SanDisk Ultra II

Datastorage, flitsers, filters, macro, tassen, statieven en alle overige accessoires

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
zebra
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2006 20:09
WoonplaatsCOLON B Limburg-Maaskant
CONTACTCOLON

Ik zou ook voor de 2 Gb gaan, zeker als je in RAW gaat schieten. Dan hoef je niet zo dikwijls (meestal dan ook nog op het verkeerde moment) te wisselen. Meer zou ik dan weer niet nemen, want krijg je een probleem met je kaart, dan kun je wel heel veel kwijt raken (zal wel niet gebeuren, maar toch).

Zebra
[url]http://www.dannybeuten.net[/url]
Gebruikers-avatar
Lars Oosterveen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 295
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2006 23:00
WoonplaatsCOLON de wijk
CONTACTCOLON

ik heb een jaar geleden nog €60,- betaald voor een 1GB ultra 2 nu kost t nog maar €20,-

Koop eerst maar 1GB en later miss 2GB erbij.
[30D+BG] [12-24] [70-200] [430EX] [overige meuk] [in een Zoomiverse XL]
Gebruikers-avatar
mavlo77
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2609
GeregistreerdCOLON 23 Mei 2005 20:19

BasZ schreefCOLONHeb ooit 120 euro betaald voor me 2GB UltraII en dat was toen een koopje... :cry:
Niet te geloven he? Ik ook :oops: !
Een kaartlezer is nu al duurder dan 2GB... Voor die prijs: gewoon 2GB, dat is veel handiger hoor! Zeker als je RAW gaat schieten dan gaat het al een stukje sneller en dan is het gewoon handig. Je kunt er dan altijd weer eentje bij kopen (voor nog minder...).
Mavlo - Website: [url=http://mvloemans.nextit.nl/]Mark's Photo Web[/url]
Mike Philippens
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1137
GeregistreerdCOLON 04 Jan 2006 21:04
WoonplaatsCOLON YGT360
CONTACTCOLON

BasZ schreefCOLONHeb ooit 120 euro betaald voor me 2GB UltraII en dat was toen een koopje... :cry:
Beginner! Ik heb ooit een 32Mb CF (jawel!) voor ik denk $200 gekocht... Was een hele snelle voor in mijn Psion 5.
[size=75]A fool with a tool is still a fool, it just makes disaster faster[/size]
20d-user
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 69
GeregistreerdCOLON 06 Feb 2005 19:07

BasZ schreefCOLONHeb ooit 120 euro betaald voor me 2GB UltraII en dat was toen een koopje... :cry:
de mijne koste 299 euro :?

(btw je moet nooit voor de grootste capaciteit kiezen, daar betaal je in verhouding veel te veel voor)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar