Erg lang dipje

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
Gebruikers-avatar
bobvanduin
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3650
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2004 21:47
WoonplaatsCOLON Eyrarbakki (IJsland)
CONTACTCOLON

Wat bij mij super heeft gewerkt is het meedoen aan foto opdrachten van fotografie forums, ook bij EOS Digitaal heb je die en dat zet me aan het werk.
"Light is the Language of Photography" | Joe McNally
drikj
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 963
GeregistreerdCOLON 11 Dec 2006 10:29
WoonplaatsCOLON Zwolle

Hmmm, ja, ik fotografeer ook voornamelijk op vakanties; even een andere omgeving is heeeeel erg inspirerend. En doordeweeks ben ik gewoon druk aan het werk en dan is er in het weekend niet zo heel erg veel creativiteit/tijd meer over. Zo was ik er laatst met mijn vader op de fiets erop uitgetrokken met de bedoeling om het winterlandschap eens mooi op de plaat te zetten...
Maar dan zie je het plaatje op de een of andere manier niet. Mijn eigen, vertrouwde omgeving vind ik niet echt meer je dat...

Maar goed, ik heb nog heel veel dingen die ik op een foto wil realiseren. Als je een keer een foto-idee hebt, zet het even op papier of maak schetsen hoe je het zou willen realiseren.

Groeten,
Hendrik
Canon 1D III, wat backup camera's, lensjes, een studiootje en en nog wat mikmak.
Iedereen kan fotograferen, maar niet iedereen ziet een 'plaatje', heeft zijn camera bij zich & heeft het geduld
Gebruikers-avatar
marcedwin
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 736
GeregistreerdCOLON 06 Feb 2008 20:58
WoonplaatsCOLON Zeist

Thavipa schreefCOLON
ravon schreefCOLON
Thavipa schreefCOLONEn dat knaagt de hele tijd aan je.. fotograferen erg gaaf vinden, maar de echte foto's maken..
Wat verwacht je van jezelf? Dat elke foto die je maakt een kunstwerk is?
Leuke reactie hoor:) Maar ik bedoel het niet zoals jij denkt.. :wink:
Het plezier is er af, en ik wil dat graag weer terug krijgen..
Misschien ligt je probleem wel ergens anders? Heb je verder wel plezier/zin?
Tsja, wat moet hier nu weer voor zinnigs voor zo'n oude knar.
Gebruikers-avatar
Sushi
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2840
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2009 10:40
WoonplaatsCOLON Rhenen
CONTACTCOLON

Daar dacht ik ook aan marcedwin. Hoe staat het voor de rest buiten de fotografie om. Ben je in je dagelijke dingen ook lusteloos of zit je in een sleur? Het kan best zijn dat het je opvalt bij de fotografie maar dat je het probleem iets dieper moet zoeken.
Gebruikers-avatar
redone51
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 850
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2009 14:36
WoonplaatsCOLON Op de Brabantse Wal

Wat naar dat je je zo voelt.
Ik herken het wel. Als ik niet goed in mijn vel zit (zorgen) heb ik ook geen zin in fotograferen, ik heb er dan ook geen rust voor in mijn hoofd, maar soms helpt het me juist om de radertjes te laten ontspannen.
Toch is het goed om eens gewoon lekker naar buiten te gaan en jezelf te dwingen om om je heen te kijken. Ikzelf raak dan wel weer geïnspireerd en krijg trouwens ook energie van het buiten zijn.
Misschien heb je een winterdip? Hebben veel mensen last van.
Dan is naar buiten gaan helemaal belangrijk.
Sterkte!
Smaken verschillen-Gelukkig maar. :)
Gebruikers-avatar
Thavipa
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 293
GeregistreerdCOLON 27 Jul 2007 17:51

redone51 schreefCOLONWat naar dat je je zo voelt.
Ik herken het wel. Als ik niet goed in mijn vel zit (zorgen) heb ik ook geen zin in fotograferen, ik heb er dan ook geen rust voor in mijn hoofd, maar soms helpt het me juist om de radertjes te laten ontspannen.
Toch is het goed om eens gewoon lekker naar buiten te gaan en jezelf te dwingen om om je heen te kijken. Ikzelf raak dan wel weer geïnspireerd en krijg trouwens ook energie van het buiten zijn.
Misschien heb je een winterdip? Hebben veel mensen last van.
Dan is naar buiten gaan helemaal belangrijk.
Sterkte!
Een winterdip zal het niet zijn want ik vind de winter de lekkerste periode van het jaar.. :wink:

@marcedwin @Sushi,
Het feit wil dat ik een tijd geleden wel depressief was. Maar ik had het gevoel dat dat over was (is). En daarom linkte ik dit niet met dat..
Ik zal er nog eens onderzoek naar verrichten..;)

In ieder geval bedankt voor het meedenken iedereen.
Canon EOS 40D | Tamron 17-50 | Sigma 70mm Macro | Speedlight 430ex II | Man-frotto statief
Akumal

Nee, absoluut geen last van. Maar ik fotografeer meerdere zaken, hierdoor heb je misschien minder snel verveling.
Neem macro, voorjaar t/m najaar is bloemen en insecten, najaar paddenstoelen, winter evt aangevroren dauw etc. etc.

rob.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar