Batterij

Datastorage, flitsers, filters, macro, tassen, statieven en alle overige accessoires

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Erik C
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 139
GeregistreerdCOLON 21 Apr 2005 20:18
WoonplaatsCOLON Itaipava Brazilië
CONTACTCOLON

Ik heb de batterij van mijn S40 een tijd lang niet opgeladen omdat ik nu de 20D gebruik. Nu wou ik de kleine camera mee nemen maar als ik de batterij in de oplader doe gaat na 4 seconden het rode lampje uit. Wat doe ik, gewoon laten zitten?
20D plus Kitlens en een 28 - 105 USM II
Gebruikers-avatar
dexter
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1003
GeregistreerdCOLON 05 Mrt 2006 11:51

Erik C schreefCOLONIk heb de batterij van mijn S40 een tijd lang niet opgeladen omdat ik nu de 20D gebruik. Nu wou ik de kleine camera mee nemen maar als ik de batterij in de oplader doe gaat na 4 seconden het rode lampje uit. Wat doe ik, gewoon laten zitten?
Het is een snellader :lol:
[size=75]Sigma 17-70mm F2.8-4.5 DC MACRO / Canon EF 70-200mm F4L USM / Canon EF 50mm F1.8 II / Canon EF 1.4x Extender II / Canon 430EX / veel kaartjes / tasjes [/size]
Mike Philippens
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1137
GeregistreerdCOLON 04 Jan 2006 21:04
WoonplaatsCOLON YGT360
CONTACTCOLON

Klinkt alsof ie stuque is. In de camera doet ie niets meer neem ik aan?
Een s40...zijn dat gewoon oplaadbare AA's? In dat geval denk ik dat je 'm gewoon maar moet tossen en een nieuwe kopen. Er zijn wel manieren om een accu te reanimeren, maar dat is m.i. niet altijd de moeite waard. Bij accuplus koop je voor een prikkie een nieuwe.
[size=75]A fool with a tool is still a fool, it just makes disaster faster[/size]
Erik C
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 139
GeregistreerdCOLON 21 Apr 2005 20:18
WoonplaatsCOLON Itaipava Brazilië
CONTACTCOLON

Mike Philippens schreefCOLONKlinkt alsof ie stuque is. In de camera doet ie niets meer neem ik aan?
Een s40...zijn dat gewoon oplaadbare AA's? In dat geval denk ik dat je 'm gewoon maar moet tossen en een nieuwe kopen. Er zijn wel manieren om een accu te reanimeren, maar dat is m.i. niet altijd de moeite waard. Bij accuplus koop je voor een prikkie een nieuwe.
Zou je me kunnen vertellen hoe ik de accu kan reanimeren? Ik heb hier nl. niet de mogelijkheid om een nieuwe te kopen.
20D plus Kitlens en een 28 - 105 USM II
Mike Philippens
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1137
GeregistreerdCOLON 04 Jan 2006 21:04
WoonplaatsCOLON YGT360
CONTACTCOLON

Erik C schreefCOLONZou je me kunnen vertellen hoe ik de accu kan reanimeren? Ik heb hier nl. niet de mogelijkheid om een nieuwe te kopen.
Ik zou het je niet kunnen vertellen... Ooit gelezen dat het kon. Volgens mij was het Battery University. Deze kwam ook nog voorbij, maar dat is een ingewikkeld verhaal dat volgens mij alleen voor Nicad cellen werkt. Onder aan deze pagina staat ook nog eea over het reviven van accu's.

Hopelijk heb je hier wat aan. Ik weet er verder niets van.
[size=75]A fool with a tool is still a fool, it just makes disaster faster[/size]
Gebruikers-avatar
Manny
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1540
GeregistreerdCOLON 25 Feb 2005 20:24
WoonplaatsCOLON West-Brabant

Erik C schreefCOLONIk heb hier nl. niet de mogelijkheid om een nieuwe te kopen.
Martijn van Aken heeft ze in de inkoopactie hier staan, je kan ze bij hem bestellen en betalen via een overschrijving. Zeer snelle en directe levering en afhandeling. Ik neem aan dat het ook naar jou deel van de wereld verzonden kan worden, als de post daar niet al te corrupt is :)

Dit zijn ze:
NB-1LH accu, 1300 mAh Li-Ion
Digital Ixus 300 / 330 / ELPH / V / V3
PowerShot S100 / S110 / S200 / S230 / S300 / S330 / S400
Prijs: € 7,50 per stuk

En hier staat de inkoopactie: http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtop ... 58&start=0[/b]
[color=silver]18-55[/color]
Erik C
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 139
GeregistreerdCOLON 21 Apr 2005 20:18
WoonplaatsCOLON Itaipava Brazilië
CONTACTCOLON

Hartelijk dank voor alle suggesties.
20D plus Kitlens en een 28 - 105 USM II
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar