Dark Power

Zet hier je (zwaar) bewerkte foto's neer. Hier komen dus geen ungeprocessde foto's maar alleen gefilterde foto's.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Gebruikers-avatar
hills-of-myst
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 197
GeregistreerdCOLON 16 Aug 2005 17:05
WoonplaatsCOLON Deventer
CONTACTCOLON

Na een lange tijd dan maar eindelijk weer eens wat laten zien. Sommige mensen hier zullen degene op de foto wel herkennen :D

Afbeelding
Gebruikers-avatar
PhotoBart
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 225
GeregistreerdCOLON 27 Apr 2006 22:42
CONTACTCOLON

Hai
Leuk idee, maar ik denk dat de uitwerking nog iets beter kan. Nu lijken de afzonderlijke plaatjes nog wel erg op elkaar geplakt.

Zeker niet slecht, maar als ik jou was zou ik er nog wat aan sleutelen
[url=http://www.bzwemmer.com]Bart Zwemmer Photography[/url]
Gebruikers-avatar
Chow
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3480
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2006 08:42
WoonplaatsCOLON Nieuw Vennep
CONTACTCOLON

Verhoudingen kloppen ook niet. Het mensen gedeelte is veel te groot ten opzichte van het paarden gedeelte..
[size=67]"I wasn't one of those photographers that started when I was 12 and always wanted to be a photographer." - Annie Leibovitz
[/size]
wierdeau
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1198
GeregistreerdCOLON 05 Okt 2004 19:12
WoonplaatsCOLON Badhoevedorp
CONTACTCOLON

Sinds wanneer weten we van een fantasy hoe de verhoudingen moeten zijn??

Ik ben blij dat je er tijd voor hebt genomen om er weer een prachtplaat van te maken. Echt schitterend!
nieuwe website!
Gebruikers-avatar
Chow
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3480
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2006 08:42
WoonplaatsCOLON Nieuw Vennep
CONTACTCOLON

Je hebt gelijk. Je kunt Vin Diesel ook kruisen met een pony.. In dit geval ga ik ervanuit dat het een Centaurus betreft en klopt het dus niet..
Laatst gewijzigd door 1 op Chow, in totaal 19 keer gewijzigd.
[size=67]"I wasn't one of those photographers that started when I was 12 and always wanted to be a photographer." - Annie Leibovitz
[/size]
Soron
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1719
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2006 14:13
WoonplaatsCOLON Leeuwarden / Klazienaveen
CONTACTCOLON

Wat een [censored] zeg over verhoudingen. :lol: Dit keer ga ik met weirdeau mee. Daar kan je moeilijk iets over zeggen bij fantasy-figuren. Heeft iemand Tolkien ook verteld dat de Ballrog eigenlijk veel te groot is, vergelijken met de hobbits? :roll: :P

Ik vind het weer een fijne plaat. Geeft me zelf ook weer de kriebels om dit soort dingen te maken. Nice!! :)
Gebruikers-avatar
Chow
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3480
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2006 08:42
WoonplaatsCOLON Nieuw Vennep
CONTACTCOLON

Die zal lekker zijn? Sinds wanneer mag ik geen mening meer geven op platen die ik zie? Ik sta toch ook open voor meningen op platen die ik upload?? Of is dit opeens het grote veren in het achterste forum geworden (denk het wel als je de laatste tijd de topics ziet). De afbeelding is geen fantasy figuur maar een mythisch figuur. Dit betekend dat deze al zeer lang in mythen beschreven wordt. Met dit bestaande beeld zie ik de bewerking en denk onmiddelijk "wat is dat paardenlijf klein". Maar sjongejonge. Stel je toch eens voor dat je dat zegt. Doe es lekker googelen op dit figuur, dan snap je wat ik bedoel.
Niets verder ten nadele van TS. Je laat duidelijk zien dat je photoshop onder de knie hebt. Dat is duidelijk...
[size=67]"I wasn't one of those photographers that started when I was 12 and always wanted to be a photographer." - Annie Leibovitz
[/size]
Gebruikers-avatar
Capelle 1
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1562
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2004 18:19
WoonplaatsCOLON Capelle aan den IJssel
CONTACTCOLON

Ik vind het een mooi stukje werk, wilde dat ik het kon. Ik ga echter ook met Chow mee, als het een centaur voor moet stellen, zijn de verhoudingen niet goed. Ik ben het helemaal met hem eens als hij naar voren brengt dat hij zijn mening gewoon mag geven zonder [censored] over zich heen te krijgen, ik snap niet waar dit voor nodig is.
Gebruikers-avatar
Peije
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6006
GeregistreerdCOLON 13 Jul 2006 17:44
WoonplaatsCOLON Putte - Belgie
CONTACTCOLON

Knap gedaan !! De kleren, sfeer, vormen passen goed bij elkaar ! Ook de bewerken rond de zwaarden vind ik heel mooi gedaan. Daar straalt echt energie uit. Natuurlijk weet ik niet hoe deze fantasy wereld in elkaar zit, en wie ben ik om de anatomy van jou fantasywereld-fuguren te bespreken :roll: , maar ik heb, net zoals chow, de indruk dat hij zal omvallen...
sullivan
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3082
GeregistreerdCOLON 08 Dec 2004 20:23
WoonplaatsCOLON Almere

Ik vind de reactie van Soron erg raar en onnodig.

@hills-of-myst: Mooie bewerking. Ook ik hebt het gevoel dat het om een shetlander gaat i.p.v. een groot paard die kracht uit straalt. M.a.w. ik ben het met Chow eens.

mvg,
Frank
Gebruikers-avatar
hills-of-myst
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 197
GeregistreerdCOLON 16 Aug 2005 17:05
WoonplaatsCOLON Deventer
CONTACTCOLON

bedankt voor de reacties. Het viel me achteraf ook op dat het paard wat klein uitgevallen was. Toch ben ik bang dat als ik het paard groter had gemaakt, ik het bovenlichaam niet mooi vloeiend had kunnen laten overgaan in het paardenlichaam.
Maar ik zal dit zeker in gedachten houden, aangezien ik meer mens/dier combinaties wil gaan maken.
Soron
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1719
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2006 14:13
WoonplaatsCOLON Leeuwarden / Klazienaveen
CONTACTCOLON

Tjees...., ik trap ook weer bepaalde mensen op hun lange tenen. :roll:

Ik vind dat je moeilijk kan zeggen hoe een bepaald figuur er uit moet zien in de fantasie van iemand anders. Misschien heeft de TS zich wel laten inspireren door een mytisch figuur, maar dat betekent niet dat hij zich daar aan moet houden. Creatieve vrijheid heet dat. Als ik een eendekop op een hondelijf monteer, gaat toch ook niemand mij vertellen dat de kop te groot is, omdat hij dan te ver afwijkt van een of andere egyptische god ofzo? Zou mooie grap wezen als men dat wel doet. Het is dan mijn plaat en mijn fantasie.

Deze plaat kan je moeilijk vergelijken met andere bestaande beelden. Dit is de fantasie van de TS, dit is wat hij blijkbaar voor ogen had. Dan moet je dat niet gaan vergelijken met wat anderen hebben gemaakt...

En dan kan je dat wel onnodig en raar vinden, maar ik vind een dergelijke vergelijking echt krom. Ik geef weirdeau deze keer dan ook volkomen gelijk!!! (gek dat niemand op hem reageert en wel op mij)


Edit: Verdere flameposts graag via PB en niet op het forum.
Gebruikers-avatar
Chow
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3480
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2006 08:42
WoonplaatsCOLON Nieuw Vennep
CONTACTCOLON

Soron, nogmaals. De centaur is een beschreven mythisch figuur. Als je die regelmatig ziet valt je bij deze bewerking als eerste op dat de verhouding wat scheef lijkt. Als ik dat als mening ventileer is dat mijn mening en heb je je maar te gedragen ipv censored onzin te spuien. Geef gewoon je oordeel over wat TS post en laat mij met rust. Maar goed, ik meen me te herinneren dat je in het verleden wel vaker akkefietjes had. En nee ik reageer niet in PB want jij censored ook niet in PB..
[size=67]"I wasn't one of those photographers that started when I was 12 and always wanted to be a photographer." - Annie Leibovitz
[/size]
Gebruikers-avatar
sugarman
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5360
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2004 00:25
WoonplaatsCOLON Een Hagenees in Hoek van Holland
CONTACTCOLON

Een mooie bewerking hoor.

En ook ik vind het meer een pony dan een paard geworden :)
Een camera, een lichtsetje en nog wat gebroken glazen.
Let op!! Men zegt vaak "belichting" terwijl er "verlichting" wordt bedoeld.
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Modbreak: Kunnen we reageren op de foto ipv op elkaar aub?
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
Gebruikers-avatar
Chow
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3480
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2006 08:42
WoonplaatsCOLON Nieuw Vennep
CONTACTCOLON

C'est le ton qui fait la musique
En nu weer hop hop hop gezellig reageren...
[size=67]"I wasn't one of those photographers that started when I was 12 and always wanted to be a photographer." - Annie Leibovitz
[/size]
Tinus
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1945
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2004 18:34
WoonplaatsCOLON Goudswaard
CONTACTCOLON

Chow, waarom moet je het verleden van mensen omhoog gaan halen, das nergens voor nodig, en zoals gevraagd, doe dat voortaan per PB !

En wat die verhoudingen betreft, lekker belangrijk, dit is digital ART.

EDIT :
Chow schreefCOLON... En nu weer hop hop hop gezellig reageren...
idd, flames graag buiten het forum om dus. ;)
Gebruikers-avatar
Chow
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3480
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2006 08:42
WoonplaatsCOLON Nieuw Vennep
CONTACTCOLON

Tinus schreefCOLONEn wat die verhoudingen betreft, lekker belangrijk, dit is digital ART.
Dus op Digital Art mag alleen positief worden gereageerd. Ik ben maar gaan pb-en idd....
[size=67]"I wasn't one of those photographers that started when I was 12 and always wanted to be a photographer." - Annie Leibovitz
[/size]
Tinus
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1945
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2004 18:34
WoonplaatsCOLON Goudswaard
CONTACTCOLON

nee, in digital art mag best negatief gereageerd worden,
maar nu gaat het continue over een verhouding die niet klopt, ipv de bewerkingen, dat waar het echt over gaat. :)
Daarnaast geeft de TS al aan waarom ze het zo gedaan heeft. :)
Gebruikers-avatar
Chow
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3480
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2006 08:42
WoonplaatsCOLON Nieuw Vennep
CONTACTCOLON

Even los van het feit dat via PB we er allemaal wel uitkomen denk ik vind ik persoonlijk dat Digital Art niet alleen gaat over de bewerking maar ook over het uiteindelijke beeld wat je presenteert. Ik kan natuurlijk doen wat ik wil in Photoshop maar de kijker kijkt en geeft aan wat hij vind. Ik heb serieus alleen maar aangegeven dat ik vanuit mijn perceptie vond dat er wel een erg grote torso op een pony zat. Niks meer en minder. En nu zit ik in een soort situatie waarin je je afvraagt of je uberhaupt nog wel een mening wilt geven. Ik verdom het echter alles mooi te vinden wat er gepost wordt. Ik krijg op mijn werk ook kritieken en daar doe ik wat mee en ik geef ook kritieken op anderen als ik oprecht vind dat dat beter kan. Ben sowieso al opgehouden met kritieken op de nog steeds enorme vloed van hard geflitste babies en huisdieren. Die sla ik sowieso maar over. Maar zie ik dat iemand echt goed in PS kan werken maar bevalt het eindproduct me niet helemaal dan reageer ik. Niet om af te zeiken maar om feedback te geven. Daarom post je toch ook je werk???
[size=67]"I wasn't one of those photographers that started when I was 12 and always wanted to be a photographer." - Annie Leibovitz
[/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar