Ferrari's, oud trucje

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Juan1982
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 309
GeregistreerdCOLON 16 Nov 2006 14:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Het is al een oud kunstje, maar toch vond ik dat ik het hier toe moest passen.
Tijdens mijn vakantie naar Italië ben ik naar het Ferrari-museum geweest, en van die trip wilde ik toch ook wat foto's plaatsen in mijn Italië-serie. Nu wil het geval dat dit een zwart/wit-serie betreft, en een Ferrari m.i. toch het beste uitkomt in het rood. Dus maar op deze manier getracht op te lossen.

Afbeelding

Afbeelding
Sony DSLR-A350 || DT 18-70mm || 55-200mm || Tamron 90mm f2.8 Di Macro || Tamron AF SP 10-24/3.5-4.5 Di II

Aiaiai... en dat op een Eos-forum ;)
Gebruikers-avatar
petuut
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4837
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2007 23:11
WoonplaatsCOLON Ergens in Limburg

Heel fraai gedaan ! Ben 2 jaar terug naar zo'n autoshow geweest in Maastricht (MECC), waar allemaal van zulke Ferrari's stonden. Zelfs de nieuwste van de nieuwste modellen. Het water liep me uit de mond. Geweldig mooi !
Mooie foto's !

Groet, Ruud
De mooiste shoots maak je in Limburg
Gebruikers-avatar
mexflex
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 18 Aug 2009 10:11
WoonplaatsCOLON Zoetermeer

Foto's zijn zeer geslaagd. Ik ben nog niet zo lang bezig met fotografie, maar dit zie er echt heel mooi uit.
Hoe doe je dat ongeveer, een gekleurd voorwerp plaatsen in een zwart wit omgeving?.
Canon EOS 1000D EF-S 18-55 mm IS. Canon EF 50mm 1.8 II
Sigma 70-300 mm, Metz 36 AF-4
B&W UV en Polarisatiefilters, Phottix Wireless Remote
Gebruikers-avatar
bobeldijk
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1526
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2004 17:57
CONTACTCOLON

Heb er zelf ook eens rondgelopen daarzo. Maar toen liepen er wel heel wat meer mensen toen.

Volgens mij ben je bij de eerste alleen vergeten de buitenspiegels rood te maken.
En bij de 2e zou ik nog even kijken of je het magenta vlak om kan kleuren naar wit/grijs. Zou wat sterker uitkomen.
Voor meer Circuitfoto's... kijk eens op www.circuitphoto.com
Bijverdienen met je [url=http://submit.shutterstock.com/?ref=277321]foto's[/url]?
Gebruikers-avatar
Riichard.
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2009 16:56
WoonplaatsCOLON Wijchen
CONTACTCOLON

Zelf vind ik het bij jou foto's niet zo mooi naar buiten komen, ik had vorige week vrijdag een fotoshoot met 2 Ferrari's waarbij ik dat ook toepaste maar het toch niet mooi is. Bij een fotoshoot gaat het dan ook om de 2 Ferrari's en hier om 1 specifiek model zoals op deze foto's bij de 430 Scuderia en de Dino. Het kan wel mooi uitpakken bij deze foto's maar ik vind de foto's te donker ik denk als ze nog eens een goede nabewerking krijgen dat ze een stuk boeiender kunnen worden!
Gebruikers-avatar
Opperclowntje
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1007
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2008 16:50
WoonplaatsCOLON Heemskerk
CONTACTCOLON

Mexflex schreefCOLONFoto's zijn zeer geslaagd. Ik ben nog niet zo lang bezig met fotografie, maar dit zie er echt heel mooi uit.
Hoe doe je dat ongeveer, een gekleurd voorwerp plaatsen in een zwart wit omgeving?.
Dit doe je in photoshop, 2 indentieke lagen aanmaken bovenste zwart-wit, en een layer-mask geve en in de mask dat zwart maken wat je in kleur wilt dat zorgt ervoor dat je daar de onliggende laag ziet!

Kijk maar eens op mijn site ik heb een heleboel photoshop tutorials!

en anders bij deze kerel:
http://www.youtube.com/profile?user=Pho ... s&start=40
Laatst gewijzigd door 1 op Opperclowntje, in totaal 20 keer gewijzigd.
|CANON 40D|CANON EF-S 15-85MM||CANON 430 EXII|REDGED RTT-423|JOBY GORILLAPOD SLR ZOOM|LOWEPRO PRIMUS MINIMUS AW|CRUMPLER JIMMY BO 300|
Gebruikers-avatar
Opperclowntje
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1007
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2008 16:50
WoonplaatsCOLON Heemskerk
CONTACTCOLON

Mexflex schreefCOLONFoto's zijn zeer geslaagd. Ik ben nog niet zo lang bezig met fotografie, maar dit zie er echt heel mooi uit.
Hoe doe je dat ongeveer, een gekleurd voorwerp plaatsen in een zwart wit omgeving?.
Dit doe je in photoshop, 2 indentieke lagen aanmaken bovenste zwart-wit maken en een layer-mask geven en in de mask dat zwart maken wat je in kleur wilt dat zorgt ervoor dat je daar de onliggende laag ziet!

Kijk maar eens op mijn site ik heb een heleboel photoshop tutorials!
|CANON 40D|CANON EF-S 15-85MM||CANON 430 EXII|REDGED RTT-423|JOBY GORILLAPOD SLR ZOOM|LOWEPRO PRIMUS MINIMUS AW|CRUMPLER JIMMY BO 300|
Brell

[quote="bobeldijk"]
Volgens mij ben je bij de eerste alleen vergeten de buitenspiegels rood te maken.
/quote]

Volgens mij is dit de Scudera en die hebben zwarte spiegels!!

Brell
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar