Zwangerschapsfotoshoot met Priscilla.

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Marjolein
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 214
GeregistreerdCOLON 13 Mei 2007 10:14

Gisteravond met Priscilla en André een zwangerschapsshoot gedaan. Zij staan nooit model en ik had dit nog nooit gedaan, maar het resultaat mag er wezen al zeg ik het zelf!

001:
Afbeelding

002:
Afbeelding

003:
Afbeelding

004:
Afbeelding

005:
Afbeelding

006:
Afbeelding

007:
Afbeelding

008:
Afbeelding

009:
Afbeelding

010:
Afbeelding

011:
Afbeelding
www.marjoleinhoogendam.com
Gebruikers-avatar
Marjolein
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 214
GeregistreerdCOLON 13 Mei 2007 10:14

Als er iemand commentaar of tips heeft hoor ik die graag..hij is al 176 keer bekeken en niemand heeft iets van tips of commentaar?
www.marjoleinhoogendam.com
Gebruikers-avatar
RonaldMa
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 160
GeregistreerdCOLON 20 Jul 2009 11:20
WoonplaatsCOLON Wassenaar

Ik zie de foto's net, maar ik kan niet meer zeggen dan dat ze heel mooi en puur zijn. Contact tussen moeder enhaar kind/buik :wink:,
moeder en vader en even met de ons de kijker (laatste 4), helemaal goed.

Technisch? Ook niets op aan te merken, belichting, scherpte en compositie prima!

Ik ben bang dat de andere kijkers er gewoon stil van zijn en het even op zich in moeten laten werken :D
EOS 450D EF-S 18-55 kit - Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS - EF 50mm f/1.8 II - Speedlite 430EX II, dit alles in een Lowepro Slingshot 200 AW Zwart
Gebruikers-avatar
keesvdh
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1093
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2009 20:04
WoonplaatsCOLON Oosterland

rara wie is de dader?

ik vind het mooie foto's alleen kan ik je technisch gezien niet veel wijzer maken daar ik er nog veel te weinig verstand van heb.

keep up the good work!
Gebruikers-avatar
haamhof
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1296
GeregistreerdCOLON 11 Nov 2009 20:43
CONTACTCOLON

Ik vind ze bijzonder mooi geworden, met de nrs. 2, 8 en 9 als uitschieters.

Zullen ze blij mee zijn!

Gaab
Lichtwerkerjeroen
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 43
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2009 21:03
WoonplaatsCOLON Putten
CONTACTCOLON

Ik vind het een hele mooie serie, waarbij 2 en 7 er voor mij uitspringen vanwege het contact wat je m.i. erg mooi hebt weten vast te leggen. Bij 2 het contact tussen ouders en bij 7 contact tussen moeder en kind.
Anoniem 4

Ik heb toch wel geaarzeld om hier iets over te zeggen. Laat ik voorop stellen dat ik het een hele mooie serie vind, maar …….. Ik ben van oordeel dat het zien voorbehouden moet zijn aan de twee geportretteerden. Het is te intiem om alle blikken van internet daarop te laten focussen.
Ik denk ook dat er daarom minder op deze serie wordt gereageerd, immers je wilt die intimiteit niet verstoren met fototechnisch commentaar.
Overigens verwacht ik wel dat de aanstaande ouders er erg blij mee zullen zijn.
Gebruikers-avatar
Marjolein
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 214
GeregistreerdCOLON 13 Mei 2007 10:14

Illuminatus schreefCOLONIk heb toch wel geaarzeld om hier iets over te zeggen. Laat ik voorop stellen dat ik het een hele mooie serie vind, maar …….. Ik ben van oordeel dat het zien voorbehouden moet zijn aan de twee geportretteerden. Het is te intiem om alle blikken van internet daarop te laten focussen.
Ik denk ook dat er daarom minder op deze serie wordt gereageerd, immers je wilt die intimiteit niet verstoren met fototechnisch commentaar.
Overigens verwacht ik wel dat de aanstaande ouders er erg blij mee zullen zijn.
Ik heb het gevraagd aan haar en het was okay. Ik post ze hier omdat ik er ook wat van wil leren ;)
www.marjoleinhoogendam.com
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar