De eosdigitaal fotoketting, deel VII, Het resultaat

Voor al uw foto's die u niet kunt onderbrengen in de bestaande categorieën

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Gebruikers-avatar
jvdh
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5997
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2008 14:22
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Omdat ik zelf (geert h) een weekend zonder internet zit heb ik JvdH gevraagd dit bericht te posten, om de leden die niet bij de dag zelf konden zijn niet langer in spanning te houden.
Het was weer leuk om de ketting te organiseren, en ben weer blij verrast door de creativiteit die de leden hebben getoont bij het tot stand komen van de ketting. Als starter had ik een paar weken om
te bedenken wat ik wilde fotograferen, maar de rest had slechts 24 uur. Van mij krijgen die al een compliment voor het behaalde resultaat. Ik wil ook alle deelnemers bedanken
voor het vlotte verloop en hun inzet. Hieronder dan het resultaat, waarvan het zeker word gewaardeerd als jullie zeggen hoe jullie ertegen aan kijken. Dat kan per foto zijn, maar ook over hoe de foto's aan elkaar aansluiten.

Groeten, geert h

geert h
Bij toeval heb ik wat foto's kunnen nemen vanuit westpoint en vanaf het dak. Een foto van zo'n hoog standpunt kun je niet elke dag maken,
dus dat heb ik met beide handen aangepakt. Ik vond dit wel een origineel startpunt voor de ketting, en ben benieuwd wat Gumpje ermee gaat doen.

Afbeelding

Gumpje
De foto van Geerth vind ik een foto die vaker bekeken moet worden. In eerste opzicht zie je wat je ziet, en meer niet. Ruimte, lucht, kleine gebouwtjes, rij bomen, etc. Maar pas als je alles gezien hebt gebeurt er iets. De manier waarop je kijkt wordt beïnvloedt door het lijnenspel. Hoe ik ook mijn best doe, Embarassed , ik kom uit bij het hoge gebouw rechts bovenin... Welke lijn ik ook bewandel, ik kom daar uit. Ik geef er aan toe, en vraag me af hoe het is om daar uit te komen... Ik heb een groot gebouw opgezocht, en vroeg me af hoe het was om daar te zijn. Daar aangekomen wilde ik meteen weer weg, want groot is pas groot als er ook klein is. Op de terugweg draaide ik me om, en nam deze foto.
Enerzijds hoop ik dat er een vergelijkende dwingende lijn in zit, maar anderzijds wil ik de ruimte open laten om vervolgens te gaan en staan waar je wilt.
Afbeelding

EoneX
Toen ik de foto voor de ketting kreeg toegestuurd viel meteen de compositie mij op. Mijn blik werd naar het gebouw en de kraan getrokken. Verder zag ik veel beton en moest ik direct denken aan de geluidswal langs de snelweg.
Ik wilde vooral de compositie voorzetten in de ketting en heb een plekje gevonden waar ik ook een betonnen muur zag met een mast (kraan in de foto die ik kreeg). Klein detail: in de mast zit ook een trap om bovenin te komen.

Helaas had ik wel in minder blauwe lucht Wink
Afbeelding

Dimitri
Toen ik de foto van Eonex kreeg zag ik een foto met rust en veel lijnen maar ook weer beetje druk door de graffiti.
In mijn gedacht kwam toen op dat ik toch een zelfde idee wilde maar toch wat anders. dus heb ik er voor gekozen
om een foto te maken van Graffiti en dan bij een snel weg, om het net wat meer lijnen in te krijgen.
Ik heb gekozen om deze s'avonds te maken om het net wat spannender te maken doormiddel van de extra licht bronnen.
Afbeelding

Sanne
Een muur met graffiti, lantaarnpalen, en snelweg. Wij hebben hier een tunnel met een antigraffiti muur vol met mozaieken, dat zou wel een leuke foto opleveren. Dus voor de middag een uitstapje richting tunnel geplant, ..........................................................................alleen toen werd ik ziek.
Nog een keer goed naar de foto kijken, de snelweg dan misschien? He, ik mis iets, er rijden geen auto;s. Die auto heb ik dus maar geregeld, want op een snelweg hoort natuurlijk wel een auto thuis.
Afbeelding

MarieCanon
Ik ontving een foto van Sanne. Dit was een miniatuur mini, heel inimini dus Very Happy
Ik ging nadenken over deze foto en kwam al snel uit op het thema auto, maar toch ook iets met de kleur rood. Ik ging denken...
Ik moest nog naar mediamarkt om iets te ruilen en met dat ik in de parkeergarage liep, al nadenkend over deze foto opdracht, sloeg het in als een bliksem.
Links van me staat een mini en alle bordjes en auto lampen zijn rood! In mijn hoofd was ik het beeld al aan het bewerken in photoshop. En deze foto is het resultaat.
Afbeelding

jeannettebo
op de foto van mijn voorgangster zag ik een parkeergarage, dat is dus een parkeerplaats voor een vervoersmiddel.
Op mijn foto is ook een parkeerplaats voor een vervoersmiddel te zien, een aanlegplaats/wachtplaats voor (binnenvaart) schepen
Verder was er in de garage ook in de achtergrond een verbodsbord te zien wat men verbied daar in te rijden.
In de achtergrond van mijn foto is een stoplicht te zien wat op rood staat, de boten mogen er dus ook niet door.
Afbeelding

Carline*
op de foto die ik kreeg stond een gesloten brug met rode stoplichten.
Voor mij stond dit voor belemmering van jou doen en laten Ik wilde vrijheid in mijn foto, het open meer,
maar toch ook de belemmering weer terug brengen met het tape om de voet van mijn vriendin. Zo heeft ze wel de ruimte om haar eigen wegen te volgen,
alleen ligt het nu aan haar blessure.
Afbeelding

Brakel
Mij inspiratie van de foto van Carline was het water.
Mijn leus zal ook zijn “ Water altijd en overal in beweging.
Afbeelding

Kiran
toen ik de foto opende dacht ik meteen: dit is de druppel die de emmer doet overlopen. Een oud spreekwoord, dus ook een oude zinken emmertje. verder ook een geen felle kleuren gebruikt net als mijn voorganger.
Afbeelding

C@sp@r
Ik kreeg een foto met een emmer welke flink overstroomde.
Waar dacht ik toen aan.
Ja een verstopping in huis.
Dan pak je toch even de Gouden Gids Wink
Afbeelding

dutch_Ben
Ik kreeg de foto van Caspar en zag gelijk een paar mooie dingen in de foto waarvan ik dacht daar kan ik iets mee!
Overstroming maar hoe maak je hier binnen één dag een foto van?
Een Gouden Gids, toen ik iets verder keek zag ik de hint van de foto!
Gouden Gids open op reclame van verstopping en een volle gootsteen dus moest iets doen met verstopping!
Heb gelijk gebeld met Direct service om de verstopping te verhelpen.
Maar het was toch een stuk lastiger dan gedacht en het hele riool zat verstopt en moest vervangen worden.
En na een lange vermoeiende dag graven is de klus geklaard, oude riool er uit en het nieuwe riool is gemonteerd en dan is het eindelijk tijd voor een “ Heerlijk Pilsje”
Afbeelding

Nol77
Ik zag de foto van Ben, een flesje bier met op de achtergrond wat pijpen. Wellicht pijpje bier, dus zijn onderwerp was pijpen of buizen denk ik.
Ik heb me uiteraard volledig gefocust op het flesje bier, en als ik bier zie dan zeg ik whisky.
Door pijpen stroomt meestal water, dus ik dacht ik pak een goeie fles uit de kast en rijd naar het veluwemeer, naar de steiger waar ik vroeger met een maat tot diep in de nacht in de zomer alle wereldproblemen zaten op te lossen onder het genot van een lekkere whisky.
Afbeelding

CitizenJay81
Wat ik op de foto van Arnold zag was een fles whisky uit Schotland (er is al flink wat uit) met een glas er naast. Verder lijkt het gemaakt te zijn op een vakantiebestemming; een tafel aan het water en bos op de achtergrond.
Een aantal associaties die wat ver gingen heb ik laten schieten. Ik dacht meteen aan het nummer ‘whisky bar’ van The Doors, dus ik wilde deuren fotograferen. Of iets makkelijker:een coffeeshop die zo heet hier, maar die associatie zal niet iedereen maken.
Uiteindelijk dacht ik terug aan de laatste keer dat ik bij een whisky/whiskey proeverij was, waarna ik nog twee dagen de smaak van verbrande turf in mijn mond had (heerlijk!), maar ik kon niks bedenken met turf, dus dacht ik aan hoe ik mijn whisky toen dronk: met ijs! Voor mij is whisky en ijs hetzelfde als Bassie.... en Adriaan.
De diepvries is een beetje ranzig geworden na een feestje, maar de kleur komt eigenlijk precies overeen met de fraaie kleur van whisky. Plaatje compleet dus!
Afbeelding

MaestroNL
Van mijn voorganger kreeg ik een foto van een bakje met ijsblokjes in een vriezer, met wat geels wat uit de vriezer komt/vastgevroren zit.
Ik had werkelijk geen idee wat ik hiermee aan moest of wat de bedoeling hiervan nou was. Omdat het de hele dag flink aan het plensen was ging mijn eerste idee letterlijk de goot in, dus vanuit Zandvoort weer naar huis gereden. Daar nogmaals naar de foto gekeken en moest ik denken aan de M&M's reclame voor de Kerst waar de verschillende kleuren M&M's auditie moesten doen voor de "Kerst M&M". Waarbij de gele M&M aangaf dat hij "Snow" zou zijn waarop de de jury vroeg "But snow isn't Yellow" en het antwoord daarop van de gele M&M was "Well, it can be yellow".
Tesamen met de gele M&M's en gesmolten ijsblokjes heb ik dus een kleur/materiaalstudie gedaan (gesmolten ijsblokjes = water, geel bevroren ijs omgezet in gele M&M's) omdat mijn eerste idee helaas (letterlijk) in het water was gevallen.
Afbeelding

jhintzbe
Ik kreeg een foto met 2 gevulde wijnglazen, een met wijn en een met olijven.
Alsof het bij een feestje op tafel staat.
Na feestjes moet je afwassen, en dan kom je op mijn onderwerp.
Afbeelding

VFRood
Ik zag wijnglazen. Ik was erg bang dat de voorgeschiedenis iets met eten te maken zou hebben, dus daar ben ik niet op doorgegaan....
Toen bedacht ik verder te gaan op de vorm. Ik heb eerst de stadionlampen van Veendam geschoten, maar toen kwam ik langs DE slijterij van Veendam... Vinoloog, Liqourist...
Vin... wijn Vin...(fout gespeld Einde)
Afbeelding
Laatst gewijzigd door 2 op jvdh, in totaal 16 keer gewijzigd.
Canon 5DmkII, Canom M, 24-70 F2.8, 70-200 F2.8, 50 F1.8 [+ vele extra's]
-Na een paar jaar minder aanwezig te zijn geweest. Probeer ik weer wat vaker langs te komen-
Gebruikers-avatar
jvdh
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5997
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2008 14:22
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Ik heb de afdrukken van de ketting [geplakt op geslepen RVS] zoals we die op de EOSDag gepresenteerd hebben
hier liggen. Als de eigenaren [waarvan ik geen kans heb gezien ze persoonlijk te benaderen] hun foto graag
willen hebben PB me maar en dan spreken we iets af hoe je de foto krijgt.
Canon 5DmkII, Canom M, 24-70 F2.8, 70-200 F2.8, 50 F1.8 [+ vele extra's]
-Na een paar jaar minder aanwezig te zijn geweest. Probeer ik weer wat vaker langs te komen-
Haroldvdb
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2692
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2007 18:41
CONTACTCOLON

Is weer een erg leuke ketting geworden.
Vooral leuk om te lezen hoe iedereen aan het idee van zijn foto is gekomen. :D

Gr. Harold
Carline*
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 95
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2009 16:08
CONTACTCOLON

ziet er goed uit! idd leuke overgangen :)
Canon EOS 400D - Canon Kitlens - Tamron 18-75 mm
Gebruikers-avatar
EoneX
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 633
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2009 07:06
WoonplaatsCOLON Apeldoorn
CONTACTCOLON

Ik vond hem wel leuk om hem eindelijk helemaal te zien. Leuke verhalen ook. En nog bedankt voor de mooie afdruk die ik mocht meenemen. Nou zie ik ook hoe hij er op A4 uitziet, en dat is erg goed moet ik zeggen.
Ach ja, wie ben ik?
Onze Foto's gemaakt met een Canon.
Gebruikers-avatar
MarieCanon
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1998
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2009 11:48
CONTACTCOLON

Leuk om hem helemaal te zien inderdaad!
Over een paar foto's ben ik uitermate enthousiast.
Leuk!
[i]400+7D's & 577mm's + 430 flitsen...[/i]
That's right, I'm checking out your body!
Gebruikers-avatar
KaleFietsbel
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1004
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2009 17:12
WoonplaatsCOLON Heteren (Gld.)
CONTACTCOLON

Zonder verhalen te lezen, lijken de foto's lukraak geschoten en geplaatst. Met tekst borrelt alles over van logica. Er zitten supermooie foto's bij! Ik feliciteer alle deelnemers met het behaalde resultaat, jullie mogen trots zijn op jezelf!
Gebruikers-avatar
jvdh
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5997
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2008 14:22
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Ik heb er al zo vaak naar moeten kijken dat ik hem nu bijna uit mijn hoofd weet :D
Hieronder mijn visie op deze prachtige ketting.

Geerth
Da's een hele moeilijke openings foto. Je hebt de lat gelijk hoog gelegt.
Foto-technische gezien vind ik hem wat minder, maar als een start foto geweldig.

Gumpje
Heel mooi hoe je de lijnen van de stad vertaald heb in de lijnen van een trap met het hoge gebouw. Mooie overgang.

EoneX
En dan gaan we van de lijnen van de trap naar de lijnen van de geluidswal met een hooge mast :P Mooi gedaan.

Dimitri
Een heel mooi idee om een zelfde onderwerp bij nacht te schieten.

Sanne
Ja, als je ziek word lukt natuurlijk geen een foto meer. Ondanks dat deze niet helemaal scherp
is vind ik het idee heel mooi en is het een mooie schakel geworden.

MarieCanon
Wat had jij een rotklus. Zo weinig informatie alleen een mini. Heel knap hoe je dezelfde
Mini in een parkeergarage ge-klikt heb. Een hele mooie schakel. Mijn complimenten.

jeannettebo
Mooie schakel en een mooie foto. Goed bedacht knap uitgewerkt.

Carline*
Dit vind ik een apparte en doorgedachte foto. Een hele mooie gedachte die zeer sterk
in beeld is vertaald.

Brakel
Ja, water. Een prachtige foto.

Kiran
Een geweldige overgang en heel knap op de foto gezet. Prachtig

C@sp@r
Je maakt het niet makkelijk voor je opvolger. De schakel is geweldig. De foto had van mij
wat spannender gemogen, maar ik weet ook dat jullie onder tijdsdruk staan :wink:

dutch_Ben
Als schakel de rioolbuizen en gelijk een nieuw thema geintroduceert dmv het bierflesje.
Ik vind het prachtig en een geweldige foto.

Nol77
Van bier naar whisky. Ja ik vind het ook logies :shock: Een prachtige foto.
[wel jammer dat de horizon op de foto niet gelijk loopt met de whisky-stand van de fles :mrgreen: ]

CitizenJay81
Ransige foto, maar een geweldige overgang :wink:

MaestroNL
Volgens mij had jij het het moeilijkst van iedereen en dan zo'n foto afleveren met een prachtig
verhaal er aan vast. Drie buigingen en een palaus van mij. Ik vind jou schakel de aller mooiste.

jhintzbe
Een sterke afwas-foto. We zie in een oog opslag de boedoeling goed gedaan.

VFRood
Ja, soms kom je de mooiste foto's/schakels gewoon op straat tegen een erg leuke en waardeige afsluiting
van deze geweldige ketting.
Canon 5DmkII, Canom M, 24-70 F2.8, 70-200 F2.8, 50 F1.8 [+ vele extra's]
-Na een paar jaar minder aanwezig te zijn geweest. Probeer ik weer wat vaker langs te komen-
Gebruikers-avatar
dutch_Ben
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 300
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2005 22:52
WoonplaatsCOLON Veluwe

hey JvdH,

Bedankt voor je uitgebreide commentaar, ik kan daar niets meer aan toevoegen!

Ikzelf heb geprobeerd om wending te maken naar feest omdat het op een voor EOS-digitaal feestelijke dag werd getoond!
Ik vond het best wel moeilijk om binnen 24 uur een nieuwe te maken (moest ook gewoon overdag werken dus dan hou je een paar uurtjes over).
Maar het was wel erg leuk om mee te doen. 8)

groetjes, Ben
Gebruikers-avatar
C@sp@r
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 5708
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006 09:45
WoonplaatsCOLON Baarn
CONTACTCOLON

JvdH schreefCOLONC@sp@r
Je maakt het niet makkelijk voor je opvolger. De schakel is geweldig. De foto had van mij
wat spannender gemogen, maar ik weet ook dat jullie onder tijdsdruk staan :wink:
Ik had ook iets spannends in gedachten, echter daarna zou ik daarna mijn parketvloer, moeten vervangen. :lol: :lol: :lol:

Jurgen bedankt voor je uitgebreide beoordeling :wink:
Later hoop ik zelf met een beoordeling te komen.

Grt Caspar
Laatst gewijzigd door 1 op C@sp@r, in totaal 1 keer gewijzigd.
"Je moet schieten anders kun je niet scoren." Johan Cruijff

CasparHuurdeman.nl
Gebruikers-avatar
geert h
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 9477
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
CONTACTCOLON

Nogmaals alle deelnemers bedankt voor jullie inzet, zonder dat was het niet mogelijk geweest. Verder Jurgen bedankt voor het presenteren van de ketting hier. Ook leuk dat Jurgen al uitgebreid heeft gereageerd, maar dat mogen er uiteraard meer doen :wink:
Gebruikers-avatar
Nol77
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1373
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2008 13:39
WoonplaatsCOLON nijkerk gld

zoek....zoek...zoek......zoek......ah, hier staatie ;-)

Ik vond het erg leuk om mee te doen en ik vind het helemaal leuk om ieders gedachtekronkel te volgen. Voor de volgende ketting ga ik me zeker weer aanmelden. De spanning van te voren (waar moet ik het mee doen), de tijdsdruk (iets eerder van het werk gaan en in een paar uur moet het klaar zijn en doorgestuurd) alsmede het eindresultaat bekijken (wat had mijn voorganger, wat heeft mijn opvolger er van gemaakt) vind ik erg leuk om te doen.

Oh, Jurgen, de link is echt niet zo moeilijk. Ik heb in Ierland gewoond en het eerste nummer wat je daar leert zingen in de kroeg is The Wild Rover van The Dubliners. "I've been a wild rover for many's the year, and I spent all me money on whiskey and beer" (voor de mensen die denken, hij kan geen Engels, dit is dus echt de tekst :wink:)

Cheers,
Arnold
Vroeger had ik een hekel aan werken, maar tegenwoordig vind ik het wel leuk om naar te kijken...
kiran
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3706
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2008 14:58
WoonplaatsCOLON Zaanstreek
CONTACTCOLON

ik vond het weer een leuke ervaring om in 24 uur iets te moeten bedenken en te fotograferen. Sommige wendingen zijn erg goed gevonden. Ik vind de ketting als geheel erg geslaagd.
http://www.kiranphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Dimitri
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4483
GeregistreerdCOLON 07 Okt 2008 11:28
CONTACTCOLON

Ook ik vondt het zeer leuk om mee te doen..
van mij mag dit vaker gedaan worden :D

Gr Dimitri
Gebruikers-avatar
C@sp@r
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 5708
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006 09:45
WoonplaatsCOLON Baarn
CONTACTCOLON

Kom op mensen, meedoen aan de ketting is leuk maar de beoordeling/reactie, hoort er ook bij :wink:

Alhoewel ik zelf ook ietwat laat reageer :?


Geert H
Je begint met een foto waar je veel mee ka. Ga je verder met de lijnen, de stad, de wegen, spoorwegen, het kan allemaal. Leuk.

Gumpje
Jij gaat dus verder met de stad, maar vooral met de lijnen. Prima vervolg.

Eonex
De schutting geeft wel het beton en de lijnen weer, verder vind ik dit vervolg , minder sterk.

Dimitri
Deze foto gaat wel weer goed verder met de geluid afscherming en de grafitti. Daarnaast een mooie foto.

Sanne
Tja, dit is het niet maar de reden is (helaas) terecht.

MarieCanon
Goed dat je de foto kan voort zetten met een mini en ook nog een detail weet te vinden met wat rood.

jeannettebo
Je geeft een leuke draai aan de foto, van verkeer naar waterwegen. Prima.

Carline*
Een prima bedacht vervolg aan voorgaande foto.

Brakel
Naast een hele mooie foto ook een prima vervolg.

Kiran
Een goede voortgang na de druppel van Brakel.

C@sp@r
Deze reactie laat ik aan anderen over :wink:

dutch_Ben
Een goed vervolg. Na zwaar werk krijg je dorst. Proost.

Nol77
Het vervolg van bier naar whiskey zie ik niet zo.
Als het gaar om een kettingbreuk (lees kater :wink:) vind ik hem heel sterk.

CitizenJay
IJs hoort bij de whiskey, prima.
Maar een vuile vriezer is toch niet wat je bedenkt bij een lekker glas :?

MaestroNL
Een goed vervolg op voorgaande foto, wat me niet gemakkelijk leek.
Maar je weet er een punt aan te draaien.

jhintze
Dit vervolg is logisch.

VFRood
Goed bedacht een vervolg met letters.
En dan ook nog toepasselijk als laatste foto.

Al me al een leuke ketting.
Op naar een "najaarsketting" :wink:

Grt Caspar
"Je moet schieten anders kun je niet scoren." Johan Cruijff

CasparHuurdeman.nl
Gebruikers-avatar
jhintzbe
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 496
GeregistreerdCOLON 24 Jun 2005 15:07
WoonplaatsCOLON Kop van Overijssel
CONTACTCOLON

Het is een leuke ketting geworden. Er zitten erg goede foto's bij. Aan de commentaren heb ik niks toe te voegen. Ik zie nu ook dat ik geen olijven maar M&M's in het glas had moeten zien, zo zie je maar weer hoe je kunt vergissen.

Jule
_________________
[size=75]Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them.[/size]
Gebruikers-avatar
C@sp@r
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 5708
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006 09:45
WoonplaatsCOLON Baarn
CONTACTCOLON

Zetje :wink:
"Je moet schieten anders kun je niet scoren." Johan Cruijff

CasparHuurdeman.nl
Gebruikers-avatar
jhintzbe
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 496
GeregistreerdCOLON 24 Jun 2005 15:07
WoonplaatsCOLON Kop van Overijssel
CONTACTCOLON

Overigens zou ik best wel de afdruk willen hebben van mijn foto.
_________________
[size=75]Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them.[/size]
Gebruikers-avatar
jvdh
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5997
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2008 14:22
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

@jhintzbe:
JvdH schreefCOLON.....PB me maar en dan spreken we iets af hoe je de foto krijgt.
Dan svp. met je adres gegevens erbij en ik zorg dat de foto jou kant op gaat :wink:
Canon 5DmkII, Canom M, 24-70 F2.8, 70-200 F2.8, 50 F1.8 [+ vele extra's]
-Na een paar jaar minder aanwezig te zijn geweest. Probeer ik weer wat vaker langs te komen-
Gebruikers-avatar
Remco Ladage
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 328
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2009 14:42
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

Algemene opmerking:
Fotoketting, wat een briljant idee!! Je moet er maar op komen :)

Ik vind het in ieder geval geweldig leuk om naar te kijken

volgende keer bij een mug beginnen en kijken of we uiteindelijk bij een olifant uitkomen haha
Canon EOS 450D [b]|[/b] EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS [b]|[/b] EF 50mm f/1.8 II [b]|[/b] Canon 70-200mm F/4.0 [color=red]L[/color] USM
[url=http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtopic.php?t=67396]-= Dit is mijn laatste topic =-[/url]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar