Kittens

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Phoebs
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 54
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2007 13:19
WoonplaatsCOLON Midden NL
CONTACTCOLON

Hai daar,
Het is weer even geleden dat ik hier was maar dat had een goede reden, onze kat heeft een ongelukje :oops: gehad en kreeg een nestje kittens. Deze worden uiteraard goed verzorgd en natuurlijk ook vaak op de foto gezet. 8) Ik zal wat foto's laten zien van Siepje, een blijverdje.
Hebben jullie nog ideetjes over hoe ik dit eventueel beter of leuker kan doen (zonder de kittens echt tot iets raars te dwingen want dat wil ik niet)...tips zijn welkom :oops:

Afbeelding

Afbeelding

Papa Sam:
Afbeelding

Mama Sokjens:
Afbeelding
(kijkt inderdaad naar de televisie :oops: )
[color=indigo]Liefs,
Phoebs
[b]*Canon Eos 400D Newbie*[/color][/b]
Gebruikers-avatar
Chris53
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 162
GeregistreerdCOLON 09 Aug 2008 22:52
WoonplaatsCOLON Culemborg

Hai Phoebs,

Wat een poepie! Sommige "ongelukjes" pakken leuk uit he? Ik vind het geslaagde foto's, zou zo niet direct verbeteringen weten. De plaatjes van Papa Sam en Mama Sokjens vind ik mooi/lief en de scherpte is volgens mij prima...
Wat ikzelf deed bij onze jonge katjes (heel lang geleden) was veel en vaak op de grond met camera, daar raken ze dan aan gewend en dat zorgt dus voor spontane, speelse, of juist rustige foto's... maar nogmaals, nix mis met jouw plaatjes.
Veel plezier met je hobby(s)... :wink:

Groets, Chris
Je mag niet klikken! Behalve als je fotografeert...
---------------
40D+BG-E2n | EF 17-40 mm f4L USM | EF 50 mm f1.4 USM | Metz 48 AF-1 digital | Lastolite Lumen 8 F400 | Manfrotto 144B/A19+#141RC
Gebruikers-avatar
gumpje
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 8582
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2006 14:15
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Ik kan je niet gaan vertellen welke foto's je allemaal kunt maken, maar wat je hier laat zien gaat wat mij betreft verder dan de standaard 'poes of hond' foto !!! Leuke composities en mooie scherptediepte!

Plaats eens wat meer foto's als je echt commentaar wilt, want deze bevallen goed ;)
... Spiegel-Werk ...
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar