Andrea bij Dennis

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Dr. Strooi
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 263
GeregistreerdCOLON 01 Jul 2005 17:41

Nou, daar hoeft ze geen spijt van te hebben.
Prachtige foto's
Wie goed tegen kou kan heeft lang zomer.
iris
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 13 Nov 2007 01:34

wow, mooie foto's zeg ! kun jij en kan zij trots op zijn dat ze toch overgehaald is !
sinds 9 november 07 eerste spiegelreflex: Eos 400D, kitlens 18-55, EF 55-200, BG
Gebruikers-avatar
bouk
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6783
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2004 18:27
WoonplaatsCOLON De Rijp

leuke reeks, die steeds beter wordt tijdens het scrollen.
grt,bouk.
Gebruikers-avatar
bacovuikie
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4163
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2007 16:42
WoonplaatsCOLON Krimpen a/d Lek
CONTACTCOLON

Inderdaad een mooie serie mijn voorkeur gaat uit naar foto 5,7 en 9

Gr Ruud
KIJK OOK EENS OP M,N WEBSITE www.rvuikphotography.nl
fokkedeboer
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 7378
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 11:57
WoonplaatsCOLON De Bilt
CONTACTCOLON

Da's zeker een nette serie, Dennis! Laat ik ze weer eens allemaal langslopen.
#1. Spannend gedaan! Tegen het overbelichte aan (maar dat is het niet), zeer contrastrijk - en dat werkt hier prima. Ik twijfelde eventjes over de ruimte rechts op de foto, maar haar gezicht komt zo wel op een mooie plek te staan.
#2. Ze kijkt wel vrij nors, en ik denk dat dat mede komt door de gekozen pose en camerastandpunt, want op de andere foto's zie ik dat niet terug. Die vind ik dus het minste.
#3. Niets op aan te merken, gewoon goed!
#4. Ook een prima foto, je zou links nog wat weg kunnen croppen (en eventueel rechts erbij als je deze verhoudingen wilt houden). Ze krijgt dan meer kijkruimte.
#5. Pose lijkt heel veel op de vorige, maar ik kan wel zien dat het een andere foto is (geen wit topje eronder meer). Maar, hoe heb je die achtergrond gemaakt????? Als je die erin geshopt hebt, dan heb je dat erg mooi gedaan (haren), zo niet, dan ben ik wel erg nieuwsgierig hoe dan wel!
#6. Leuke foto, de beweging in de rok maakt het af!
#7. Vergeleken met #6 een beetje saaier, maar niet verkeerd hoor.
#8. Toppie! Hele goede pose, prima blik. Een beetje jammer dat de vingertoppen net afgesneden zijn.
#9. Hoewel contrastrijk voor mij prima kan, vind ik hier het zwart teveel dichtgelopen. Ik zie graag de complete ruglijn, nu loopt het over in de achtergrond.
#10. Ah kijk, zoals hier dus! Prima deze!

Ik hoop dat je er wat mee kunt.
[size=75]Mijn foto's zijn niet perfect. Maar ik heb er wel lol aan om te proberen dat te bereiken![/size] http://www.fotofokke.nl
Gebruikers-avatar
c0okie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 245
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2005 10:07
WoonplaatsCOLON Spijkenisse

Allereerst bedankt voor de positive reacties allemaal.
fokkedeboer schreefCOLON#4. Ook een prima foto, je zou links nog wat weg kunnen croppen (en eventueel rechts erbij als je deze verhoudingen wilt houden). Ze krijgt dan meer kijkruimte.
Hier heb je inderdaad wel gelijk in denk ik, met net iets meer ruimte in de richting waar ze naar kijkt had het nog iets beter geweest. Ach ja dat is een tip voor de volgende keer want het is nu te veel photoshop werk om er een stuk bij te maken aan de rechter kant.
fokkedeboer schreefCOLON#5. Pose lijkt heel veel op de vorige, maar ik kan wel zien dat het een andere foto is (geen wit topje eronder meer). Maar, hoe heb je die achtergrond gemaakt????? Als je die erin geshopt hebt, dan heb je dat erg mooi gedaan (haren), zo niet, dan ben ik wel erg nieuwsgierig hoe dan wel!
De foto's 3, 4 en 5 zijn inderdaad gephotoshopt, er zit dan ook zo'n 5 uur per foto photoshop tijd in die 3 foto's. Maar dan zijn de haartjes ook wel 1:1 netjes en niet afgeknipt.
fokkedeboer schreefCOLON#9. Hoewel contrastrijk voor mij prima kan, vind ik hier het zwart teveel dichtgelopen. Ik zie graag de complete ruglijn, nu loopt het over in de achtergrond.
Ook hier heb je weer gelijk in, dit ga ik denk ik nog wel even verbeteren door plaatselijk bij haar rug wat shadow/highlight toe te passen.
Schilderen doe je niet met verf, maar met licht.
Gebruikers-avatar
soulfly
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 265
GeregistreerdCOLON 12 Aug 2005 08:24
WoonplaatsCOLON Zutphen
CONTACTCOLON

Ik vind het mooie foto's. Knap gedaan. Vind alleen zelf die geshopte achtergrond helemaal niets, maar goed dat is smaak.
En wat ikzelf jammer vind, zijn de veelal standaard poses...
Maar ik doe het je echt niet na hoor.. Chapeau!!!
Wat heb ik nog veel te leren....
================
[size=75]Canon EOS350D Kitlens EFS 18-55, Tamron AF 18-200/3.5-6.3 XR Di-II Macro ø 62mm, Canon EF 50 mm 1:1.8 II, METZ 48 AF-1 digital[/size]

http://pve.familieverhey.nl
Gebruikers-avatar
Joyce
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 658
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2006 16:11
WoonplaatsCOLON Spijkenisse
CONTACTCOLON

2, 6, 7 en 8 zijn goed!! Maar inderdaad iets meer met je ruimte spelen.
De achtergronden vind ik niet zo... Sorry...
Maar ehm overall, goed bezig hoor!
Groetjes Joyce

Mooi he, alles....

Kijkdoos, lampjes ernaast, lampje erop, glas in verschillende vormen en maten ervoor en een tasje waar alles in moet.
Gebruikers-avatar
MoonFlame
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2007 21:56
WoonplaatsCOLON Soest
CONTACTCOLON

Erg leuke foto's. Foto 5 vind ik niet echt natuurlijk overkomen, maar foto 4 vind ik heel erg mooi geworden :D
~xxx~
MoonFlame
[size=75](P.S. Mijn avatar is een foto gemaakt door loki.)[/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar