owners name veranderen

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
Gebruikers-avatar
Digilike
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6325
GeregistreerdCOLON 26 Nov 2006 21:35

Zou het dat zijn? De 1D MKIII bijvoorbeeld communiceert gewoon via USB met de computer. Die herkent de camera meteen en je kunt er foto's op die manier gelijk mee op je computer zetten. Dit werkt in elk geval zo onder Vista.
[size=67]Canon 1D MKIII |Canon EF 50 mm 1.8| Canon EF 70-200 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 24-105 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 300 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM |Sigma 12-24m|Sigma 70mm macro| [/size]
Gebruikers-avatar
muier
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 144
GeregistreerdCOLON 18 Mei 2006 19:33

Hartelijk bedankt voor jullie hulp, hier kan ik wat mee!!!! :D
Insteek kaartje dus kopen.
In mijn tas zit :iets zwaars waar ik zware dingen aan vast kan maken en ook nog een zwaar ding waar ik een combinatie van de voorgaande zware dingen op kan bevestigen
Gebruikers-avatar
muier
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 144
GeregistreerdCOLON 18 Mei 2006 19:33

Digilike schreefCOLONZou het dat zijn? De 1D MKIII bijvoorbeeld communiceert gewoon via USB met de computer. Die herkent de camera meteen en je kunt er foto's op die manier gelijk mee op je computer zetten. Dit werkt in elk geval zo onder Vista.
De foto´s downloaden van de camera lukt bij mij ook met de usb kabel.
dus dat werkt wel.

ik ga gewoon van de week een insteek kaartje kopen.
In mijn tas zit :iets zwaars waar ik zware dingen aan vast kan maken en ook nog een zwaar ding waar ik een combinatie van de voorgaande zware dingen op kan bevestigen
Gebruikers-avatar
muier
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 144
GeregistreerdCOLON 18 Mei 2006 19:33

Het is gelukt hoor.
Kaartje insteken 5 minuten werk en dan maar opstarten en gelijk werkt het, ik sta er versteld van !!!!
Software werkt ook goed.
Bedankt vor alle hulp. :D
In mijn tas zit :iets zwaars waar ik zware dingen aan vast kan maken en ook nog een zwaar ding waar ik een combinatie van de voorgaande zware dingen op kan bevestigen
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar