Nog wat verschillende modellen

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_TOPIC_LOCKED
Edje010
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 23 Sep 2009 18:04
WoonplaatsCOLON Schiedam

Hier heb ik nog wat verschillende modellen..uhhh het zijn er wel veel hoor, en ik ben heel benieuwd weer naar de reactie's ;)

Foto 1 model Annelies
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=147914[/img]

Foto 2 model Sandra
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=147923[/img]

Foto 3 model Shannon
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=147916[/img]

Foto 4 model Ashley en Red
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=147917[/img]

Foto 5 model Samantha en Sandra (rockshoot)
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=147918[/img]

Foto 6 model zwangere Jantina
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=147915[/img]

Foto 7 model Samantha
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=147919[/img]

Foto 8 model Sandra (rockshoot)
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=147920[/img]

En de laatste foto is een uit probeersel ..en dat ze dood lijkt dat hoort ook op die foto :shock:

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=147922[/img]
Edje010
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 23 Sep 2009 18:04
WoonplaatsCOLON Schiedam

Andre Berends schreefCOLONFoto 7 en de laatste vind ik wat te blauw...
Dank je voor je reactie...alleen de laatste foto kon ik niet blauw maken...het is blauw licht in de jacuzzi .
Maar zal erom denken bij de volgende foto's thanks
WireWess
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1258
GeregistreerdCOLON 25 Mrt 2009 23:30
WoonplaatsCOLON Westland
CONTACTCOLON

Het is wel een mix van foto's, komt bij mij over als nog even snel een verdwaalde map foto's online zetten ipv een serie ;)

#1, leuke foto, tevens mijn favoriet van dit topic. Alleen jammer dat het randje van d'r jurk er links niet helemaal op staat.

#2 randje van d'r hoed valt weg en had het model liever met haar ogen iets verder open of helemaal gesloten gezien helemaal icm de make-up krijg ik er nu mixed feelings bij.

#3 nette foto, alleen weinig spannende achtergrond/hemel wellicht met wat wolken of wat extremere bewerking valt hier een hele andere sfeer uit te halen.

#4 komt bij mij over alsof er teveel groothoek is gebruikt, ik had hem liever horizontaal gezien zodat je 1/3e van de bovenkant en 1/3e van de onderkant wegvalt.
En dan is ook direct haar spiegelende armband weg. ;)
En volgende keer kettingen afdoen, dat komt de naturel look ten goede :D

#5 leuke foto, maar het rechter model staat er iets wat ongemakkelijk bij door de wellicht krappe ruimte, wel een nette bewerking.

#6 leuke foto! maar volgens mij zit de focus op de takken ipv het model?
En jammer dat er net een tak voor d'r hoofd zit ook dankzij jouw flits ook nog eens een zwarte streep over d'r hoofd.

#7 goede foto, maar ik had liever gezien dat je de lege ruimte rechts had weggelaten zodat je aan de linkerkant genoeg ruimte had om haar voeten in beeld te krijgen. En de reclame in de foto is iets teveel van het goede.
Over de kleur van de bewerking heb ik nog geen mening :P

#8 nette plaat, maar wellicht dat het gewenste effect hier wat beter uitkomt met een iets extremere bewerking.

#nummerloos, 9? dit is weer eens wat anders :D maar ik zie wat rare vlekken op d'r huid, wellicht iets tever doorgeschoten met verzachten van de huid.

Al heb bovenstaande is uiteraard mijn mening en wellicht rare visie :P
Je weet niet wat je niet weet ! :D
Gebruikers-avatar
Dimitri
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4483
GeregistreerdCOLON 07 Okt 2008 11:28
CONTACTCOLON

Hey.

Toch wel met het meeste een met WireWess.

Wat hij bedoelt bij foto 9)

Deze vlekken komen ook weer terug in de foto van je vorige topic.
Dus ben toch wel benieuwd welke bewerking je gebruikt?

En toch kan ik het niet laten, het is puur smaak en dat respecteer ik ook,
Maar je logo en border is op elke foto anders en doet toch een beetje afbreuk aan de foto,

Naar mijn mening is het mooier voor je foto's dat je een vaste border pakt met een vaste logo.
Maar dit is puur mijn mening :)

Gr Dimitri
Edje010
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 23 Sep 2009 18:04
WoonplaatsCOLON Schiedam

WireWess schreefCOLON
Het is wel een mix van foto's, komt bij mij over als nog even snel een verdwaalde map foto's online zetten ipv een serie ;)
Klopt ik wou even de mening van andere fotografen hebben, en omdat dit allemaal heel verschillende foto's zijn is dat voor mij belangrijk
#1, leuke foto, tevens mijn favoriet van dit topic. Alleen jammer dat het randje van d'r jurk er links niet helemaal op staat.
Ja vind ik zelf ook jammer..maar de volgende keer ga ik er beter op letten.
#2 randje van d'r hoed valt weg en had het model liever met haar ogen iets verder open of helemaal gesloten gezien helemaal icm de make-up krijg ik er nu mixed feelings bij.
Oke zal hier ook op letten..het model keek ook in de zon die dag..en vond de foto toch iets hebben
#3 nette foto, alleen weinig spannende achtergrond/hemel wellicht met wat wolken of wat extremere bewerking valt hier een hele andere sfeer uit te halen.
We gaan is kijken of we meer met die foto kunnen


En volgende keer kettingen afdoen, dat komt de naturel look ten goede :D
Zal het tegen Sandra zeggen ;)
#5 leuke foto, maar het rechter model staat er iets wat ongemakkelijk bij door de wellicht krappe ruimte, wel een nette bewerking.
Hele krappe ruimte daar :lol:
#6 leuke foto! maar volgens mij zit de focus op de takken ipv het model?
En jammer dat er net een tak voor d'r hoofd zit ook dankzij jouw flits ook nog eens een zwarte streep over d'r hoofd.
Ik dacht zelf dat het mooi was om die tak er een beetje voor te doen, maar volgende keer zonder tak dan maar
#7 goede foto, maar ik had liever gezien dat je de lege ruimte rechts had weggelaten zodat je aan de linkerkant genoeg ruimte had om haar voeten in beeld te krijgen. En de reclame in de foto is iets teveel van het goede.
Over de kleur van de bewerking heb ik nog geen mening :P
Hier heb je helemaal gelijk in, was ook 1 van mijn eerste foto's
Dus moet goed komen de volgende keer.


#nummerloos, 9? dit is weer eens wat anders :D maar ik zie wat rare vlekken op d'r huid, wellicht iets tever doorgeschoten met verzachten van de huid.
En die rare vlekken kloppen, Sannie heeft ermee gestoeid, ook voor haar weer een tip ;)
Al heb bovenstaande is uiteraard mijn mening en wellicht rare visie :P
Maar thanks voor je reactie, en tips :wink:
Edje010
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 23 Sep 2009 18:04
WoonplaatsCOLON Schiedam

Dimitri schreefCOLONHey.

Toch wel met het meeste een met WireWess.

Wat hij bedoelt bij foto 9)
Deze vlekken komen ook weer terug in de foto van je vorige topic.
Dus ben toch wel benieuwd welke bewerking je gebruikt?
Uhhh :oops: ik krijg vanavond een nieuw bewerkings programma , dus ga beter me best doen (Sannie)
Maar je heb gelijk, en ik zie de vlekken ook.
Goeie tip :wink:
En toch kan ik het niet laten, het is puur smaak en dat respecteer ik ook,
Maar je logo en border is op elke foto anders en doet toch een beetje afbreuk aan de foto,
Naar mijn mening is het mooier voor je foto's dat je een vaste border pakt met een vaste logo.
Maar dit is puur mijn mening :)
We zijn nog steeds aan het kijken welk logo er mooi is, maar we gaan nu met 1 logo werken hoor ..gaat allemaal goed komen :)

Gr Dimitri
Edje010
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 23 Sep 2009 18:04
WoonplaatsCOLON Schiedam

Andre Berends schreefCOLON
Edje010 schreefCOLON
Andre Berends schreefCOLONFoto 7 en de laatste vind ik wat te blauw...
Dank je voor je reactie...alleen de laatste foto kon ik niet blauw maken...het is blauw licht in de jacuzzi .
Maar zal erom denken bij de volgende foto's thanks
Ik weet niet of je schiet in RAW, maar als je de foto's in Camera RAW van Adobe opent kun je de kleurwarmte aanpassen.
We zullen vanaf nu in Raw gaan schieten ;)
Ik heb even de vrijheid genomen wat te stoeien:
En ziet er zeker een stuk beter uit die kleur, alleen die vlekken stoor ik me nu ook aan wat die andere al zeiden.ach zo leren we alleen maar toch :D

klik hier
Gebruikers-avatar
Sushi
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2840
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2009 10:40
WoonplaatsCOLON Rhenen
CONTACTCOLON

De vlekken vind ik juist bij foto 9 niet erg gezien je er ook neer hebt gezet dat ze dood moet lijken. Mensen die dood zijn hebben immers geen mooi egaal huidje meer. Ik vind het bij deze dus wel passen.

Voor de rest van de foto's heb ik ff geen tijd om ze allemaal langs te lopen maar ik kan me in de meeste dingen die mijn voorgangers gezegd hebben wel vinden. De bewerking van Andre vind ik ook erg goed!
Gebruikers-avatar
martinus
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3346
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2007 10:08
WoonplaatsCOLON Hoorn
CONTACTCOLON

waar heb je dit gedaan, waar komen al die meiden vandaan ? oftewel wat was/waren dit voor dag/dagen met al die modellen ???
Edje010
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 23 Sep 2009 18:04
WoonplaatsCOLON Schiedam

martinus schreefCOLONwaar heb je dit gedaan, waar komen al die meiden vandaan ? oftewel wat was/waren dit voor dag/dagen met al die modellen ???
We hebben dit gedaan bij ons achter op het terrein :)
Die meiden is 1 mijn vriendin, die ander is mijn dochter, en de rest zijn gewoon modellen die graag een fotoshoot wilden

Dus verschillende datums,
Mn vriendin fotografeer ik best vaak wanneer we weer een idee hebben ;)
Gebruikers-avatar
Tarefo Photography
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 187
GeregistreerdCOLON 08 Sep 2009 18:55
WoonplaatsCOLON Ridderkerk (Rotterdam)
CONTACTCOLON

Leuke platen wat mij betreft, al zit er veel verschil in.
Mijn favorieten zijn 1, 2, 5 en 7.


Groeten,
René
Website: KLIK
Facebook: KLIK
Hyves: KLIK
Model Mayhem: KLIK
Gebruikers-avatar
KD-fotografie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1413
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2007 20:59
WoonplaatsCOLON Zaltbommel
CONTACTCOLON

Ik vind het merendeel van de foto's ordinair overkomen eigenlijk, ik hou erg van erotischefotografie maar dan wel stijlvol, dat mis ik eigenlijk.

de laatste vind ik een heel leuk expiriment en wat kleine aanpassingen maakt hem af, zoals eerder aangegeven de kleur.
Gebruikers-avatar
jhintzbe
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 496
GeregistreerdCOLON 24 Jun 2005 15:07
WoonplaatsCOLON Kop van Overijssel
CONTACTCOLON

er staan geen foto's meer. Waar zijn ze gebleven?
_________________
[size=75]Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them.[/size]
Gebruikers-avatar
martinus
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3346
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2007 10:08
WoonplaatsCOLON Hoorn
CONTACTCOLON

Heu...... :cry:
Gebruikers-avatar
Roza
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 288
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2008 16:05
WoonplaatsCOLON Haarlem
CONTACTCOLON

Ik kan ze allemaal niet zien.. :(
Welcome to my world, www.rozaschous.weebly.com
Gebruikers-avatar
geert h
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 9477
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
CONTACTCOLON

Aangezien er geen foto's meer zijn, heb ik het topic gesloten. Wanneer TS ze terug wil plaatsen mag hij mij (of een andere moderator) een pb sturen met het verzoek het topic weer te openen.
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar