Pier by night

Show hier je spotters foto's. Let op... alleen foto's van vliegtuigen, helicopters, etc

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
petuut
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4837
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2007 23:11
WoonplaatsCOLON Ergens in Limburg

Ik begrijp niet dat hier nog niemand op gereageerd heeft ! :shock:
Persoonlijk vind ik dit een prachtplaat ! Mooi die sterren van de lantaarns en de prachtige blauwe lucht. Persoonlijk zou ik wel iets meer van de linkerkant afhalen en aan de rechterkant meer ruimte laten.
Maar nogmaals: Een heerlijke plaat om naar te kijken !

Groet, Ruud
De mooiste shoots maak je in Limburg
Rene Br.

Mooie foto hoor, maar in onderstaand topic staan er ook al reeds een paar, dus volgende keer gewoon "bijplaatsen" en geen nieuw topic, omdat het er dan niet overzichtelijker op wordt.

http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtopic.php?t=72190

bvd,
R
Gebruikers-avatar
bramos_ditaljanos
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4219
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2008 16:01
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

@ Rene: Nu ben ik geen moderator, maar is dat niet het topic van iemand anders (mij, in dit geval) kapen?

On-topic: De reden dat ik hier nog niet heb gereageerd is dat ik het teveel groothoek vindt. Het komt op mij nogal afstandelijk over. Technisch is het echter 'n prima plaat ;).
7D+BG-E7 + 50D+BG-E2N + EF-s 10-22 + EF 24-70 F2.8 L USM + EF 70-200 F4 L USM + EF 1.4x II + 580EXII + Nova 2AW / PhotoSport BP 200AW / PhotoSport BP 300AW / ProRunner BP 450 AW II / Classified 250AW + 055XPROB + 498RC2 | 500px.com/brampeerlings
Rene Br.

bramos_ditaljanos schreefCOLON@ Rene: Nu ben ik geen moderator, maar is dat niet het topic van iemand anders (mij, in dit geval) kapen?
:lol: :lol: Dat heet geen KAPEN maar AANVULLEN... :cry: :cry:
Gebruikers-avatar
KaleFietsbel
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1004
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2009 17:12
WoonplaatsCOLON Heteren (Gld.)
CONTACTCOLON

Grappig Mikkie, als ik je naam zie, verwacht ik natuurfoto's.

Ik vind deze heerlijk, fantastische sfeer!

groet,

John
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar