen.
Heb het idee van Fokke, alleen net ff anders.

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=50257[/img]
[color=blue]Groetjes Tilly[/color]

[size=75][color=red]:D Get The Picture!! :D[/color][/size]
JDonline. nl
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 371
GeregistreerdCOLON 15 Mrt 2006 21:04

@tilly
Die bewerking past er perfect bij!
Toffe foto, en volgens mij totaal ongegeneerd!
fokkedeboer
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 7378
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 11:57
WoonplaatsCOLON De Bilt
CONTACTCOLON

Top gedaan, Tilly! Inderdaad is de nabewerking ook erg goed gekozen.
[size=75]Mijn foto's zijn niet perfect. Maar ik heb er wel lol aan om te proberen dat te bereiken![/size] http://www.fotofokke.nl
Gebruikers-avatar
Wheely
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2638
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2005 22:11
WoonplaatsCOLON midden in brabant

Ik zou een band om de gitaar gedaan hebben.. houdt wat relaxter vast, lijkt mij .. nu is het een beetje een gevoel van "hou ik alles bij elkaar" ?

Sorry voor DIE opmerking, maar dat zag ik er nou eenmaal in. Wel een heerlijke korrelige "begin jaren 80" effect zo !!
Wheely wil leren van forumleden !!

www.wheel-of-art.nl
Gebruikers-avatar
Tilly
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 638
GeregistreerdCOLON 24 Okt 2005 19:41
WoonplaatsCOLON Fryslân

Wheely schreefCOLONIk zou een band om de gitaar gedaan hebben.. houdt wat relaxter vast, lijkt mij .. nu is het een beetje een gevoel van "hou ik alles bij elkaar" ?

Sorry voor DIE opmerking, maar dat zag ik er nou eenmaal in. Wel een heerlijke korrelige "begin jaren 80" effect zo !!
Hihi, ik ben van begin jaren 80, geboren in 1983 om precies te zijn.
[color=blue]Groetjes Tilly[/color]

[size=75][color=red]:D Get The Picture!! :D[/color][/size]
Gebruikers-avatar
catflap
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 104
GeregistreerdCOLON 07 Feb 2005 16:44
CONTACTCOLON

goh wat een zelfverheerlijkend topic weer ...
G2-IR + 300D + 8mm fisheye + 12-24 + 18-125 + 70-300 apo II + 50 f/1.8 + DG 500 super
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar