Eerste shoot met conny...

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Sam 350D
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 18 Mrt 2006 11:40
WoonplaatsCOLON Barendrecht
CONTACTCOLON

Na lange tijd foto's op dit forum bekeken te hebben, ( ik leer graag) ook maar besloten om foto's van afgelopen weekend van Conny met jullie te delen, wat vinden jullie ervan?

1

Afbeelding

2

Afbeelding

3

Afbeelding
Canon 5D MK2, EF 85 mm f/1.2L II USM, EF 24-70 mm f/2.8 USM
WireWess
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1258
GeregistreerdCOLON 25 Mrt 2009 23:30
WoonplaatsCOLON Westland
CONTACTCOLON

Leuke shoot, maar voor de echte fotograaf bestaat de perfecte foto natuurlijk niet :)
Wat vond je er zelf van?

1) Leuke foto en ook netjes scherp, maar ik zie bij d'r rechter wenkbrauw een zwarte vlek?
Persoonlijk zou ik deze nog iets strakker croppen omdat mijn aandacht nu ook uit gaat naar d'r haar scheiding.
Halverwege d'r voorhoofd zal waarschijnlijk iets rustiger staan en het onderste stukje van de foto kan er wat mij betreft ook vanaf :P(even heel lomp gemeten, 2 vingers aan de bovenkant en 1.5 vingers aan de onderkant eraf zou perfect zijn ;)

2) nette foto, maar ik kan niet wennen aan de hoek van de foto.

3) ze kijkt net alsof ze geen zin heeft om te lachen, en waar is d'r linker arm ? ;)
Je weet niet wat je niet weet ! :D
reginald
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 190
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2004 21:04
WoonplaatsCOLON Rotterdam

WireWess schreefCOLON 3) en waar is d'r linker arm ? ;)
Ik denk achter haar rug! :wink:
Canon EOS XXD / Ixus SX210 IS / Canon glas / Manfrotto 055PROB & 488RC2
JackManson
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 449
GeregistreerdCOLON 06 Apr 2005 21:59
WoonplaatsCOLON Eersel

Mooi model, verdient eigelijk een iets exotischere naam dan 'Conny' :wink:
Maar zeker geen slechte foto's.
1D MkIII | EF 50 1.8 | EF 85 1.8 | | EF 70-200 2.8 L IS | 580 EX II
Navigator

Ik zou zeker ook nog even nadenken (als ik jou was) over het plaatsen van de copyright stuff op de platen. Allereerst is het te fors, daarnaast stylish niet echt fijn om naar te kijken, en dan ook het model nog raken of bijna raken is helemaal niet fijn.................

Just my two cents - Peter
Gebruikers-avatar
RenateG
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3032
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2005 00:20
WoonplaatsCOLON Zaanstad
CONTACTCOLON

Weet je zeker dat het je eerste shoot was? Netjes gedaan!
Die eerste vind ik de mooiste, die veeg eyeliner ff wegpoetsen en misschien de ogen nog ietsjes meer verscherpen maar heel mooi!
#2 ook prachtig, enkel heb ik altijd zo de neiging om mijn hoofd te draaien bij dit soort 'op zijn kop' foto's omdat ik zo graag een gezicht van voren zie, maar haar ogen vangen wel je blik gelijk zeg, mooi
#3 ook helemaal goed, ondergrond vind ik ook apart, leuk gedaan
en ik zou zeker dooroefenen met Conny, prachtig model!

mijn complimenten hoor
[color=green][b]groetjes Renate[/b]
[size=67][i]*Canon 30D - EFS 18-55mm - EF 24-105/4,0 L IS USM - EF 70-300/4,5-5,6 DO IS USM - EF 50/1.8 ll -Speedlite 580EX - Falcon Eyes 6102 statief - Elinchrom D-Lite Flitsset* [/i][/color][/size]
Gebruikers-avatar
martinus
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3346
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2007 10:08
WoonplaatsCOLON Hoorn
CONTACTCOLON

dat ziet er niet verkeerd uit voor een eerste keer. Alleen dat copyright weghalen zou een stuk aangenamer kijken.
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Er staat : eerste shoot met Conny, dat hoeft voor geen van beiden (fotograaf en model) niet hun respectievelijke eerste shoot te zijn :D
Mooie foto's, aardig vlak belicht maar ik vind dat zelf altijd wel aardig passen bij een witte achtergrond. Alleen bij de eerste zou ik graag iets meer schaduw gezien hebben.
Martin
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
Gebruikers-avatar
Roza
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 288
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2008 16:05
WoonplaatsCOLON Haarlem
CONTACTCOLON

Wow, die eerste is heel mooi :D.
Welcome to my world, www.rozaschous.weebly.com
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar